Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Moikka! En oo lukenut aikoihin tämän ryhmän kuulumisia. Sivuja on ainakin 500, joten en jaksa käydä kaikkia läpi. Joten mitä kuuluu kaikille?
Muistan sut Herukka :)
Meillä viime syksynä syntynyt pas-poika, toisesta ivf-hoidosta onnisti. Pakkases ei mitään. Syksyllä uuteen hoitoon.
Mitäs sinulle? :)
Heippa :)
Oliko siinä vuosi kun sai yrittää seuraavaa pienokaista? Sullahan niin taitaa juuri ollakin
Mulla on menossa rv 26. Kaikki on mennyt tosi hyvin tähän asti. Mistään pahasta olosta enkä muusta ole kärsinyt. Että hyvää tänne. Kovasti odotetaan pientä poikaa tulevaksi
Negatiivinen tulos, nyt odotellaan vastaus miten tästä edetään. Eka yritys tosin ja olin henkisesti kyllä valmistautunut mutta surullinen kuitenkin. Onnea plussanneille ja tsemppiä kaikille
Heissan ja kiitos onnitteluista.. Sitä uskomatonta iloa ei vaan meidän kohdalla kestäny kauaa
Maanantaina siis lopetin luget, tiistaina alko tuhruttelu, keskiviikkona tein tuon positiivisen r.testin.. Perjantaina sitte vuoto voimistu ja menin omalle naikkarille tutkimuksiin ja kuulemaan että keskenhän se on luultavasti mennyt.. Nyt maanantaina vielä labralla varmistettiin keskenmeno
Innostuneena olin jo ehtinyt varaamaan ajan varhaisultraankin..onneks neuvolaan päätin soittaa vasta tuon varhaisultran jälkeen..
Tänään just tuli helsingistä viestiä että syyskuussa alkavista menkoista voi ilmottautua hoitoon ja silloin tehdään mikrohedelmöitys kun meillä näytti siinä hedelmöittymisessä olevan se vika.. Mitenhän se sitten menee, joudutaanko silloin jonon hännille vai päästäänkö suoraan aloittamaan hoidot?
Mulla oli sama annos kuin sulla. Omasta mielestä en huomannut mitään ihmeempiä oireita.@Minnie_83 Meillä vasta eka pas edessä. IVF:stä tehtiin tuoresiirto 3-päiväisellä toukokuussa, ei tuottanut tulosta. Tänään aloitin Progynovan eli meillä pas lääkkeelliseen kiertoon.
Millä annoksella muut olette käyttäneet Progynovaa? Mulla 2mg x3/vrk ja kuulostaa paljolta! Millaisia sivuvaikutuksia on tullut Progysta?