IVF/ICSI kokemuksia

Ihanaa Taikaa83 että kaikki on hyvin :) Ihanaa odotusaikaa!

Tänään testasin taas, saman vahvuinen viiva tuli kuin eilen. Kävin kyllä aamuyöstä pissalla, joten parin tunnin pidätyksellä tehty testi. Pieni pelko hiipi kemiallisesta silti, kun ei ole vahvistunut.. Ei auta kun testata huomenna uudestaan (ja pidätellä yöllä :D). Huomenna siis virallinen testipäivä.
 
Paljon onnea, Taikaa! :)

Kosmos, malttia. :) Hcg tuplaantuu 2 - 3 päivässä, eikä noita testejä ole tarkoitettu mittaamaan tarkasti hcg:n määrää. Mä en koskaan saanut tasavahvoja viivoja ja raskaus meni silti hyvin.
 
Kiitos Beisla. Mä oon tosi hysteerinen ihan kaikesta hoitoihin, raskaana olemiseen ja myös esikoiseen liittyvistä asioista.. Jos mulla ei oo narut omissa käsissä, niin on tosi vaikeeta :E
 
Mä oon varmaan vähän erikoinen mut jos oon saanu selkeesti positiivisen tuloksen niin oon jättäny testailun siihen ja odotellu seuraavaks varhaisultran tulokset. Mulle ei sovi et päivittäin testailisin, koska sitten vaan jäisin pohtiin että mitä tää ny meinaa vai meinaako mitään :) tästä meidän esikoisestakin tein pp14 digin ja siihen jäi testailut.
Nyt on testi kaapissa, ja oon pari kertaa kyl löytäny itteni miettimästä et jos jo kokeilis mut tiiän et saisin tuloksesta joka tapauksessa vaan lisää ressattavaa. Pakko jaksaa oottaa juhannukseen:wink
 
Hysteerisenä olo on kyllä oikein ymmärrettävää näissä tilanteissa. Mäkin olin kyllä aika paniikissa kun edes oireita ei ollut nimeksikään. Taidan kyllä Aloen tavoin kuulua vähemmistöön, kun testasin vain kahdesti: ensin testipäivänä ja sitten reilun viikon päästä.
 
Ylempi eilen, alempi tänään. Nyt jätän testaamisen tähän ja soittelen polille :)

Lueskelen teidän juttuja ja palaan tänne, jos tämä raskaus ei onnistu. Tsemppiä jokaiselle ja kiitos tuesta!
 

Liitteet

  • IMG_20190617_050030.jpg
    IMG_20190617_050030.jpg
    20.1 KB · Katsottu: 377
Muistan sut Herukka :)
Meillä viime syksynä syntynyt pas-poika, toisesta ivf-hoidosta onnisti. Pakkases ei mitään. Syksyllä uuteen hoitoon. :Heartred
Mitäs sinulle? :)
 
Onnea Kosmos ja Taikaa83 :love017

Mulla menkat oli ja meni. Torstaina ultra ja sit ovistestit kehiin. Tavoitteena ehtiä PAS ennen OYS:n kesäsulkua. Jos juhannuksen aikaan tulee ovis, maanantai takaraja niin sit ehditään :smiley-angelic001 Millä kp ootte ovista alkaneet testailla?
Jos nyt päästään siirtoon niin pakkanen ois sit tyhjä. Syksylle sit kolmas ja vika(?) hoito ellei nytkään tärppää.
 
Paljon paljon onnea Kosmos ja Taikaa83! :Heartred :Heartred

Mulla menossa pp5 ja eilen sekä tänään menkkakipuja jo ollut aika paljonkin joten eiköhän se kerro omaa tarinaa. :sad001 Mutta no ainakin täytyy ajatella että yhden hyvänlaatuisen sain aikaiseksi joten ehkä se toisenkin kerran voisi olla mahdollista! :nailbiting::wacky:
 
Hyvä ku just kirjoitin, että oon testannu tosi maltillisesti ja nytkin pitäis juhannus aattoon saakka jaksaa piinailla.. no ei ihan menny miten aattelin o_O mä ostin sellasen testipaketin missä oli clear bluen plus testi ja sit digi samassa paketissa ja se poltteli vähän liikaa tua kaapissa. Mut siis sain sillä plus testillä nyt illalla selkeen plussan! Tänään pp10. Digi saa ootella varsinaiseen testipäivään kyllä.
Oon ihan puulla päähän lyöty :Heartpink
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top