IVF/ICSI kokemuksia

KasKas: Ihanaa! :love7
Tänään ollut jotenkin toiveikas olo itelläkin. Kai sitä kohta tullaan taas alas korkeelta ja kovaa :grin Story of my life :grin
 
Täällä 5kp ja Naikkari lupasi että viimeistään perjantaina soittavat jatkoista eipä soittoa näkynyt.Meinaankin nyt tehdä valituksen ja sitten kun soitetaan niin sanon että mitä ihmettä tämä touhu on.
 
Heitsu edelleen jaksaa ihmetyttää tuo touhu! Toivottavasti saat heti maanantaina tuon luvatun soiton, vaikka muuta oltiinkin luvattu. Ja viestiä vaan eteenpäin!! Toivottavasti siitä on apua. Ainakin toivottavasti selviää mikä tuolla on tein kohdalla mättäny ja toivottavasti myös poikii jonku muutoksen.. vaikkei ehkä nyt just lohduta, ni toivottavasti jatkossa on selkeempää. Tsemit!!
 
Naikkarilla käyviltä kysyisin, et kuin hyvin tein digihoitopolulle tulee viestiä tms?? Mietin vaan ku vaikka oon asiasta maininnu, ni nollaultrasta tai sen jälkeen tuli viestiä tosta synarelan annostuksesta, vaikka se nyt selkeä juttu olikin. Sen jälkeen ei "pistoskäynnistä" tai tosta seurantaultrasta mitään.. lähinnä kun noita korotuksia tuli annostukseen jne.. kantaan kaikki päivittyy niin pitkällä viiveellä, et ois kiva ku ees tonne tulis jotain mustaa valkosella, ku se vissiin ois se tarkotus... Ei sinänsä väliä hyvin nää on toistaseks päässä pysyny, mut mielenkiinnosta kyselen.. meillähän muutenki sinne tulevat viestit päivittyy ja ilmestyy useempi tunti lähettämisen jälkeen... Epämääräistä pohdintaa, mut kaikkee sitä tulee mietittyä..
 
Naikkarilla käyviltä kysyisin, et kuin hyvin tein digihoitopolulle tulee viestiä tms?? Mietin vaan ku vaikka oon asiasta maininnu, ni nollaultrasta tai sen jälkeen tuli viestiä tosta synarelan annostuksesta, vaikka se nyt selkeä juttu olikin. Sen jälkeen ei "pistoskäynnistä" tai tosta seurantaultrasta mitään.. lähinnä kun noita korotuksia tuli annostukseen jne.. kantaan kaikki päivittyy niin pitkällä viiveellä, et ois kiva ku ees tonne tulis jotain mustaa valkosella, ku se vissiin ois se tarkotus... Ei sinänsä väliä hyvin nää on toistaseks päässä pysyny, mut mielenkiinnosta kyselen.. meillähän muutenki sinne tulevat viestit päivittyy ja ilmestyy useempi tunti lähettämisen jälkeen... Epämääräistä pohdintaa, mut kaikkee sitä tulee mietittyä..

Mä huutelen ainoastaan maaliskuun kokemuksesta. Mulla tuli aina kaikki muutokset paperille. Annosnostot tuli hoitokarttaan selkeästi. Mulla annosnostot ja muutokset tehtiin kontorlli ultrissa. Kyl ihmettelen kuinka eri tavalla siel hoidetaan. Heitsun tapaukssessa kaikki menee ihan sekavasti, ja ne sössii kokoajan. Oma hoito meni aivan putkeen. Kaikki oli selkeää, aloitettua ja varmistettiin kaikki asiat paperilla, käynnillä yms super selkeästi....
 
Nyt on tehty valitus mutta eihän se lähde mihinkään eteenpäin kun on viikonloppu.Käsittelyaaika 2vk toivotaan että tämän 2vk:n aikana nyt se Naikkarin soitto tulee.
 
Oli niin mieltä ilahduttavaa käydä tänään puntarilla.Puntari näytti sellaista lukemaa mitä koko elämän aikana ei ole näyttänyt ylimääräistä yli 20kg kaikista pienimmillään oon ollut synnytyksen jälkeiset pari kuukautta (kohtukuolema) Painoindeksi juuri 33 laskettuna ja keväällä IVF suunnittelussa kävin Naistenklinikkalla puntarilla ja siellä olin 3kg kevyempi ja sanoivat että painoa ei saa tulla yhtään lisää ja 33 painoindeksi on max niillä hoidoissa.Toivotaan nyt että tämä nousu ei ole liikaa jos he nyt lähiaikoina puntaarin laittavat minut.Laihdutuksen suhteen itsehillintä nollassa ruuan ja herkkujen suhteen.
 
Mä huutelen ainoastaan maaliskuun kokemuksesta. Mulla tuli aina kaikki muutokset paperille. Annosnostot tuli hoitokarttaan selkeästi. Mulla annosnostot ja muutokset tehtiin kontorlli ultrissa. Kyl ihmettelen kuinka eri tavalla siel hoidetaan. Heitsun tapaukssessa kaikki menee ihan sekavasti, ja ne sössii kokoajan. Oma hoito meni aivan putkeen. Kaikki oli selkeää, aloitettua ja varmistettiin kaikki asiat paperilla, käynnillä yms super selkeästi....

Tää nyt varmaan vähän sotkee välillä ku kaikki hoitoon liittyvä päätetään hesan päässä ja punktioita ja siirtoa lukuunottamatta muu tapahtuu sitte omalla paikkakunnalla. Harvoin saa just ite vielä polilla ollessa vielä tietoa.. yleensä iltapäivällä tulee sitte soittoa, et miten jatketaan. Siks nuo oiskin kiva saada tonne polulle, ku muuten ollaan oman muistin varassa ja se ei tunnetusti oo ihan parasta laatua.. toki aina voi ite soitella ja varmistella, jos tarvetta on..
 
Heitsu sinuna nyt kyllä ärähtäisin ihan kunnolla naikkarille. Onhan toi nyt ihan älytöntä touhua niiltä. Ja todella hermoja raastavaa teille. Yksityisellä ei olisi tuota ongelmaa mutta toki on sitten kyllä huomattavasti hintavampaakin.

Mörölle iiisot onnittelut!! :dance008
 
Kiitos kaikille! :)

Pp11 siis tänään ja ke on sitten virallinen testipvä pp14 ja kaks viikkoa siirrosta. Toivottavasti tällä kertaa päästään sinne asti viivojen kanssa! Ainakin nyt on paljon vahvemmat viivat! Viimeks alko jo pp10 oleen hailakkaa (vahvin oli muistaakseni pp8 jos oikein muistan?). Tuo ylempi on se tosi herkkä testi eli ei ihme, että siihen tuli jo leffaviivat :grin Alempi ei oo niin herkkä ja siks ei vielä ihan tasavahva pitäiskään olla. Mutta kemiallisessa en saanu ollenkaan noin vahvaa viivaa mihinkään! Eli vaikuttaa tosi hyvältä kyllä, iiiiik! :nailbiting::Heartred
 
Jerolle voimia! Toivon kovasti, että teille se pieni ihme vielä suotaisiin. Meilläkin hoitoja takana yli kaksi vuotta, ei kiinnitymisyritystä, ERAkin normaali. Jotenkin sitä on pakko uskoa että vielä onnistutaan, on vaikea kuvitella loppuelämää ilman omaa lasta..

Heitsu, aivan uskomattoman ala-arvoista toimintaa siellä naikkarilla! Jaksamista!

Beisla, toivottavasti era toisi teille jotain vastauksia.

Pene, welcome! Lääketide on ihmeellistä.. Onnistumisia hoitoihin!

Hulbertiinalle pahoittelut, että muuttui negaksi. Onneksi teillä saatiin kullanmuruja pakkaseen.

Carris, pidetään peukkuja että tällä kierrolla tärppää!

Nasukka, älä menetä toivoa, jospa se vaste sieltä löytyisi. Täälläkin yksi pitkänmatkalainen, kolmisensataa km tulee meilläkin kun klinikalla poiketaan. Meillä kun alkaa olla viimeiset mahdollisuudet käsillä niin olisin ollut valmis millaiseen matkaan tahansa. Lähempääkin olisi löytynyt lapsettomuusklinikka, mutta valitsimme (ja saimme) mielestämme Suomen parhaan alan lääkärin meitä hoitamaan. Ei ainakaan voida sitten myöhemmin katua sitä, että oltaisiin säästetty väärässä kohtaa. Minullakin on yleensä saatu vain 1-3 follia, mutta vuosi sitten onnistuttiin saamaan 9 ja sen tuloksen valossa uskomme ja toivomme, että vieläkin olisi mahdollisuus.

Mörkö, onnea!! :happy093


Tasapuolisesti tsemppiä kaikille ja kauniita syyspäiviä, myös teille keiden nimeä en huomannut mainita! :Heartpink
 
Takaisin
Top