Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Naikkarilla käyviltä kysyisin, et kuin hyvin tein digihoitopolulle tulee viestiä tms?? Mietin vaan ku vaikka oon asiasta maininnu, ni nollaultrasta tai sen jälkeen tuli viestiä tosta synarelan annostuksesta, vaikka se nyt selkeä juttu olikin. Sen jälkeen ei "pistoskäynnistä" tai tosta seurantaultrasta mitään.. lähinnä kun noita korotuksia tuli annostukseen jne.. kantaan kaikki päivittyy niin pitkällä viiveellä, et ois kiva ku ees tonne tulis jotain mustaa valkosella, ku se vissiin ois se tarkotus... Ei sinänsä väliä hyvin nää on toistaseks päässä pysyny, mut mielenkiinnosta kyselen.. meillähän muutenki sinne tulevat viestit päivittyy ja ilmestyy useempi tunti lähettämisen jälkeen... Epämääräistä pohdintaa, mut kaikkee sitä tulee mietittyä..
Mä huutelen ainoastaan maaliskuun kokemuksesta. Mulla tuli aina kaikki muutokset paperille. Annosnostot tuli hoitokarttaan selkeästi. Mulla annosnostot ja muutokset tehtiin kontorlli ultrissa. Kyl ihmettelen kuinka eri tavalla siel hoidetaan. Heitsun tapaukssessa kaikki menee ihan sekavasti, ja ne sössii kokoajan. Oma hoito meni aivan putkeen. Kaikki oli selkeää, aloitettua ja varmistettiin kaikki asiat paperilla, käynnillä yms super selkeästi....