Noniin, laivalta palattu kotio niin on aikaa perehtyä tähänkin
Hirveesti ootte kirjotellu!
Jero: Voin vaan kuvitella miten ahdistaa kun tietää, että viimeiset siirrot on käsillä! Onko teidän hoitohistoria millainen? Mikä syy lapsettomuudelle? Peukkuja pidän, että taival vielä päättyisi onnellisesti
Hulbertiina: Pahoittelut negasta
Tsemppiä seuraavaan hoitokiertoon!
Heitsu: Siis täh? Miten ne voi pompotella noin?? Käsittämätöntä.
Pene: Tervetuloa! Ompa jännää mitä kaikkea nykyaikana voidaankaan tehdä! Toivottavasti kaikki onnistuu ja menee hyvin :) Mulla on matala AMH, vaihdevuositasoa 0.2... Ja silti ollaan jokaisessa paitsi yhdessä (vaihtui inssiksi, oli eri lääkäri) hoidossa päästy siirtoon asti, tosin se onnistunut tulos vielä puuttuu... Mulla matala AMH on kertonut nimenomaan munasolujen määrästä eli niitä on saatu aina vaan 1-3. Kaikki on aina hedelmöittyneet ja alkiot hyvin kehittyneet jne eli en usko laadussa olevan vikaa? Tosin eipä nuo ole kiinnittyneet eli voisko siinä(kin) olla sit kuitenkin vikaa. Tiiä näistä sit.
Carris ja Beisla: Tsemppiä paljon tähän hoitokiertoon! Peukut pystyssä!
Nasukka: Pidän peukkuja, että annoksen nosto auttais! :) Yksi vain siihen onnistuneeseen lopputulokseen vaaditaan, niin mulle on jankattu
Tekevätköhän punktion vaikkei montaa olis tulossa, tiiätkö?
Sit tätä omaanapaa. Eikö kukaan osaa vastata tuohon Lutinuksen kellertävyyteen? Oon nyt pari pvää koittanu Googletella ja empä oo oikeestaan yhtään viisaampi... lisäks joukossa on vähän ehkä ollut jotain punertavaakin välillä, harvoin, mutta välillä nyt eilen ja tänään... Mitähän vois olla? Voiko tulla kohdusta jos Loinen (Vaimon nimitys rakkaalle alkiollemme
) koittaa tarrata lujempaa? Nyt olis vasta kp23, joten tuskin menkkojakaan? Just kun äsken vielä hehkutin, ettei mulla kyllä vuoda Lutinuksen läpi koskaan
Ei ikinä pitäis sanoa...
Normaalisti ei siis tiputtele ennen menkkoja mitään ja menkkajomotuksiakin on vasta ihan aikasintaan päivää ennen menkkoja, yleensä vasta vuodon jo alettua. Ni tää on kyllä outoa et nyt pp5-8 on aika tasaseen niitä ollu… eniten tuolloin pp5. Koskaan aiemmissa siirroissa Lutinus ei oo kellertävänä tullu, menkkajomoja ei oo muistaakseni ollu näin laajassa mittakaavassa, punertavaa ei oo ollu Lutinuksen joukossa + pp4 vähän rusehtavaa. Lisäks mul on pohjaton NÄLKÄ kokoajan.
No, aika näyttää, sunnuntaina tosiaan testiä sitten ja silloin olis pp11 (virallinen testipvä olis vasta ke eli pp14..).