Minulla on 32. Oli kuulemma rajan alla, mutta ei kaukana.Onko täällä ketkään muita kellä bmi:ii on juuri sen bmii rajan kohdalla taikka yli 30?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla on 32. Oli kuulemma rajan alla, mutta ei kaukana.Onko täällä ketkään muita kellä bmi:ii on juuri sen bmii rajan kohdalla taikka yli 30?
Onko täällä ketkään muita kellä bmi:ii on juuri sen bmii rajan kohdalla taikka yli 30?
Mikä raja Oulussa on 33? Itsellä bmii on pyörinyt 28-eteenpäin nyt 33 viimeisen puntaroinin jälkeen.Mä olin hoitojen alkaessa ihan vähän alle BMI-rajan. Viimeisen tuoresiirron jälkeen, hoitaja sanoi, että jos nyt tärppää, niin mahdolliseen PAS:n mennessä pitää sit laihduttaa eli mulla nousi paino hoitojen aikana. Jos ei olis tuoresiirrosta tärpänny, olis PAS tehty sen hetkisestä BMI:stä huolimatta. Julkisella siis ollaan oltu hoidossa. Ainaki täällä Oulussa ovat (syystäkin) julkisella aika tiukkoja noiden rajojen kans. Yks ystävä meni ihan sen vuoksi yksityiselle, kun ei vaan saanut pudotettua painoa eikä halunnut siitä kovaa stressiä.
Aijaa ootteko julkisella vai yksityisellä.Hyvä kun täällä on muitakin pullukoita :)Minulla on 32. Oli kuulemma rajan alla, mutta ei kaukana.
Mikä raja Oulussa on 33? Itsellä bmii on pyörinyt 28-eteenpäin nyt 33 viimeisen puntaroinin jälkeen.
Yksityisellä.Aijaa ootteko julkisella vai yksityisellä.Hyvä kun täällä on muitakin pullukoita :)
Mut on ainakin puntaroitu aina suunnittelujen tai hoitojen alussa.Ei siis monta kertaa.Mielenkiinnosta kysyn, punnitaanko hoitojen yhteydessä kuinka tiheästi? Yhä täällä taustailen, kun ivf hoidon aloitus taas siirtyi.. syyskuussa ehkä uus yritys..
Mistähän kaikesta yhdestä ivf laskutetaan? Esim. Tuleeko tuorealkion siirrosta jotain maksua, vai kuuluuko se tohon ivf hintaan? Tietty mahdolliset alkioiden pakastus. Muita kuluja?