IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kiki: Mulla oli viime hoitokierrossa Synarela. Se sai mielialan vaihtelemaan, mutta muuten en saanut siitä suurempia oireita. Mulla tuli kuukautiset ihan normaaliin aikaan, mutta olen käsittänyt, että monilla Synarela viivästyttää kuukautisia.

Valkoinenorkidea mulle 3. IVF:ssa ja sen jälkeisessä PAS:ssa tehtiin tuo limakalvon raapaisu ja lisäksi söin kortisonia (sama 10 mg kun Katjusalla). Mulla on todettu verikokeissa niitä vasta-aineita eli siksi lääkäri sen kortisonin määräsikin. Tästä PAS.sta eka plussa ja vielä matkassa mukana ja uskon että noilla lisäkonsteilla oli iso merkitys. Aiemmin ei mitään kemiallisia tai mitään..

En muista tarkalleen, mitkä ne tutkittavat vasta-ainekohdat oli, mutta jäi mielikuva 4 eri autoimmuuni-aiheesta, mm. reuma ja kilppari. Jännästi unohtaa kaiken, muistaa vain mikä hälytti :/.

No jopas. Nyt menossa pp10, lauantaina on virallinen testipäivä. Olo on jotenkin todella seesteinen. Rinnat kipeet, väsyttää, pissattaa, nälättää... Piruuttani testailin tänään iltapäivällä kun kaapissa oli testejä ja kappas... :D

Liitteet

• 1521138239038.jpg
    1521138239038.jpg
    36.4 KB · Katsottu: 250
No jopas. Nyt menossa pp10, lauantaina on virallinen testipäivä. Olo on jotenkin todella seesteinen. Rinnat kipeet, väsyttää, pissattaa, nälättää... Piruuttani testailin tänään iltapäivällä kun kaapissa oli testejä ja kappas... :D

Onnea!! :)

Mulla oli tässä viimeisimmässä tuoresiirrossa kortisoni ja Donaferty rv7 asti ja ubiqinonin lopetin hoidon alussa. Eka pysyvä plussa ikinä, joten liekö sitten vaikuttanut, ken tietää. Söin myös dhea:ta 3kk kesällä, kun hoito alkoi lokakuun alussa. Mulla oli kerran pitkä kaava, vaivuin syvään masennukseen Synarelasta ja olin lähes itsetuhoinen (olo parani heti kun lopetin suihkeet), saatiin 1kpl huonoja alkioita siirtoon (nega) eikä mitään pakkaseen sekä kaiken päälle jouduin moneksi päiväksi sairaalaan hyperin takia. Sen jälkeen olen jyrkästi kieltäytynyt pitkästä kaavasta.

Onnea ja vauvaliima kovasti.

Onnea Anannaa <3

Kiitti Katjusha, Bambi ja marrasmai kokemuksien jakamisesta. Mulle lääkäri sanoi, että se olis oikeastaan joko raapaisu tai kortisoni, että ei suosittelisi kumpaakin. Oli kallistumassa kortisoniin vain käytännön helppouden takia kun oli itse jäämässä lomalle. Sain kuitenkin kinuttua valmiuden molempiin riippuen miten vuoto alkaa... Jotenkin surkea fiilis kyllä tuosta yksityisen touhusta ollut viime kuukaudet. Annoin palautettakin virallisen reitin kautta yli kk sitten ja millään tavoin ei ole mullepäin palattu vaikka piti erikseen laittaa netissä täppä "haluan, että minuun otetaan yhteyttä". Lisäksi kun soitin varatakseni ajan hoitavalle lääkärille niin hän olikin lähtenyt klinikalta pois.

Noh, tämä viimeinen pakkasessa oleva alkio katsotaan ja sitten julkiselle jonoon - julkisen jonoon nimittäin ei voinut ilmottautua ennen kuin pakkanen tyhjä (ja tieto vikan hoidon tuloksesta).

Valkoinen orkidea tsemppiä oikein kovasti siirtoon! Mulla todettiin tumavasta-aineita eli on se tutkimus joku paketti jossa katsotaan useampia eri vasta-aineita ja normaalit kilppariarvot ei tarkota etteikö niissä vasta-aineissa vois olla poikkeavaa. Mulla raapasu sattui vähän (kesti ehkä sekunnin), mut jotta lääkäri sai sen katetrin kohtuun niin sen piti ottaa kohdunsuusta kiinni sellasilla pihdeillä ja se oli ikävää:confused: mut ei kyllä kestänyt kauaa ja pysty tekemään ihan siinä vastaanotolla, ei tarvinu mennä mihinkään toimenpidehuoneeseen. Onnea matkaan:)

Anannaa onnea ja tarraliimaa:Heartred

Anannaa, ihana plussa :) Ilo silmälle ja sydämelle! Onnea matkaan!
ValkoinenOrkidea, jospa se täydellinen "coctail" löytyy, ja ei tartte mihinkään uuteen jonoon siirtyä!
Täällä omanapaosastolla sellasta, että oli kontrolliultra limakalvolle. Käytän progynovaa 4 mg / päivä, ja nyt joudun nostamaan 6 mg / päivä, koska limakalvon paksuus oli "vain" 7,5 mm, eli kasvatellaan vielä ensi viikon torstaille isommalla annoksella. Alkionsiirtopäivä olisi alustavasti ajatellen ke 28.3. Kyllä nämä pitkittymiset tuntuu, ettei jaksais. Mutta niin se vaan on jaksettava odotella kärsivällisesti... Eka kerta ikinä kohtu oli jotenkin niin yliojentunut, ettei siitä meinannut mittaa saada. Erikoista, vaikka kuulemma se siellä kääntyilee muutenkin miten tykkää.

Nyt olis dpo 13 ja hieman näyttäis siltä että vuoto tekee tuloaan. Mietin vain että jos se alkaa viikonloppuna, niin sekaako pääsiäinen pas:in. Zumenonit olis alootettava kp 2, mutta omien laskujen mukaan siirto olis just pääsiäisen aikaan riippuen limiksestä. Kerrankin toivois vuodon alkavan oletettua myöhemmin, niin ei tarttis arpoa satsaako tulevaan kiertoon vai meniskö vielä yhen kierron letroilla.

Takaisin