Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heitsu1996 sehän on hyvä jos pääsisitte aloittamaan hoidot aikaisemminSoittelin tänään Naikkarille kun ei ollut puhetta minkä niistä Gonal-F:istä haen apteekista kun sen aika koittaa kun on kolmea erikokoista määrätty.Sain vastauksen että isomman siis 900.Toinen kysymys oli heille se että punktio ohjeessa oli ettei luontaistuotteita saa käyttää niin kysyin että koskeeko tämä kielto myös Omega7 kun olen lukenut että se parantaisi myös intiimialueen limakalvoa ja vasta tässä kierrossa aloitin.Vastaus että kaikki omegat ei ja pitäisi nyt jo ne lopettaa eikä sitten vasta kun piikitykset alkaa myös sinkki on että ei ja sekin nyt pitäisi lopettaa.Hoitaja oli jotenkin toiveikas että voitaisiin jo päästä seuraavassa kierrossa IVF ettei tarvisi odottaa sinne huhtikuun loppuun alkavan kiertoon.
Jep olisi kyllä tosi hyvä jos hoidot alkaisi aikaisemmin jo.Heitsu1996 sehän on hyvä jos pääsisitte aloittamaan hoidot aikaisemmin
Mulle kans puhuivat puhelimessa että sen verenvuodon takia se on ei.Sanoivat että tottakai foolihapot ja d-vitamiinit ne samat mitä odotus aikana käyttäisi niitä saa käyttää normaalisti.Noita muita kuten esim tuo omega7 sitä eikä mitään muitakaan mitä ei käyttäisi odotus aikana.Donafertyä sanoi myös että sekin kuuluu ei listalle.Toivon kyllä että pian päästäisiin aloittaa tämä hoito :) Tuo annostelu tässä vaiheessa vähän huolestuttaa kun on isommat annokset ja tarkempaa kaikki verrattuna inssiin.Unique, voi Kumpa siellä kierto käynnistyisi! Tosi ärsyttävää jos sun kaveri raskautuu nopeeta, mut niin tai näin se ei oo sulta pois vaikka ärsyttää kun ihan tajuttomasti <3
Heitsu, hoitojen aikana mulle ohjeistettiin että normaalit raskausajan vitskut lukuun ottamatta just sitä olevaa, johtuen et se lisää verenvuotoa punktiossa. Sama juttu kun jos menee synnyttää niin ois hyvä lopettaa kk ennen. Voi kun pääsisitte pian! Ole tarkkana kun annostelet niin ei mee hukkaan :)
Mindyh, hui, onpas kivinen tie! Sydämestäni toivon että nyt tuleva pas toisi toivotun tuloksen! <3