IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rankkisankkis, pahoittelut negasta :( samoja ajatuksia olen itse käynyt läpi. Turhauttavaa käydä näitä hoitoja omilla soluilla, kun saalis on huono ja aina ei päästä edes siirtoon, saati että saisi pakkaseen mitään... Mutta onko sitä valmis siirtymään vielä lahjasoluihin, kun siirtoja on niin vähän omalla kohdalla..? Eihän kahdesta siirrosta voi paljoa vielä päätelmiä tehdä.

DB, tehdäänkö pitkä viljely? Se on aivan karmeaa odotella että selviääkö se ainokainen siirtoon vai oliko kaikki aivan turhaa :( Itse olin ihan paskana kun kuulin että vain 1 oli hedelmöittynyt kolmesta, olin sata varma että siirtoon ei päästä, mutta onneksi päästiin kuitenkin. Mutta pitkä viljely olisi ollut aivan sulaa hulluutta (mielestäni) tilanteessa, jossa alkioita on vain 1. Tsemppiä ja halauksia <3

Aitoomaitseni, <3

Rankkisankkis, pahoittelut negasta :( samoja ajatuksia olen itse käynyt läpi. Turhauttavaa käydä näitä hoitoja omilla soluilla, kun saalis on huono ja aina ei päästä edes siirtoon, saati että saisi pakkaseen mitään... Mutta onko sitä valmis siirtymään vielä lahjasoluihin, kun siirtoja on niin vähän omalla kohdalla..? Eihän kahdesta siirrosta voi paljoa vielä päätelmiä tehdä.

DB, tehdäänkö pitkä viljely? Se on aivan karmeaa odotella että selviääkö se ainokainen siirtoon vai oliko kaikki aivan turhaa :( Itse olin ihan paskana kun kuulin että vain 1 oli hedelmöittynyt kolmesta, olin sata varma että siirtoon ei päästä, mutta onneksi päästiin kuitenkin. Mutta pitkä viljely olisi ollut aivan sulaa hulluutta (mielestäni) tilanteessa, jossa alkioita on vain 1. Tsemppiä ja halauksia <3

Aitoomaitseni, <3
Maanantaina on siirto jos on siirrettävää. Alkio on sillon 4-päiväinen. Voi tulla pitkä viikonloppu...

Aitoomaitseni, sitähän tämä kyllä on, yhtä odottamista..
Nyt passittivat mut varuiksi labraan hcg arvo mittaukseen, mutta hoitaja oli myös sitä mieltä että kemialliselta vaikuttaa. Ja tästä kierrosta ei siirtoon sitten päästä..
Kylläpä harmittaa.
Hetken varovaisesti osasi jo olla onnellinen.. mutta tietenkin taas vedettiin matto alta.
Ihan kiva sinänsä että jotain yritystä oli. Vaikka limakalvo oli just ja just siirtoon sopiva..

Eikä! Paljon surullisia uutisia täällä, jokaiselle tasapuolisesti suuret rutistukset. <3

Eikö olisi jo aika saada positiivisia uutisia tähän ketjuun?!

Kyllä, nyt tänne tarvitaan ehdottomasti positiivisia uutisia!
Villisilmä: toivotaan että pääsette siirtoon, se yksikin voi tuoda sen toivotun tuloksen! :)

Soittelin sinne biologille, meilläkin oli vain yksi hedelmöittynyt.. Nyt vaan kaikki sormet ja varpaat ristiin että se yksi ainokainen selviää pitkästä viljelystä siirtoon asti :sorry:
On se niin väärin! Mitä tuo pitkä viljely käytännössä tarkoittaa, koska sulla on siirto? Mä oon ainakin jo ihan luovuttanut, en jaksa uskoa, että maanantaina tarvitsee lähteä siirtoon.

DB, viljellään kuulemma blastokystivaiheeseen asti, tässä oli musta hyvin selitetty kun googletin https://www.dextralapsettomuusklini...iviljelyn-ja-vitrifikaation-avulla-parempiin/ . Siirto olisi siis tiistaina tai keskiviikkona, ilmoittavat kuulemma sieltä tiistai-aamuna että kumpana päivänä pitää tulla. Maanantaina meinasin kyllä jo soittaa sinne biologille uudestaan että onko se ainokainen edes hengissä siellä enää.. :sorry: Mutta meidän lääkäri siellä puhui just tosta että siellä viljellään usein pitkällä viljelyllä, koska niillä alkioilla jotka selviää sinne asti on myös parhaimmat mahdollisuudet kiinnittyä ja jatkaa kasvamista kohdussa. Toivottavasti meidän ainokainen on yksi niistä :bag: Ja teidän myös! :)

Voi ei :( pahottelut negasta ja huonoista uutisista.. <3
Täällä kans pp11 menossa, ja ruskehtavaa vuotoa tullut... Maanantaina siis virallinen testipäivä ja tein sit tänää kuitenkin testin nii puhdasta negaa näyttää.. Tottakai maanantaina vielä testataan mutta on varmaa peli pelattu :/
Maanantaina kuulee onko pakkasessa mitää..

DB, viljellään kuulemma blastokystivaiheeseen asti, tässä oli musta hyvin selitetty kun googletin https://www.dextralapsettomuusklinikka.fi/blogi/2015/05/08/parempia-alkioita-enemmän-raskauksia-blastokystiviljelyn-ja-vitrifikaation-avulla-parempiin/ . Siirto olisi siis tiistaina tai keskiviikkona, ilmoittavat kuulemma sieltä tiistai-aamuna että kumpana päivänä pitää tulla. Maanantaina meinasin kyllä jo soittaa sinne biologille uudestaan että onko se ainokainen edes hengissä siellä enää.. :sorry: Mutta meidän lääkäri siellä puhui just tosta että siellä viljellään usein pitkällä viljelyllä, koska niillä alkioilla jotka selviää sinne asti on myös parhaimmat mahdollisuudet kiinnittyä ja jatkaa kasvamista kohdussa. Toivottavasti meidän ainokainen on yksi niistä :bag: Ja teidän myös! :)
Tuo pitkä viljely kuulostaa järkeenkäypältä. Eli jos meidän alkio jaksaa 4-päiväiseksi niin silläkin on paremmat edellytykset kiinnittyä koska on jo vanhempi. Mä pidän peukkuja teidän alkiolle <3

Rankkisankkis, puhut vähän mutta asiaa :wink
Pahoittelut tosiaan täältäkin huonoista uutisista, mä niin luotin, että Ninuok olis päässyt hyvin eteenpäin ... no ei voi mitään, uutta päin kun sopiva aika.
Plussapuhallus kaikille negan saaneille, ja toivotaan, että ne pikkuiset aarteet jaksaa viikonlopun yli, kenellä on kasvattelu käynnissä!! Meidänkin tytteli oli piiiitkän hoitorupeaman eka pitempi viljely.
Omalla kohdalla jännitys kasvaa: ens maanantaina se odotettu ja pelätty seuraava käynti klinikalla. Riittääkö mammalla suositukset jatkoon vai ei, sen kuulemme sitten onneksi heti aamusta.
Katjusha kp 16? ehkä ovuloin, ehkä en

Voi pahuksen negat ja kemialliset. On niin epäreilua tuommoset. Paljon voimia teille.

Eilinen lääkärireissu kyllä tuntui niin turhalta ja liukuhihnameiningiltä että ihan sapettaa maksaa laskua siitä. Noh mutta toisaalta ihan hyvä ettei kovin paljon tarvinnut haavoja auki repiä ja juurta jaksain asiaa läpi käydä.

Voi ei täällä on kyllä monella kurjia uutisia.Toivotaan että iloisemmaksi pian kääntyy.
Katjusha,Tsemppiä toiseen klinikka käyntiin!

Meillä eilen oli folliultra ja oikealla 14mm. Vasen puoli on pois pelistä.

Nyt jännätään ettei ovulaatio tule ennen tiistaina, silloin jos tulee päästään siirtoon. Jos tulee ennen sitä, ei tässä kierrossa siirtoa tehdä.

Seuraavaan kiertoon otetaan buustaus lääkkeilä mukaan jos nyt ei onnistu.

Mitä kaikkia vitamiineja täällä kanssa sisaret käyttää? itse käytän sinkkiä,d-vitamiinia,foolihappoa ja ajattelin aloittaa heti miten b12 vitamiinin luin että foomihapon vaikutukset olisi paremmat jos on käytössä b12 ja raskautta silmäpitäen niin olisi suotuvaa sen käyttö.

Takaisin