Larissa
Tietävä tietäjä
Rankkisankkis, pahoittelut negasta samoja ajatuksia olen itse käynyt läpi. Turhauttavaa käydä näitä hoitoja omilla soluilla, kun saalis on huono ja aina ei päästä edes siirtoon, saati että saisi pakkaseen mitään... Mutta onko sitä valmis siirtymään vielä lahjasoluihin, kun siirtoja on niin vähän omalla kohdalla..? Eihän kahdesta siirrosta voi paljoa vielä päätelmiä tehdä.
DB, tehdäänkö pitkä viljely? Se on aivan karmeaa odotella että selviääkö se ainokainen siirtoon vai oliko kaikki aivan turhaa Itse olin ihan paskana kun kuulin että vain 1 oli hedelmöittynyt kolmesta, olin sata varma että siirtoon ei päästä, mutta onneksi päästiin kuitenkin. Mutta pitkä viljely olisi ollut aivan sulaa hulluutta (mielestäni) tilanteessa, jossa alkioita on vain 1. Tsemppiä ja halauksia
Aitoomaitseni,
DB, tehdäänkö pitkä viljely? Se on aivan karmeaa odotella että selviääkö se ainokainen siirtoon vai oliko kaikki aivan turhaa Itse olin ihan paskana kun kuulin että vain 1 oli hedelmöittynyt kolmesta, olin sata varma että siirtoon ei päästä, mutta onneksi päästiin kuitenkin. Mutta pitkä viljely olisi ollut aivan sulaa hulluutta (mielestäni) tilanteessa, jossa alkioita on vain 1. Tsemppiä ja halauksia
Aitoomaitseni,