Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oli kyllä aivan sieltä se lääkäri.Toivotaan että 6.3 sillä toisella suunnittelu käynnillä ei tule super,super negatiivinen lääkäri.MuuMuu mulla on joku mielikuva että olit Taysissa hoidoissa kuten mekin. Siellä juuri tuon tekstin ilmestyminen on mulla molemmilla hoitokerroilla kestänyt pidempään, lähes kaksi viikkoa. Mun mielestä voit soittaa ja kysyä jos siltä tuntuu.
Hattara mekin siis julkisella ja lugeja käytettiin noin 14 vrk.
Aitoomaitseni olen niin pahoillani
Heitsu olipas negatiivinen lääkäri teillä. Todella ikävää että sattuu tuollainen vielä ensikäynnille.
Aika helposti meni. Lääkärikin kehui, että olisipa potilaat aina näin rauhallisia. Kipulääkitys ja puudutus toimi hyvin, en tuntenut varsinaista kipua ollenkaan. Mutta hutera olo on ollut koko päivän, olenkin oleillut sohvalla leffojen parissa.Db, pakko kysyä et millainen fiilis jäi punktiosta? Oliko kamalaa?
Mä kävin tänään ultrassa vakuuttumassa, että limakalvo oli ok. Nyt tietenkin sitten pääsiäisen pyhät varjostaa punktiota..
Samat fiilikset, vatsa on kyllä tosi turvonnut ja mulla myös liikkuminen "hiiviskelyä" . Tsempit sulle, toivottavasti saatte hyvin alkioita! Itekin koitan pitää sormet ja varpaat ristissä, että meidän 8 munasolusta tulis ees jokunen alkio. Epäilen että siellä oli ainakin muutama raaka. No huomenna sen kuulee!Meilläkin oli tänään punktio. Olen todella positiivisesti yllättynyt miten helposti se meni, kipulääkkeet ja puudutteet toimi tosi hyvin enkä oikeastaan tuntenut kipua koko aikana. Itse punktiopistokin tuntui vain pieneltä paineen tunteelta. Sain Rapifenia kanyylin kautta ja toimi kyllä tosi hyvin. Saaliina 5 munasolua, kaikille tehdään icsi ja huomenna saa soitella, kuinka moni hedelmöittynyt. Ja pitkä viljely tosiaan tehdään blastovaiheeseen asti, ti tai ke siirto jos jotain siirrettävää on..
Jos punktio itessään meni hyvin ja kivuttomasti niin nythän ne vasta olot onkin, alavatsa on kipeä, turvonnut ja kosketusarka. Liikkua pitää hiiviskellen. Kipulääkettä oon ottanut ja kauratyynyä pitänyt mahalla, ne auttaa jonkin verran. Oon parkkeerannut sohvalle leffojen pariin niinkuin DB, ja yritän muistaa juoda tarpeeksi. Jospa tämä tästä, toivottavasti ne munafarmilaiset lähtee siellä kasvamaan niin on tää sen arvoista..