Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Täällä yks mikä on hoidoissa Naistenklinikkalla 20.2 ois suunnittelu aika.Omissa papereissa luki ainakin että pitkää kaavaa suosivat ja tekevät minulle ainakin ja hoito kierron pääsyyn on hyvin pääsee :)Hhheeeii typyt!
Meikäläinen alkais liittymään tänne kohta puolin ihan kunnolla, kun ensimmäinen käynti naistenklinikalla on 13.2. Voikun päästäisiin heti seuraavassa kierrossa punktioon. Onko kuinka moni siellä hoidossa? Onko tietoa jonosta pitkä/lyhyt kaava?
Meillä hoidot Naistenklinikka ja 20.2.Ivf suunnittelu omissa papereissa sanottiin että pitkällä kaavalla mennään ja suosivat sitä.Sen käsityksen olen saanut että hyvin pääsee jonojen suhteen hoito kiertoon :)
Täällä yks mikä on hoidoissa Naistenklinikkalla 20.2 ois suunnittelu aika.Omissa papereissa luki ainakin että pitkää kaavaa suosivat ja tekevät minulle ainakin ja hoito kierron pääsyyn on hyvin pääsee :)
Iltaa kaikille.
Kirjoittelen täs näitä piina päivä tuntemuksia.
2.ivf keräys oli 19.1 ja siiropäivä 24.1. 5pv plastokysta siirrettiin.
Siitä sitten alkoi piina päivät. Kotitestejä tein pp6 alkaen ja haaleita + alkoi näkyy pp7 kohalla jotka vahvistu pp11.
Pp12 eka verikoe hcg arvo117. Helpotus vihdoinkin raskaana, olihan noita negoja ollu 3 aikemmin.
No sitten toinen verikoe pp15 hcg arvo 154.
Eli arvojen nousu hidasta. On nää hoidot yhtä vuoristorataa, tavallaan kuvittelin ekan verikokeen jälkeen että no nyt voi relata mut ei se mee ihan niin. No parin viikon päästä ois aika ultraan siel nyt ainakin sit saa tietää onko kaikki ok. Pari viikkoa lisää piina päiviä. En tiedä miten sinne asti jaksaa , ehkä varaan verikokeeseen ajan ens viikolle.
Ihan hirmuisesti onnea!! Voikun minäkin tulisin perästä pian. Mä oon ollu foorumi tauolla enkä oo hirveästi kerennyt lukea. Milloin teille tehtiin eka ivf?
Silloin kun soittelin Naikkarille ja kerroin ettei viimeinen inseminaatio tuonut tulosta sieltä tuli IVF hoidosta papereita missä yksityiskohtaisesti kerrottiin mikä on IVF ja miten hoitoa tehdään.Kyseisissä papereissa oli se suunnitteluaika ja se kaava mitä ajattelivat tehdä juuri minun kohdalla myös se teksti oli mitä suosivat tehdä.Kaiken näiden lisäksi oli tieto siitä että jos tarvii käydä labrassa vaikkapa viikkoa ennen aikaa niin miten valmistautuu niihin jos on sellaisia verikokeita mihin pitää valmistautua siinä kohtaa kerrottiin pitääkö ennakkoon tehdä jotain.Miiiissä papereissa?