IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Bambi jos en väärin muista niin marrasmailla oli vähän vastaava tilanne ja raskaus on pian jo puolivälissä. Kunpa sielläkin menisi kaikki hyvin, tsemppiä!

Bluebe hienoa että sait soittoajan! :)

Larissa hieno vaste! :)

Ronya tsemppiä siirtoon! :)

Larissa hienoa! Toivotaan että tämä olisi teidän kierto ja tulisi mahd paljon hyviä munasoluja ja pienen ihmeen alkuja<3

Jopsukka

Kaikille tsempit omaan vaiheeseen!

Tulin taas pikaisesti omanapailemaan: Tänään alkaa Gonal-F piikittely 200 IU ja tätä kp2-7. Kp 7 jarruksi Cetrotide. Kp 8 sitte folliultra, josta selviää, onko mitään tapahtunu, vai taasko yks kierto hukkaan. Lupaan nyt olla olematta jatkossa näin itsekeskeinen!

-MuuMuu kp2, starttailemassa munafarmia (toivottavasti).

Liittyisin mukaan tähän ketjuun. Mulla alkamassa 2 ivf:n 3 pas. Kaksi aikasempaa pas hoitoa tehty kevyesti lääkkeillä avustaen ja nyt lamataan koko oma hormoni tuotanto ensin ja sitten kasvatellaan limakalvoa. Tsemppiä kaikille ja plussa tuulia.
Ärsyttävistä kommenteista oli puhettta niitä kuulee jatkuvasti. Viimeksi eilen kaksi naista jutteli vieressäni keskenään ja toinen heistä ilmeisesti odotti toista lastaan ja rakenne ultra oli kohtapuoliin tulossa. Hän oli kauhuissaan jo valmiiksi lapsensa sukupuolesta, että jos sieltä tulee toinen poika hän ei ehkä kestä musertumatta synnytyksen jälkeen. Sitten näitä, kun munkin lapsi tuli e-pillereistä, kondomista ja jälkiehkäisystä läpi. Tekis mieli vastata et mä oonkin veträny sitä, tätä ja tota hormoonia ja lääkettä enkä silti oo tullut raskaaksi prkl.

Kiitos tsempeistä ja Marrasmai annat mulle erityisesti toivoa! Ehkä munkin tyyppi on vaan vähän hidas:)

Ronyalle mukaan paljon tarrasukkia ja liimaa ja muuta tahmaista:)

Tsemppiä munafarmilaisille ja piinailijoille muutenkin!

Kävin tänään rakenneultrassa ja kaikki muuten hyvin, mutta lapsiveden määrä oli vähäinen ja sen vuoksi sain lähetteen Taysiin. Viikon sisään sinne tutkimuksiin. Hulbertiinan kokemukset vielä niin tuoreessa muistissa, että paniikki on melko suuri..

21+0

Vastavirrassa, toivottavasti kyse ei ole mistään vakavasta, hurjasti tsemppiä <3

Lykkyä tykö kaikille hoidon eri vaiheisiin!

Mulla ois kysymys. Oon kuullut, että joillakin klinikoilla ohjeistetaan, että alkionsiirtoon pitää tulla ilman hajusteita. Ja kuulemma on jotain tutkimuksia tai uskomuksia, kumpia lie, että alkiot ei tosiaan tykkää hajusteista. Olin varannut kampaaja-ajan ens viikolle, ja tarkotus oli leikkauksen lisäksi laittaa kevytväri tukkaan. Meidän eka pas-siirto on ehkä alkuviikosta. Pitäiskö jättää värin laittaminen väliin?

Voimia, vastavirrassa. Toivotaan ensi viikolle hyviä uutisia. :Heartred

Tsemppiä myös Bambille. Jospa se kaveri siitä alkais reipastumaan. :)

Meillä on Ronyan kanssa sitten sama testipäivä. Ainakin mikäli mä pääsen sinne siirtoon perjantaina. Vielä ei ole ainakaan tullut tietoa, ettei siirto onnistuisi. :)

Suvetar, en tarkemmin tiedä, mutta kertomastasi ohjeesta päätellen en hajustelisi alkionsiirtopäivänä. Värjäämisistä on monenlaista mielipidettä (kemikaalialtistus). Omalla kohdalla eka kolmannes värjäysvapaa.
Kaakao. <3

Vastavirrassa mäkin olen lääkäriltä kuullut että määrä vaihtelee tosi paljon tiheästikin. Uskon vahvasti että kaikki hyvin! Mutta hyvä että tutkitaan ni ei tarvitse itsekseen pohtia.

Paljon onnea kaakao,ihana uutinen ❤
On: 3 päiväinen 11 soluinen alkio siirretty pas siirtona 31.1. Tänään pp8 ja tein testin ja tietty puhdas nega. Eli eipä tarvitse pudota korkealta kun virallinen testipäivä koittaa 12pvä. Olen jo asennoitunut että lahjasiittiöhoito meitä seuraavaksi odottaa..:rolleyes:

Muokattu viimeksi:
Takaisin