IVF/ICSI kokemuksia

Rankkisankkis: Olen niin pahoillani mitä joudutte käymään läpi. Mutta minuakin on lohduttanut ihan samat ajatukset, että lapsi on ollut sairas, eikä elämän edellytyksiä ollut. Ja jaan kyllä sun ajatuksen siitäkin, että miksi se positiivinen testi pitää tulla, jos se kuitenkin otetaan suurella todennäköisyyksellä pois. Satatuhattamiljoonaakertaa mieluummin nega suoraan.

Mua pelottaa ihan hirveesti, mitä onkaan vielä edessä noiden kuuden alkion kanssa. Olen aiemmin raskautunut suht helposti, mutta kun ne ei pysy kyydissä. Yritän kuitenkin pysyä positiivisena. Yksi ihme on kuitenkin saatu, eli toivoa on myös pakko olla❤
 
Onnea Auringonkukka :Heartblue

Miten tuttuja tunteita nuo Nennu ovatkaan, varmaan kaikille meille. Mä asetin itselleni erilaisia etappeja tämän raskauden aikana, sitten kun se ja se on ylitetty, mun ei tarvi enää olla huolissaan. No eipä toiminut, aina se pelko, epävarmuus ja huoli kuitenkin nosti päätään. Eniten ehkä auttoi, kun päätti luottaa siihen, että mun omat ajatukset ja pelot eivät pysty vaikuttamaan siihen, pysyykö vauva matkassa vai ei. Kun antoi itselleen luvan olla peloissaan ja epävarma niin oli ehkä aavistuksen helpompi hengittää. Kovasti tsemppiä Nennu :love2
 
Nennu oisko voinut tulla ihan limakalvoilta tuo vuoto.. Mutta kyllä ne pelästyttää aina.. :sad001 Niin olis nyt teidän vuoro päästä maaliin asti.

ValkoinenOrkidea ihan sitä samaa oon miettinyt ja lugejen kanssa säätäminen ja ylipäätään se fiilis alakerrassa vähentää halut aika minimiin..vaikka sit toisaalta pääkoppa haluais ja.. Ei oo helppoo tääkään. :D

Rankkisankkis on kyllä piinaavaa tuokin odottelu.. :sad001

On kyllä vaikeaa toivoa onnistumista ilman plussan plussaa mutta tuo pelko plussan menetyksestä on varmasti todella suuri ja ahdistava, kun km ei ole vain teoreettinen pelko vaan se on koettu jo useaankin kertaan.. :sad001

Piinailijoita on kyllä nyt yhden plussa-aallon verran, tsemppejä! :wink
 
ValkoinenOrkidea: Näyttäisi rauhoittuneen vuoto lugeilla, kun tänään on näkynyt vain lugen tuhrut eikä yhtään verta tähän mennessä.

Meillä ei kyllä seksiä olla harrastettu siirron jälkeen, kun mun limakalvot alkaa yleensä vuotelemaan siitä (näiden hoitojen aikana ilmennyt ongelma). Jos luget on käytössä, niin sekin estää, kun mies on allerginen soijalle ja nää pallerot sisältää sitä.
Muuten kyllä vois harrastaakin :wink

Onko sulla Nennu paljon vielä oireita raskaudesta?

Mites muiden piinailijoiden piinailut sujuu?
 
Hyvä Helios, tsemppiä!

Täällä piinailu sujuu tuskaisesti... Oireita (jomottelua, nipistelyä, alaselän särkyä, mielialanvaihteluja yms.) on ollut eilisestä lähtien, mutta mikä vain näistä voisi johtua myös lääkkeistä, joten ei kyllä uskalla noihin luottaa. Henkisesti kanssa taistelen pelkojen kanssa kun on niin epävarma olo.

Nyt on siis siirron jälkeen neljäs päivä, voisi laskea, että tavallaan dpo 10. Voi kunpa olisi kiinnittynyt...
 
Helios, ei tässä mitään kunnon oireita vielä ole tullut... Pientä etomista ja lonkkasärkyä. Menkkajomoa on välillä, mikä säikäyttää joka kerta. Mites muut piinaajat? :)
 
Tänään pp8, ajattelin ensin testata huomenna.. mutta ehkä vielä maltan mieleni :D piinailu onkin nyt sujunut yllättävän hyvin, kun on ollut töissä niin kiirettä..
Oireita ovat edelleen turvonneet rinnat, ja välillä on vielä ollut jonkinlaista jomottelua vatsassa, mutta vähemmän kuin aiemmin.. Ja itkuherkkyys..
Kauhistuttaa ajatuskin siitä että tulos ei olisi toivotunlainen.. siksi varmaan panttaan tuota testin tekoa.

Pitkään mekin on yritetty, ja kolme keskenmenoa takana. Ei jotenkin jaksaisi pettymyksiä nyt..
 
Larissa, meillä lapsettomuuden syynä on siemennesteen vähäinen määrä. Vaikka siittiöiden laatu on ok, niin kokonaismäärä jää niin pieneksi, kun sperman tilavuus on aina vain viides osan normaalin alarajasta. Yksityisellä ollaan hoidossa.:)

Paljon tsemppiä kaikille piinailijoille!:)

Kävin perjantaina ultrassa ja oli 12 follia kasvamassa. Huomenna maanantaina toinen ultra ja sovitaan keräyspäivä. :)
 
Kyfi tsemppiä ekaan testiin! Toivotaan plussaa!

Ronya hyvä määrä folleja tulossa :)

Täällä pp11 ja vähän tiputtelee verta... tai vaaleanpunaista. Vatsaa jomottaa vähän enemmän. Jotenkin aloin jo vähän innostumaan mutta nyt on ehkä parempi laskeutua maanpinnalle. Muuten tippuu liian korkealta :sad001

Muoks nyt vuoto alkaa runsastumaan :'(
 
Muokattu viimeksi:
Tsemppiä nennu! :Heartred
Älä vielä heitä kirvestä kaivoon.. :)
Olihan jennikselläkin aiemmin aika toivottoman kuuloinen tilanne, mutta kaikki olikin hyvin :Heartred
 
Kiitos kaikille tsempeistä. Vuoto pysyi kohtuudessa ja kesti muutaman tunnin. Ei lönttejä...En ainakaan huomannut jos pönttöön meni. Tein testin alle tunnin pissasta ja viiva melkein yhtä vahva kuin kontrolli. Argh. On tämä nyt ilkeetä :sad001

Muoks taas alkoi vuotelemaan...
 
Muokattu viimeksi:
Nennu, jos sieltä se toinen onkin väsähtänyt ja vuotelee pois. Se on aina tosi hyvä merkki, jos viiva ei haalene. Mulla kemialliset on kyllä aina vuotaneet ja samalla viivat haalenneet. Pidetään peukkuja❤
 
Tsemppiä kaikille piinailijoille! Ja Nennulle erityistsempit raastavaan tilanteeseen, kuulostaa kylläkin hyvältä ettei oo viivat lähtenyt haalistumaan! :3some

Täällä kyydissä kaksi alkiota, ei ollu kovin hyvälaatuisia joten pistettiin kaksi. Kaksi on vielä jatkoviljelyssä, saa nähdä onko niistä mihinkään, saadaanko pakkaseen mitään. Mulla siis 8 munasolua joista 7 kypsää jotka kaikki hedelmöittyi normaalisti. Ja niistä siis kaksi kyytiin ja kahta vielä jatkoviljellään.
Summa summarum; vitamiinikuurit, Ubiqinon, Donaferty ym. ei laatuun siis ole vaikuttanut. Eikä lääkkeen vaihto Menopuriin. Hohhoijaa, nyt ei ole kyllä mitään luottoo tähän hommaan.. :sad001
 
Nennu90, Ompas piinaavaa! Hyvä kun vuoto on rauhoittunut ja leffaviivat. Hirmuisesti tsemppiä! :)

MiuMau79, Onnea kyytiläisistä, toivottavasti tarttuvat tiukasti kiinni! Toivottavasti pakkaseen jää alkioita myös :)

ON: Kävin toisessa folliultrassa ja edelleen oli 12follia. Tänään ja huomenna pistokset vielä. Keskiviikkona irrotus piikki ja perjantaina punktio. Alkaa jo hieman jännittää!:nailbiting:
 
Takaisin
Top