Mustikk4 kannattaa tarkistaa miten sun työpaikassa suhtaudutaan näihin hoidoista saataviin saikkuihin. Itelle tuli vähän yllätyksenä ekalla kerralla että lapsettomuushoidoista johtuvaa saikkua ei meillä makseta, siis pois saa tietenkin olla, mutta palkaa ei tule. Tässä toisessa ivf:ssä otin lomapäiviä kolme tuohon yhteyteen. Lääkäri olisi suositellut mulle lisää saikkua siirron jälkeen, mutta menin kuitenkin töihin. Otin tosi rauhallisesti, mulla on sellanen työ, että voin itse vähän säädellä minkälaisia työpäiviä tulee.
Ihanaa Larissa että teilläkin punktio lähestyy kovaa kyytiä. Niin toivon että olis semmoset puoli tusinaa hyviä soluja :)
Katjusha kiitti infosta, ymmärsin että meillä on kolme aina oljessa ja varmaankin juuri noin että osa on vähän huonompilaatuisia. Koin tässä toisessa ivf:ssä tosi positiiviseksi sen että kaikki yhdeksän pakastettiin heti. Väestöliitolla on ymmärtääkseni sellainen tapa että kasvatetaan pitempään jos alkio näyttää huonolta eli kahden päivän ikäisenä pakastetaan vain suhteellisen hyviä alkioita. Ja sitten googlettelun jälkeen (joo, sorruin taas siihen :)) tuli positiivinen olo, kun täytyyhän noiden pakastuksesta ja sulatuksesta selviävien alkioiden olla aika sissejä :)