IVF/ICSI kokemuksia

Kyfi615... Tervetuloa joukkoon, toivotaan pikaista plussaa. Toivotaan myös, että saat kaipaamiasi vastauksia, kuulostaa epäselvältä!
Meillä on tässä ketjussa kaksi, jolle alkionsiirrot tehdään lääkkeelliseen kiertoon ovulaation ollessa kateissa. Kohdun limakalvo rakennetaan estrogeenipillereillä (alkaen kp 2) ja ovishormonit korvataan esim. lugesteronilla ensimmäiset 12 viikkoa.
Muokkaa profiiliisi jokin kiva nimimerkki :)
Katjusha ja Pikku-Iippo rv. 15+4
 
Tervetuloa mukaan Kyfi! Täällä myös toinen endotar. Mun endo diagnosoitiin vasta viime tammikuussa lapsettomuustutkimusten yhteydessä. Laajuudesta ei ole muuta tietoa kuin että vasemmassa munasarjassa on 5 cm kokoinen möykky. Jännä että sulle tehtiin eka ivf lyhyellä kaavalla! Kertoivatko syytä? Mulle sanottiin että endolaisille suositaan pitkää kasvaa. Saatko kesätauon ajaksi jotain endon sammutteluun?

Täällä odottelen että pääsen ultraan. Jospa siellä olisi jokunen folli kasvamassa! Sormet ja varpaat ristiin! :)
 
Ninukki, miten meni!

Larissa, raporttia pikimmiten!

Oi, tätä jännitystä!! :)

Kivaa viikkoa, naiset! Aurinko :Heartred

Hileinen kp 23 synarelaa 3. vrk
 
Ultrassa käyty! 9 mm folleja näkyi kummallakin puolella 2 eli yhteensä 4. Ei mikään päätähuimaavaa luku mutta parempi kuin ei mitään :) ja saattaahan siellä vasemman puolen endometriooman ja oikean puolen kystan takana joku folli piileksiä. Nyt jatketaan isommilla puregon annoksilla eli 2 päivää 200 ja 2 päivää 175, sitten perjantaina taas ultra. Lääkäri oli pettynyt munasarjojen vasteeseen mutta minä olin iloinen että edes jotain oli tapahtunut :D

Ninukin kuulumisia odotellessa :)

Larissa kp 10, kuudes päivä puregonia
 
Hileinen, noin minäkin ajattelen :) tässä on vielä 4 päivää aikaa ennen seuraavaa ultraa kasvatella lisää folleja isommalla puregon annoksella eli olo on himpun verran toiveikkaampi kuin aikaisemmin. Ehkä laatu on hyvä jos määrä on pienempi? :wink :D Suoraan sanoen pelkäsin että siellä ei joko ole yhtään follia tai sitten yksi iso johtofolli. Mutta juu päivä kerrallaan eteen päin :)
 
Muokattu viimeksi:
Larissa, musta tuntuu että parempi laatu tulee sulle, kun vähempi folleja (ei perustu tieteeseen vaan tunteeseen :)
No niin, onnea matkaan ja hyviä kasvuja sitten tuleville päiville näille paikallistetuille että piiloon vielä jääneille!!
 
IVF/ICSI/PAS-lista:

Junttura, lyhyt kaava, toinen ivf, punktio 17.5, munasoluja 25kpl => 17hedelmöittyi, testi 2.6.
Pisama, lyhyt kaava, punktio pe 20.5. Siirto 25.5. Testi 6.6.
Ninukki, lyhyt kaava, punktio 25.5., siirto 30.5., testi 13.6.
Mustikk4, lyhyt kaava, punktio vk 22
Helmilotta, pas 31.5.
Kaakao, lyhyt kaava
Larissa, pitkä kaava, punktio vk 23
Hileinen, pitkä kaava, punktio vk 24
PikkuTikku, pas, kesäkuu
Hopsan, ICSI elo/syyskuu


Oma virallinen testipäivä lisätty :)
 
Larissa, josko se isompi annos potkis vielä muutaman mukaan joukkoon ja laatuhan korvaa määrän :wink eka hoito on aina hakuammuntaa ku ei oo mitään hajua vasteesta, kahdella rakkulalla minäkin lähdin ekaan punktioon, vaikka tohtori ois mieluummin tehnyt siinä kohtaa inssin :)
 
Heippa naiset! Ja tervetuloa mukaan kyfi!
Jännityksellä olen tämän päivän aikana käynyt lurkkimassa, miten Larissalla ja Ninukilla on mennyt, mutta nyt vasta ehdin nopeasti vastailla.

Siis ensinnäkin onnea miljoonasti ninukki, että matkalainen on kyydissä!! Voi kun tämä kaveri olisi nyt juuri se, joka tuhisee ensi vuoden alkupuolella sylissäsi :dummy: :Heartpink Ja mahtavaa että pakkaseen on saatu ainakin yksi! Toivottavasti saatte vielä lisää. Käytkö muuten Taysissa? Minulla siellä tuoresiirtopäivänä sanottiin että kaksi on pakkasessa jo, ja kahta vielä katsellaan. Lopulta olimme niin onnekkaita, että ne kaksi muutakin päätyivät pakkaseen. Toivottavasti teillä käy samoin! :)

Larissa, minäkin olen tosi iloinen sinun neljästä follista!! :hello2 Ei itsellänikään follikkelien määrä ultrassa ollut päätähuimaava ennen punktiota, mutta silti saatiin pakkaseen alkioita. Asennoiduin itsekin silloin asiaan niin, että kaikki on vaan positiivista mitä tulee, edes se yksi! Ja kuten sanoit, lisääkin folleja voi ihan hyvin vielä ehtiä matkaan! Peukut on pystyssä!!

Pahoittelut, etten nyt ehdi kommentoida paremmin teille muille, taas täytyy mennä... Mutta kaikki tsempit ja ajatukset ovat teidän muiden luona, niin piinailijat, piikittäjät, kuka missäkin tilanteessa juuri nyt! Varmaan ihan hyvä että mulla on tänään tällainen hoppu, niin ei ehdi kauheasti miettiä huomista passia..

Aurinkoista päivänjatkoa kaikille, ihanaa kun on kesä!:)
 
Onnea matkaan ninukki ja pikkualkio!

Toivotaan että Larissallakin siellä laatu korvaa määrän ja saatte pari valioyksilöä vielä pakkaseenkin ja huippuyksilön kyytiin!

Helmilotalle onnea huomiseen!

Täällä kolmas menopur pistetty - ei tuntemuksia. Vähän jo keskiviikon ultra alkaa jänskättää...
 
Helmilotta, ei anneta puhelimen soida :wink

Kaakao, tsempit jo valmiiksi keskiviikolle! Mulle sanoivat polilla että on ihan normaalia että alkuvaiheessa piikityksiä ei tunnu missään että muniksia kasvaisi. Vasta vähän ennen punktiota saattaa olla oloja :D

Täällä piikitetty eka 200 satsi puregonia :)
 
Takaisin
Top