IVF/ICSI kokemuksia

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mulla tuli liljatar vilkkuva hymynaama tänään. Nyt ei saa tulla huomenna ovista. Toivottavasti hu on siis vielä vilkkuva. Ma lähtien saa tulla ja pitääkin!
Jee tosi hyvä että sulla kerkee ennen kesätaukoa!! Iiiii!!!
 
Blanca me yritettiin päästä passiin luomukierrossa ja aina epäonnistuttiin. Ensin tietty odoteltiin, että kroppa palautuu punktiosta 1kk. Sit ekalla yrityksellä tuli viikonloppu vastaan ja seuraavassa kierrossa ei tullu ovista. 3kk odottelu riitti jo itelle ja pyysin lääkkeellisen passin, koska taas näytti siltä, että uusivuosi tulee tielle ja niinhän se olisi tullutkin jos ei olisi ollut lääkkeeitä käytössä! Meillä oli vaan yksi alkio pakkasessa, niin olin vielä ihan varma, että odottelu on ihan turhaa, kun alkio ei välttämättä edes selviä sulatuksesta. Progynovasta (limakalvon kasvattelu) tuli hieman ällöttävää oloa ja olihan se tosi kurjaa käyttää lugeja 13 viikkoa, mutta siitäkin selvittiin. :) Noh toivottavasti teidän luomukierto nyt onnistuisi, niin ei tarvisi miettiä lääkkeellistä vaihtoehtoa ollenkaan. :)
 
Mulla tuli liljatar vilkkuva hymynaama tänään. Nyt ei saa tulla huomenna ovista. Toivottavasti hu on siis vielä vilkkuva. Ma lähtien saa tulla ja pitääkin!
Jee tosi hyvä että sulla kerkee ennen kesätaukoa!! Iiiii!!!

Onko se niinku kohta positiivinen, jos vilkkuu? :D Mut toivotaan et pitkittyis, niin ei juhannus sotke suunnitelmia! [emoji173]️
 
Negatiivinen oli täälläkin testi. Hyvää lomaa kaikille, minä palaa kuvioihin heinäkuun lopulla seuraavan kerran.
 
Pahoittelut negoista Helios ja Elsakoo. Mannaharille myös!

Täällä vähän hämmentävät tunnelmat. Luomukierto, dpo 17 eikä minkäänlaista vuotoa kuulu. Näin pitkää kiertoa ei muistaakseni ole esikoisen jälkeen ollut kertaakaan, eikä edes tuhru ole alkanut. Meinaa alkaa mielikuvitus kehitellä kaikenmaailman oireitakin. Täytynee testailla tänään tai huomenna, jos vuotoa ei kuulu.
 
Pahoittelut negoista ja onnittelut plussista!

Kävin perjantaina alkionsiirrossa. Nyt ihmettelen kun tänään on ruvennut tuikkimaan jonnekkin munasarjojen kohdalle. Mikä selitys sille on? Jos aattelee että lääkitys ei oo muuttunu mitenkään. Ainoastaan alkio on kyydissä. Johtuuko se jotenkin keltarauhasesta vai mistä? Osaako jo konkari kertoa.
 
Aida-Leena, onnea kyytiläiselle. Kuulostaa siltä, että keltarauhanen sieltä tuikkii ja hyvä niin. Saat kaverin tarrautumaan matkaan, eiks niin?!
Mulla on käynyt pistelemään kohdussa muutama päivä alkionsiirron jälkeen, jos on kyytiläinen tarttunut. Muuten ei ole kohdussa tuntunut milloinkaan mitään piinapäivinä (paitsi sitku menkat).
Onnea myös tuleviin alkionsiirtoihin, ketkä vielä ehtii ennen taukoja saada.
 
Blanca :) Täällä peukut ja varpaat pystyssä! Millä testillä muuten testaat, jos hymynaama vilkkuu?

Seiskalta voi aamulla soittaa takaisinsoittopalveluun polille, joten kello herättämään! :D

Onkohan se PAS sitte huomenna, ku kaks päivänen on pakkasessa ja eilen tuli plussa? Tietääkö joku? :)
 
Aida-Leena, toivotaan että ois kiinnittymistä :)

Liljatar, en usko että huomenna olisi siirto jos sitä ei ole jo sovittu. Yleensä kai pyritään siirtämään oikeaan aikaan suhteessa alkion ikään. Eli jos 3-päiväisenä siirretään niin 3 päivää ovulaatiosta aikaisintaan. Ja ei ne varmaan sitä ns. suoraan pakkasesta 2-päiväisenä siirrä vaan katsovat että lähteekö jatkamaan kehitystä. Mulla taisi olla niin että siirtopäivää edeltävänä päivänä otettiin sulamaan ja seuraavana päivänä siirto. Tsempit alkiolle, jotta selviää sulatuksesta ja onnea siirtoon! :)
 
Liljatar mulle on joskus siirretty saman päivänä sulatettu, jos on tullut kiire siirtää, mutta yleensä ottavat sulamaan edellisenä päivänä. Itselle on 2-päiväisenä pakastetut siirretty 2 päivää ovisplussasta, eli jos ovis+ tiistaina niin siirto torstaina.

Napailut: Katsokaas mitä tärähti testiin heti! Luomuplussa!

ImageUploadedByVau Foorumi1497801613.717136.jpg
 
Siis voi miten ihanaa kaakao!!!!! :Heartred:Heartred

Liljatar testaan clearbluen digillä jonka vaan nappasin apteekista. Ei musta ollut muita siinä. Maksoi 52e. Eka kerta kun ostan digitaalisen niin en tiennyt millaisia niitä on.
 
Kaakao onnea!

Hoitaja mainihti mahollisuudesta siirtää samana päivänä sulatuksesta, mut oliskohan sit ollu niin, et jos plussa olis ollu pe, niin sillon. Tosin lääkäri sano et siirretään 2-5päivää ovisplussasta eli viikonloppu ei voi sotkea. No huomennapa tuon sitte kuulee! :)

Muoks. sulatuksesta ovisplussaksi. :)
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top