IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Aida-leena kylläpäs mun muisti on pitkä! Kyllähän sä siitä mainitsitkin! Varmasti luo kyllä omat mietteensä nuo matkatkin tähän soppaan. Toivotaan, että kaikki menee kuitenkin hyvin! :) Ja hyvähän toki on se, että kaikki muu voidaan tehdä lähempänä kotia.

Rive onpa ihanaa, että luomunakin tapahtuu jotain! Eikä kai nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon ihan plussankaan suhteen! ;) Luo kyllä toivoa tuollainen, jos ei nyt pysyvää plussaa tulisikaan.

Toiveikas hienoa! :)

Heippa kaikille. Tulin huikkasemaan ja ilmoittamaan, että jättäydyn täältä foorumilta kokonaan taka-alalle. Ei suotu meille lasta rankimmillakaan hoidoilla. Tällä hetkellä yksityiselle siirtyminen ei ole ajankohtaista. Torstaina on polilla ns. loppukäynti ja varmaan sitä laparoskopiaa nyt suunnitellaan. Ei tässä oikein riitä sanat tuntemuksia kuvaamaan... Olo on niin pohjattoman tyhjä :(

Parempaa uutta vuotta kaikille teille, olette vahvoja naisia. Ehkä minäkin tästä joskus vielä nousen.

Hileinen ja tyhjä syli

Hileinen voimia suruun ja kaikkea hyvää jatkoon. Vähintään yhtä vahva nainen olet sinäkin ja tulee päivä, kun elämä näyttää sinullekin taas valoisan puolensa. <3

Voi Hileinen ❤

Rive aika hienoa että jotain yrittänyt luomunakin tapahtua. Jatkathan testaamista? Jos kuitenkin... :)

Toiveikas oli saanut hyviä uutisia!

On: ultrassa käyty tänään. Limis oli taas ottanut paksuuntumis spurtin. Oli 9.6mm kun viime perjantaina oli vaivaiset 3.2mm. Johtofollikkeli oli valikoitunut, ollen 14mm. Lauantaina irrotuspiikki ja ens tiistaina siirto

Voi Hileinen :Heartred olen niin pahoillani.

Olen taustalla lueskellut kaikkien jutut, mutta nyt tuo Hileisen tilanne liippasi niin läheltä omaa...meilläkin lääkäriaika lähestyy. Ens maanantaina kuulee, oliko tämä myös meidän osalta tässä.

Tsemppiä kaikille!

Hienoa Junttura:joyful:!

Katsellaan nyt miten tilanne etenee..menkkakivut on kohdillaan mutta vuoto on tosi vähäistä. Aamusta testi taas ellei vuoto voimistu:smiley-ashamed005

Rive: kuulostaa hyvälle et tapahtuu luomuna kans jotain eikö tarvitsisi "aina" ravata lääkäris. Nyt vaa toivotaa et alkais sit vuoto kunnolla et pääsisit siirtoo :)

Hileinen ❤❤

Junttura hyvä et tapahtuu jotain ja nyt saa tarrata kii :)

Apua nyt en tiiä ketä kaikkia piti onnitella tai pahoitella, ku puhelimella kirjoittaa nii vaikee pysyä ihan kartalla. Mutta oikein paljon tsemppiä kaikille eri vaiheisiin. ❤

Itellää tämänkään kierto ei tuottanu tulosta luonnollisesti nii lääkärin kanssa sovittii et ens kierto alkaa lääkkeellisenä. Jännittää et mitä tulema pitää

Hei vaan kaikille! Olen uusi tällä foorumilla, mutta seuraillut hetken aikaa tätä keskustelua ja päätin nyt uskaltautua avautumaan omasta tilanteesta. Jotenkin sitä kaipaa vertaistukea ja ehkä tsemppiviestejäkin saman läpi käyneiltä :)

Olen 26-vuotias ja mieheni on 27. Hakeuduimme viime vuoden alussa kunnalliselle lapsettomuuspolille ja nyt olemme siinä pisteessä, että ICSI-hoidot ovat alkamassa... Mieheni sairauteen käytettävät lääkkeet ovat huonontaneet sperman laatua ja minä en ilmeisestikkään ovuloi, joten omilla avuilla ei ole onnistunut. Saatiin ihana joululahja, kun kuultiin että hoitoon pääsyä on aikaistettu eikä meidän tarvinnut odotella sitä puolta vuotta, vaan päästään tosiaan seuraavasta tai sitä seuraavasta kierrosta jo pistelemään! Iik!

Jos on antaa jotain kullanarvoisia vinkkejä ensimmäiseen hoitokertaan, niin otetaan vastaan! Yritän ite pysyä realistisena ja pitää mielessä että ekan hoidon onnistumisprosentti ei ole kovin korkea.. Mutta kyllä jotkut ilmeisesti ekallakin kerralla onnistuu? :)

Hileinen, voimia teille <3 anna itsellesi aikaa. Toivon teille ihanaa ja onnellista alkanutta vuotta, vaikka se ei varmasti siltä vielä tunnu, se päivä koittaa kyllä..

Auringonkukalle paljon onnea matkaan, samoin kaikille pasia odottaville, onnistumista niissä! Ja Rive, ihan mahtavaa että jotain on yrittänyt tapahtua, toivottavasti ei jäisi yritykseksi! Täällä peukut pystyssä <3

Kosmokselle tervetuloa! Kiva kun pääsette pian aloittamaan hoidot! Meillä on myös hoidot ihan justiinsa alkamassa, minä valitettavasti olen jo konkari kun 3. Icsi jo.. Kyselehän vain jos jotain mielenpäällä :)

Junttura hienoa että limis oli ottanut loppukirin! Toivottavasti meilläkin ottaa ennen maanantaita...

Sagi tsemppiä maanantaille ♡

Kosmos tervetuloa ketjuun! Olemme saman ikäisiä kuin te ja hakeuduimme kunnallisen lapsellomuus hoitoihin myös viime vuoden keväällä. Nyt olemme käyneet 2 icsiä läpi ja ensimmäiseen passiin yritetään tässä kierrossa. Meillä on miehen simppoja niukasti ja nekin muutamat mitä löytyy niin laiskoja. Toivottavasti teillä tärppää nopeasti! Itselleni tämä ketju ja nämä tytöt ovat olleet kullan arvoisia hoitojen aikana ♡

Hei! Mä täällä pitkästä aikaa kirjoitan, sain inspiraatiota, kun muistin ja hoksasin, kuinka nennu90 me mennään samassa ajassa hoidollisesti.

Meillä siis kans takana nyt kaksi icsiä, ja tähän kiertoon tehdään pas. Ensi viikon keskiviikkona ultra, siitä katsotaan miten pas sijoittuu. Ja ruvetaan tikuttamaan ovista.

Juntturalla hyvin limis kasvanu nyt! Toivon sulle paljon hyvää!

Hileinen. Voimia sulle, mulla on välillä vahva fiilis, että kohta joudutaan samoja asioita miettimään.

Mikä Riven tilanne? Onko vuodot voimistunu, vai vieläkö luomuplussa mahdollista?

Kaikille tsemppiä hoitojen eri vaiheisiin!

Tervetuloa Kosmos :) Meillä takana 1.ICSI jonka 2.pakastealkion siirto toivottavasti edessä tässä kuussa. Meillä tärppäsi ekasta tuoresiirrosta mutta meni valitettavasti kesken myöhemmin. Lääkäri sanoi että yleensä se eka hoitokierto on vähän semmoinen "tunnustelukierros" että katsotaan mikä määrä lääkitystä on oikea munasolujen kasvatteluun ja miten alkiot lähtevät kehittymään jne. Toki se tosissaan otetaan mutta esim. meillä huomattiin että Bemfola 125 ei riittänyt kasvatteluun kun vain 3/9 kerätyistä munasoluista oli kypsiä -> jos mennään seuraavaan keräykseen niin piikitetään isompia annoksia. Tältä foorumilta löytyy kyllä niin paljon tietoa ja kokemuksia, ja kuten Nennu kirjoittikin, täältä saa aivan mahtavaa tukea :) Hienoa että pääsette jo noin nopsaan aloittamaan, ja toivotaan teille pikaista plussaa :)

Sain eilen veritestin tuloksen, joka oli 3 eli ei raskaana. En ole tuosta suruissani kun oli niin odotettavissa kuitenkin..nyt vaan PASsia kohti, eka ultra olisi jos ensi viikon torstaina :) Täytyy kuitenkin edelleen ihmetellä että menkkakipuja on normaaliin tahtiin mutta vuoto ei edelleenkään ole kovin voimakasta..jospa kohta hanat aukeaa:clock

Haamu!! Mutta miten mä saan teille kuvan ladattua kun se herjaa liian suurta tiedostoa? Testaan huomenna uudestaan, mutta ei tää musta mikään pelkkä viivanpaikka oo :Heartred

Eka haamu r-testiin koko meidän yrittämisen aikana, mitä siis takana yli 2,5 vuotta.

Auringonkukka 1 icsi:n 1 pas
pp? Maanantaina siis siirrettiin blasto

Muokattu viimeksi:
Takaisin