IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pp0 taitaa olla siirtopäivä? Korjatkaa jos olen väärässä.

Onnea Pisama! tsemppiä piinailuun!

Hileiselle tsemppiä odotteluun ja pikaista toipumista.

Nuuskamuikku ja Miuku, tsemppiä piinapäiviin.

Vastavirralle Tervetuloa!

Junttura! Iik! Huomenna! Hartaasti toivon plussaa teille! Hyvältä kuulostaa oireet :)

Kiitokset kaikille osanotoista. Tänään soitin klinikalle ja Päätimme lääkärin ehdotuksen mukaan, että tehdään jatkoviljely meidän jäljellä oleville kolmelle alkiolle. Pitkällä kaavalla mennään tälläkin kertaa, eli siirto menee HELMIKUULLE. OMG! että pitää odottaa pitkään :( mutta sentään on jotain mitä odottaa. Nyt on pakko ajatella positiivisesti :)

Muokattu viimeksi:
Voi kauheasti uutisia monilta!

Onnea ja tsemppiä kaikille eri vaiheisiin!! Plussatuulia puuuh puhallan. ♡
Täällä vain odotellaan tammikuuta ja menkkojen alkua. Ensimmäiset laastarit tulee käyttöön. Ei sentään ole neuloja tällä kertaa ;)

Tulin jo Juntturan testiä kyttäämään. :) Itselläkin oli silloin esikoisesta vahva fiilis plussasta ennen testiä. Voi kunpa se olisi...

Tsemppiä kaikille erilaisiin tilanteisiin, tosi paljon tuntuu täällä tapahtuvan nyt.

Meidän diagnoosi on selittämätön lapsettomuus, joten myös nämä luomukierrot herättävät aina toiveita, jos kuitenkin onnistuttaisiin ilman hoitoja..

Täällä ollaan edelleen epätietoisia. Ollakko vai eikö olla... Mies halus odottaa testaamisen kanssa sunnuntaihin niin suostuin sit siihen. Vaikka oon ihan tulisilla hiilillä jo ja olotilat heittelee ääripäästä toiseen.

Nyt on omaa napaa: mua ihmetyttää et viime kuussa kierto veny muutamalla päivällä ja sit alko kuukautiset. Nyt on taas sama homma et viime kuukautiset oli 36päivää sitte ja yleensä mun kierto on se 30-32päivää. En oo testiä tehny. Onks teillä käyny tällee? :o

Epätoivo, kyllä, useita kertoja. Kierrot on tässä 3v taipaleella ollut kaikkea 27-48 vrk välillä :) Oviksen ajankohta siis välillä syystä tai toisesta vaihdellut.

Turhauttaa ku oottaa niitä eikä tule. Ei minkäänlaisia erilaisia oireitakaa et alkais, ehkä välillä vähä alamahaa kipristelee mut ei muuta :/ on mulla jossain vaiheessa aina vähä vaihdellu mut nyt viel kaks kuukautta putkee et heittelee tällee :(

Mitä mieltä ootte,mulla pp9 nyt ja tein huvikseni aamulla ovistestin ja testiviiva oli paljon vahvempi kuin kontrolliviiva?? Voiko muka näyttää ovistesti plussaa tässä vaiheessa...Mitään muuta oiretta ei oo kun vatsan nippailua sillon tällön. Jostakin luin et ovistesti voi näyttää raskauden mut en viiti raskaustestillä vielä testailla kun vasta to testipv

Mä oon ymmärrärtäny että ovistesti voi näyttää raskauden jopa varhaisemmin kun jotkut r-testit. Ja juuri noin, että testiviivan pitää olla vahvempi kuin kontrolliviivan. Pidän peukut pystyssä!! :happy::happy:

Pitää tulla Juntturaa myös jännittämään huomenna.. Tai siis tänään aamulla!

Heippa kaikki! On jääny kirjottelut vähälle mutta lukenu oon teijän kuulumisia.

Kattikalle pahoittelut! Mutta hyvä asenne sulla! Onnea sinne helmikuulle!

Hileinen ihan mahtavaa että pääsitte hoitoihin nyt! Tsemiä ja toivon nii kovasti sulle onnistumista!

Uusille tervetuloa jos en oo vielä toivottanu. Oliko nyt ainaki vastavirta.. Ja onnea teille myös tähän luomukiertoon!

Tsemiä ja onnea kaikille muillekki eri vaiheisiin!

Nii ja Juntturan testituloksia ootellesa!

Ja ja Floral, kuulostaapa lupaavalta!

Tipu kp 5, 3. Icsin suprecur-sumuttelut alkaa kp 21 :)

Floral monelle jolla raskaus on alkanut on ovisviiva näyttänyt sen.. niin että kontrolliviiva on vahvempi. Minkä ikäinen alkio sulle siirettiin?

Juntturaaaa...ei malta odottaa sun testiä.

Täällä nyt pp3 ja viime yönä heräsin todella kovaan menkkakipuun kohdussa. En tiedä kauan kesti mutta joutui syvään kyl hengitteleen. Luget ei voi noin kovia kipuja aiheuttaa. Voisko olla kiinnittymistä? Tänään jokatapauksessa vielä gonapeptyl kiinnittymistä auttamaan.

Pisama, kuulostaa tutulta. Voi kumpa teidän pikkuinen siellä tarrasi kunnolla kiinni! <3

Tsemppiä jokaiselle hoitojen eri vaiheisiin.

Lueskelin taas tossa noita hoitojen tietoja mitä mulla kirjattiin silloin ylös. Pisti hieman huvittamaan lääkärin kirjoitus siirto päivältä: hyvä siirto ja flow! :D

Muurahainen ja pikkuinen 14+0

Mulla pp5 alkanu näkyä ekat merkit ovistesteissä 5 ja 6 päiväsillä blastoilla.. ja ei se alkuun ollu kun vain hiukan tummempi viiva, mitä yleensä tulee vaan sellanen hailu..siitä sit päivä päivältä vähän tummempi, testipäivänä pp10 muistaakseni jo tummempi kun kontrolliviiva. R-testi näytti pp5 ja 6 vielä "roskishaamua" ja pp7 vasta tuli haamua testiajalla.. pp8 jo selkeesti nähtävä viiva.
Jos on käytetty gonapeptyliä tai synerelaa tms. vastaavaa kiinnittymisen tukemiseen, tän jälkeen ainakin mulla näky vielä 2 päivää o-testissä tasavahvaa viivaa...siitä seuraavana päivänä taas ihan normaali hailu nega! Ihmettelin sillon mitä se oli, mutta myöhemmin luin että noi lamautusaineet ensin kiihdyttää lh:ta ja vasta sitten alkaa lamauttaa jos käyttö jatkuu.. eli ompahan gonapeptyl-pikaplussakin tullu nähtyä, ja tietää tästä lähin pitää ainakin 2pv varoaikaa ennen o-testejä..
Ja nämä kaikki testit mistä tässä puhuttu on ollu Pregcheck-merkkisiä liuskoja...ihan paras merkki, ja vieläpä halpakin!

Miullakin ovistesti näytti selkeän plussan varhaisilla päivillä..vasta melkein viikon päästä siitä rohkaistuin testaamaan r-testiin viivan :)!

Takaisin