Kattika: Pahoittelut!!
Raskas, mutta oikea päätös varmasti.
Meilläkin on toinen koira aika heikkohermoinen ja välillä mietitään, onko elämä sille liian pelottavaa. Toistaiseks meidän arki onneks on sellaista, et pystytään huomioimaan toisen tarpeet ja rajoitteet. Asutaan vähän syrjemmällä ja tääl on rauhallista, keskustaan ei olis tän kans mitään asiaa. Toinen sit on reipas kun mikä, saa vaikka tykillä ampua vieressä ja matkustaa metrossa.
Aawa ja Muurahainen: Tuntuu ihanalta lukea teidän onnistumisista ja hyvästä voinnista. Antaa uskoa itselleenkin!
Rive: Mä luulen, et noi purkaukset kuuluu asiaan. Meil oli keskenmenon jälkeen tosi raskas kesä, vast nyt tän toisen hoidon alettua on asiat taas palanneet uomiinsa. Vaati monia vaikeita ja syviä keskusteluita, että päästiin aina eteenpäin.
Toivon teille rohkeutta kohdata asiat ja puhua suoraan kaikista vaikeimmatkin.. Me oikeastaan opittiin kunnolla riitelemään vasta tässä kesällä. Tai ainahan sitä riitaa on välillä tullut, mut nyt tietää tasan tarkkaan, mistä narusta ei kannata vetää ja mitä sensijaan kannattaa tehdä, et sais asiat kuntoon/sovun aikaan.
Sama toi vuotelu.. Mulle sanottiin, et sitä voi 2-8 vk tulla ja olla tulematta.
Ei kiva.. Must tuntuu, et tän hoidon jälkeen uusin koko pikkuhousuvarastoni, ku kaikki menneet pilalle joko verestä tai lugeista.
ON: Mul on ihan vainoharhainen olo edelleen näistä mun munasoluista!!
Eilen irrotuspiikki pistetty iltasella. Olo ei oo mitenkään normaalista poikkeava, alavatsalla/munasarjoissa ei tunnu MITÄÄN!! Viimeks Ovitrelle aiheutti saman tien rintoihin turvotuksen ja aristuksen, nyt ei sitäkään. Oon ihan varma, ettei huomen punktiossa löydy mitään ja tää oli sit tässä. Sitä oviskirvelyä oli koko alkuviikko. Maanantaina jo isoimmat follit oli 15-16mm ja jos ne 1,5mm/vrk kasvaa.. Huh. Ei auta ku luottaa lääkärien kokemukseen. Huomenna se sit selviää. Tää toka hoito on ollu henkisesti tosi raskas.
Pelkään jo valmiiks kaikkea.
Oon yrittäny kaikkeni, että saisin sen positiivisen hyrinän ja hyvän fiiliksen.