Rive: Ihana ele.
Kaikki tommonen vie eteenpäin, kun surua käsittelee konkreettisesti.
Sagi: En usko, että on sit mitään haittaa nyt tosta ab-kuurista, kun sulla Synarelan aloitus vasta edessä.
Ehkä siinä kasvattelun tai siirron jälkeen olisi voinut olla toinen juttu, mut nyt ei varmasti haittaa.
Junttura: Jännittää sun puolesta!! Kunpa sieltä ne kaksi viivaa tulisi!
ON: Mulla on ollut nyt yllättävän normi olo eilen ja tänään!! Toissapäivänä oli kunnon olot alavatsalla ja nyt vainoharhaisena kuvittelen, et solut on silloin irtoilleet ja huomises ultras ei näy mitään.
Mä mietin liikaa.. Onneks miehel on iltavuoro, ni pääsee mukaan ku uä on aamusta heti!
Mun serkku olis ens vkl tulossa käymään täällä meidän paikkakunnalla ja ehdotti tapaamista. Pahastui sitten, kun kieltäydyin, eikä meinannut millään ymmärtää, ettei nyt vaan sovi.. Heti kuvitteli, etten häntä HALUAISI nähdä! En halua kertoa tästä hoidosta sille. Kerroin sitten, et mulla on ensiviikolla yks toimenpide, enkä tiedä, kauan siitä kestää toipua. Oli pakko vastata sille noin, kun muuten olisi saattanut kuvitela omiaan.
Onks muilla pinkeä olo hellittänyt just punktion alla? Meillä se on ehkä keskiviikkona. Ahistaa..
Onks tää normaalia, et vaihtelee olot. Vähän vaan tuntemuksii enää oikealla.