IVF/ICSI kokemuksia

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kielo27
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Käytiin tänään viemässä lyhty hautausmaalle lasten lehtoon:Heartred Oli todella tunteellinen hetki ja ehkä helpottavakin. Kyllä tämä elämä osaa olla välillä niin epäreilua, lehdossa oli kymmeniä kynttilöitä ja muistoesineitä poisnukkuneiden lasten muistoksi. Muistetaan halata kaikkia meille rakkaita, sitä ei voi koskaan tehdä liikaa:Heartred

Huh frostino! Onneksi oli väärä hälytys ja muljahtelutkin vaarattomia. Nyt otat levon kannalta viikonlopun :)

Voi miten lupaavalta Juntturan oireet kuulostaa... :) En malta odottaa sun testiä!!

Kiitos kaikille kun elätte mukana :) Tällä nyt sellainen ihmeellinen tilanne, että jo eilen illalla alkoi menkkamaiset jomottelut aika ajoin. Aiemmissa siirroissa kahdessa on jomot alkanu 2-3 pvää siirron jälkeen ja tuossa edellisessä niitä ei tullu ollenkaan, mutta että näin pian... Siirretty alkio oli siis 2 pvän ikänen joten mitenkään ei voi olla kiinnittymistä. Mitä lie nyt sitten. Tuntuu hassulta ajatus että meidän alkio siellä jossain labrassa yksinään köllöttelee viikonlopun :)

Miuku, sen antibiootin määräsi työterveyslääkäri eikä ottanut oikein mitään kantaa, kun kysyin, että voinkohan silti alkaa ens viikolla Synarelan.Totesi vaan, että infektio on pakko hoitaa pois...ja on tietty siinä ihan oikeessa. Ovulaatiota pukkaa ja olen yleensä tässä kierron vaiheessa ihan hyvän tuulinen, mutta jostain syystä oon ollut tosi kiree viime aikoina ja paljon huonolla tuulella :sad001

Frostinolle toivon vähän vähemmän äksöniä jatkoon :joyful:

Juntturalla jännät ajat ihan kohta käsillä. Tsemppiä testailuun!

Rive, tosi kaunis ajatus ja teko tuo kynttilän vieminen :Heartred

Sagi kp 17

Huomenta
Mä olen ollut viikonlopun itku herkkä (tosi outoa) ja mielialat vaihtelee, väsyttää ja alavatsa kipeä.
Mulla lääkkellinen kierto ja nyt menee vasta zumenon 3x pv.
Olen yhdistänyt oudot olot/mielialan muutokset vasta zumenon lääkitykseen.
Onko muilla ollut tällaista?
Mä jo yöllä mietin (hölmö kun olen) että voisiko mun keho viimeinkin reagoida näihin lääkkeisiin....
Perjantaina vasta ultra näkee onko limikset kasvaneet hyväksi.

Rive :Heartred

Mäkin aina jännittelen teidän ultria, tikutuksia ja olotilojen muutoksia. Tää ryhmä on kyllä parasta terapiaa. Vieroitusoireita tulee jos ei 10 kertaa päivässä lue kuulumisia :thumright

Tietääkö kukaan onko lääkkeellisessä kierrossa mitään väliä aamulämmöillä? Oon niitäkin vähä seurannu. Mun normilämpö on noin 35.7 nyt ollu välillä tosi korkeella 36.7 oli tänäaamuna.

Junttura, jos sulla on luget käytössä niin lämmöt pysyy korkealla. Keltarauhashormoni on se, joka lämmöt nostaa ja pitää ylhäällä oviksen jälkeen luomu kierrossa. Sun testiä odotellessa :) oispa plussa tulossa!!! <3

Siirisi, mulla oli pas:ssa siirron jälkeen tukilääkityksenä Zumenon lugen kaverina. En saanut mitään sivuoireita, mutta toisaalta se on niin yksilöllistä että miten kukakin reagoi lääkkeisiin. Mulla ainakin helpottaa oloa jo se, että tiedän että joku fiilis voi olla lääkkeistä johtuvaa. Esim. Zoladex-kapseli kesällä aiheutti vähän masiksia (endon hoitoon, aiheuttaa keinotekoiset vaihdevuodet)

Rive, kaunis ja varmasti helpottava teko <3

Tsempit kaikille oli tilanne mikä hyvänsä! Kaiken luen mutta vähemmän vastailen kun on menossa välikierto.

Kiitos Larissa, ajattelinkin että näin on, mutta nyt ollut lämmöt vielä korkeammalla kuin luomukierroissa niin tottakai kuvittelen siitäkin kaikenlaista. No huomenna näen sitten mikä on tilanne!

Rive: Ihana ele. :Heartbigred Kaikki tommonen vie eteenpäin, kun surua käsittelee konkreettisesti.

Sagi: En usko, että on sit mitään haittaa nyt tosta ab-kuurista, kun sulla Synarelan aloitus vasta edessä. :happy: Ehkä siinä kasvattelun tai siirron jälkeen olisi voinut olla toinen juttu, mut nyt ei varmasti haittaa.

Junttura: Jännittää sun puolesta!! Kunpa sieltä ne kaksi viivaa tulisi! :joyful:

ON: Mulla on ollut nyt yllättävän normi olo eilen ja tänään!! Toissapäivänä oli kunnon olot alavatsalla ja nyt vainoharhaisena kuvittelen, et solut on silloin irtoilleet ja huomises ultras ei näy mitään. :shy: Mä mietin liikaa.. Onneks miehel on iltavuoro, ni pääsee mukaan ku uä on aamusta heti!
Mun serkku olis ens vkl tulossa käymään täällä meidän paikkakunnalla ja ehdotti tapaamista. Pahastui sitten, kun kieltäydyin, eikä meinannut millään ymmärtää, ettei nyt vaan sovi.. Heti kuvitteli, etten häntä HALUAISI nähdä! En halua kertoa tästä hoidosta sille. Kerroin sitten, et mulla on ensiviikolla yks toimenpide, enkä tiedä, kauan siitä kestää toipua. Oli pakko vastata sille noin, kun muuten olisi saattanut kuvitela omiaan. :rolleyes:

Onks muilla pinkeä olo hellittänyt just punktion alla? Meillä se on ehkä keskiviikkona. Ahistaa.. :sorry: Onks tää normaalia, et vaihtelee olot. Vähän vaan tuntemuksii enää oikealla.

Miuku tsemiä huomiseen ultraa. Mää en taho muistaa miten tuntemukset meni eri hoitokerroilla... olis pitäny pitää jotain päiväkirjaa. Jotenki muistaisin että olo oli pinkeimmillään vasta just ennen punktiota ja vielä pahempi sen jälkeen.

Miuku, mä muistan, että mulla oli vähän samanlaisia tuntemuksia ja pelkäsin, että vaivalla kasvatetut solut oli karanneet, kun olo ei koko ajan ollut kuin ilmapallolla. Tuskin siis syytä huoleen!

Juntturalle toivon niiiin kovasti plussaa!!

Tsemppiä myös sumuttelijoille ja kaikille hoitojen eri vaiheisiin!

Voi paska, nega tuli. Ei se auta ku nokka ylös ja huomenna soitto ouluun. Voikohan lääkkeellisiä kiertoja tehä peräkanaa vai vaatiiko välikierron?

Voi Junttura!! Pahoittelut negasta :( Meidän klinikalla pystyi tekemään lääkkeellisen kierron "sarjatulella", eli vuodon alettua uutta progynovaa kehiin kp 2 oli mulla ohjeena.
Olkoon uusi yritys onnekas!!!

Takaisin