IVF/ICSI kokemuksia

Floral, riippuu alkion iästä, ja siitä kuinka hcg erittyy. Jos aattelee että 6 päiväisenä alkaa kiinnittyminen ja siitä sit viikko ni vois alkaa näkyä.

Täällä nega testattu, enkä usko että tuo enää muuksi muuttuu.. Pakkanen tyhjä, joten leuka rintaan ja kohti uutta ivf:ää. Maanantaina saan soittaa tuloksen klinikalle ja toivottavasti heti sopia aikaa suunnitteluun.

Ninukki pp9
 
Floral eikös se riipu vähän testistäkin... kun joissakin sanotaan että voi testata jo 4 pv ennen menkkojen oletettua alkamisajankohtaa ja toisissa että vasta sitten, kun pitäisi vuodon alkaa. Mä testasin tässä passissa ekan kerran pp7, jolloin CB:n testi näytti plussaa. Muilla testeillä on kuitenkin tullut joko olemattoman hailakka viiva tai ei mitään, edelleenkin vaikka pp9 ja menkat pitäis alkaa ylihuomenna. Ota tosta sit selvää :eek:
 
Ninukki, voi ei. Miksi sinäkin päädyit nega joukkoon :sad001 samassa veneessä ollaan, uusi ivf edessä. Toivottavasti mentäisiin samaa matkaa :)

murkku, jes hienoja uutisia!

Floral, riippuu monesta seikasta. Jos alkio on esim 3-päiväinen siirrettäessä niin pp 8-9 voisi näkyä jotain. Toisilla taas ei näy vasta kuin pp 16 jotain.

tsempit kaikille hyperistä ja muista oloista kärsiville!

napaa: Kävin tänään verikokeessa, mutta tulokset saan vasta pe, kun huomenna olen polin soittoaikana töissä. Päätin jo vähentää lugeja ja zumenonit jätän kokonaan pois. Tein äsken vielä yhden negan lisää, joten tuskin on verikokeestaan plussaa tulossa.

Larissa pp 14
 
Ninukki voi ei :sad001 Todella kurjaa.

Muurahainen JES! :D

Toivinkipinä ottaa nyt rennosti ja antaa muiden passata :wink

Floral täällä on pp9 kolmen päiväisellä. Viiva on niin haalea edelleen ettei siitä ota selvää. Pidän pari tikutonta päivää ja kokeilen sitten josko ois väri muuttunut.

On: Täällä vain piinataan. Olo on muuten hyvä pieniä nippailuja lukuunottamatta. Pään särky vain vaivaa.
Isäntä sai lääkäriltä lausunnon että menee tähystykseen. Peukut pystyyn että se sitten vaikuttaisi enemmänkin sinttien laatuun ja määrään.

Kp24 pp9
 
Larissa, mua niin harmittaa sun negat... :sad001

Nennu, saatko millään sun haamuja tänne kuvattua? :)

On: nyt kotona pää edelleen pyörällään. Ajatus laukkaa, muistinkohan varmasti kaiken... No empä tietenkään. Unohdin kysyä milloin saadaan viimeisen kerran heilutella peittoja ennen kun pitää alkaa siittiöitä jemmaamaan? Eiks se joku kolme päivää ollu se pidättäytymisaika?

Lääkäri oli ihana, antoi oman numeronsa, jos viikonloppuna nyt jotain sattuu, niin hänelle saa sitten soittaa. :Heartred tuskin tulee soiteltua, mutta silti ihanaa että ei jätetä tyhjän päälle. :) kehui mua miten hyvin olen folleja kasvatellut, sanoi että rauhallisesti kasvaa, mikä on kuulemma hyvä, vaikuttaa laatuun kuulemma. :)
Tästä tulee vielä hyyyvin pitkä viikonloppu! :D
 
Mulla on taas kyselyikä,pelkään niin että hyperi tulee. .. alavatsaan sattuu erityisesti kun rakko täyttyy ja pitää käydä pissalla,sama juttu jos vatsassa on ilmaa. Onkohan tämä normaalia kun mietin et huomisen siirrossa oltava rakko täynnä...
 
Murkku, meillä miehellä laatu ja määrä on olleet parhaat 2 pv "selibaatilla". Ihana lääkäri sulla :Heartred

Nennu, millä testeillä testaat? Yleensä viivan pitäisi vahvistua jos testaa 2-3 pv välein. Onko sulla tulossa verikoe?

Floral, en valitettavasti osaa auttaa, kun itsellä ei ole kokemusta :/

Junttura, tsempit menkkojen kanssa! Huippua, että pääset taas eteen päin :)

Millaiset menkat teillä on olleet lääkkeellisen pas:n/tuoresiirron jälkeen? Pelottaa jo valmiiksi, kun on käytössä ollut sekä luget että zumenon... Endo tekee jo perus melkoista aika kamalat :/

En malttaisi millään odottaa tietoa siitä, että päästäänkö heti/lähikuukausina aloittamaan uusi ivf. Olisi taas jotain mitä odottaa. Edellisessä meni niin monta asiaa pieleen, että luulisi seuraavan onnistuvan väkisinkin paremmin :D jos päästäisiin tuoresiirtoonkin? Nyt kun jaksaa odottaa polilta verikokeen negauutiset ja kärsiä menkat niin ollaan taas paremmissa fiiliksissä (etenkin kun jatko selviää).

Pahoittelut kun puran fiiliksiäni tänne. Ei tee mieli kavereille näistä puhua sillä kukaan ei voi ymmärtää, kun eivät ole olleet samassa tilanteessa. Ja mies on kuunnellut mun löpinöitä jo ihan liikaa :'D
 
Larissa, mulla ollut kaikinpuolin helpommat menkat aina siirtojen jälkeen, vaikka on varoteltu runsaammista.. Eli kipuja ja vuotoa ollut vähemmän siirtojen jälkeen :)
 
a18215df91f1df7e97d98d3710df7108
 
Tämä on ainoa kuva mikä on. Eikä se viiva tuosta ole muuttunut.... Käytän sofin testejä
Verikokeesta ei ollut mitään puhetta. Sanottiin vain että nyt odotellaan plussaa tai menkkoja.
 
Nennu, Sofin testit on aika susia! Osa on saanut niillä haamuja vaikka ei ole raskaana ja toiset taas haamua vaikka esim pregcheck antaa jo kunnon viivat! Käy ostamassa kaupasta pregcheck tai apteekista apteekin oma testi (Sini-valkoinen paketti). Jos sulla on luget käytössä niin menkat ei välttämättä ala vaikka et raskaana olisikaan. Kultarauhashormoni estää monilla menkkojen tulon.

Ninukki, mukava kuulla että menkat ei välttis ole infernaaliset ensi viikolla :D
 
Kuinka moni on pistänyt Gonapeptylin, kun alkio on 6 päivän ikäinen? Mä pistin eilen aamulla ja iltapäivästä vatsa turposi pinkeäksi palloksi ja illalla olin lähellä pyörtyä vessaan. Makasin jonkun vajaa puoli tuntia vessan lattialla ihan kylmän tuskanhien peitossa ja vatsa oli tosi kipee. Loppuillasta pystyin olemaan pystyssä aina ihan hetken vaan, kun alkoi huimata ja silmissä sumeni. Olot meni yön aikana ohi ja siksi jäin miettimään, että johtuikohan tuosta Gonapeptylistä :eek:
 
Floral: voi olla ihan normia kun munasarjat on vielä arat. Jos oot epävarma niin kyllä ne siellä sit tutkii. Mullakin pahimmat olot alkoi kyl vasta siirron jälkeen. Toivotaan että siirto ja jatkotkin menee niinkuin pitää. Ei tää niin kivaa oo tsempit.
 
Floral: Mulla oli samanlaisia oireita ennen siirtoa, mutta kuten toivonkipinällä, niin hyperi kunnolla lävähti vasta n.3 päivää siirron jälkeen ja sitten uusi aalto nyt plussan aikaan. Toivon todella, että et saa tätä! Tää on niin kamalaa!! Painoa tuli kahdessa päivässä 3kiloa!!! Turvotus on jotain käsittämätöntä! Ja minulla edelleen aika lievänä, joten en voi edes kuvitalla mitä on kun on vakavaa. Huhu huh! Tsemppiä Toivonkipinä sairaalaan! :Heartred

Nennu - ihan kun siinä aivan hailukainen olisi, mutta käy tosiaan ostamassa kunnon testi ja odottele rauhassa vielä pari päivää.

Larissa - tottakai saat ja pitää tänne purkaa!! :Heartred Toivon todella, että pääsette hoitoihin nyt mahdollisimman pian. Se kun mitään ei tapahdu tuntuu olevan tässä kaikista piinaavinta!

Ninukki - pahoittelut negasta! :Heartred Samoin kuin Larissa, toivottavasti pääsette pian yrittämään uudestaan.
 
Takaisin
Top