Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää lohduttaa vähän, kiitos@Aida91 Ystävän kokemus: ensimmäisestä siirrosta tuli oireet nopeasti, toisesta ei mitään ensin - silti tuli plussa ja vauva siitäkin!Toivotaan parasta.
![]()
Ihan tavallinen RFSU:n monipakkaus. Mulle oli tärkeää että testi oli ei-herkkä että pystyin ajattelemaan negatiivisen/haamujen esiäidin olevan väärä negatiivinenMistä te olette löytäneet noita liuskatestejä tai mitä raskaustestejä olette käyttäneet? Jos ensiviikon loppupuolella alkais testailemaan tuoresiirron onnistumista enkä odottaisi sitä tasan 14 vuorokautta kuten aiemmin.. pp4 siis nyt vasta itsellä.
Mä oon tilannut aina raskauskeijusta. Onestepin 10iu testit on ainakin itsellä toimineet, eikö oo hinnalla pilattuja. Rfsu early on tosi herkkä ja ei oo kans koskaan kyllä näyttänyt mulla väärin, ne on vähän kalliimpia. Itse tunnustan olevani himostestaajaMistä te olette löytäneet noita liuskatestejä tai mitä raskaustestejä olette käyttäneet? Jos ensiviikon loppupuolella alkais testailemaan tuoresiirron onnistumista enkä odottaisi sitä tasan 14 vuorokautta kuten aiemmin.. pp4 siis nyt vasta itsellä.
Miten teillä on ollut tuoresiirrossa luteaalituki? Onko yleistä että se lopetettais testipäivään? Tuntuu pelottavalta ajatukselta.
Cyclogest, tappi aamulla ja illalla. Ymmärsin että kannattaa ostaa testipäivään asti, ja sitten testistä riippuu jatkuuko vai eiMiten teillä on ollut tuoresiirrossa luteaalituki? Onko yleistä että se lopetettais testipäivään? Tuntuu pelottavalta ajatukselta.
Mulle kuusipäiväisen blaston kanssa no-no päivä oli maanantai koska silloin siirto menisi sunnuntaille, ainoa päivä kun eivät tee siirtoja. Eli jos näyttää siltä että se osuisi ehkä siihen niin kannattaa jutella lääkärin kanssa, voisi olla irrotuspistos reseptillä valmiina jos limakalvo ja johtofollikkeli oli ok kuitenkin UÄ tarkistuksessa.Hei te ketkä ootta PAS:in käyneet läpi, minä päivänä ei sais tulla ovis+ että ei viikonloppu haittais siirtoa?meillä 5päiväsiä pakkasessa, ja nyt kun välikierto alkoi, aloin miettimään jo seuraavaa, josta päästäis mahollisesti siirtämään ensimmäistä
mutta pelkään ihan jäätävästi, että viikonloppu pilaa kaiken.
Mä otin synarelaa silloin ihan sen 10-11 päivää, lopetin muistaakseni samana päivänä kun oli irrotuspistos eli about pari päivää ennen punktioo. Sitä aloitettiin muistaakseni myös kp2 joten ei ihan ekana päivänä. Joskus jos follit kasvaa hitaammin niin pidempi on varmasti paikalla, silloin saa myös kaikki follit rekrytoitua mukaan ja kasvatettua siihen kokoon mitä lääkäri katsoo. Meillä on huomattu että 17mm+ follikkeli pitää olla että sieltä löytyy munsolu joka olisi kypsä, mutta se on kaikille erilaista. Joillakin löytyy kypsiä munasoluja pienemmissäkin!Teillä, joilla ollut ivf pitkä kaava kauan olette ottaneet synarela nenäsuihketta? Omapolun yleisessä ohjeessa lukee että 10-14 mutta lääkäri on laittanut 17 päivää. Lääkekomboka gonal f 225 ja ovitrelle.
Julkisella tosiaan aika tiukka linjaus tukilääkkeisiin, yksityisellä melkeenpä poikkeuksetta on varhaisultraan asti tukilääkkeet käytössä.Mulle vastattiin polilta, että Cyclogestin voi nyt lopettaaJatkamisesta ei ole tutkimusten mukaan hyötyä enää raskaustestin jälkeen. Halutessa voi jatkaa haetun paketin loppuun, kun ei siitä pitäisi olla haittaakaan. Mietityttää kyllä lopetus näin aikaisin, jos monilla ohjeena jatkaa ultraan asti.
Meillä PAS:ssa viisipäiväisten kanssa ei ovis+ saanut osua ainakaan sunnuntaille eikä maanantaille. Lauantain ovisplussasta oli seuraavana perjantaina siirto. En muista olisiko tiistaikin ollut huono, kun siirto olisi sitten ollut maanantaina. Käsittääkseni meidän pallukka laitettiin sulamaan vasta aamulla eli oliskohan maanantainkin siirto voinut onnistuaHei te ketkä ootta PAS:in käyneet läpi, minä päivänä ei sais tulla ovis+ että ei viikonloppu haittais siirtoa?meillä 5päiväsiä pakkasessa, ja nyt kun välikierto alkoi, aloin miettimään jo seuraavaa, josta päästäis mahollisesti siirtämään ensimmäistä
mutta pelkään ihan jäätävästi, että viikonloppu pilaa kaiken.
Joo mulla on myös vielä reseptiä jäljellä, niin suunnittelin tässä kans omin päin jatkavani noita vielä ja koittaa sit tolleen vähitellen mielummin lopettaa.Julkisella tosiaan aika tiukka linjaus tukilääkkeisiin, yksityisellä melkeenpä poikkeuksetta on varhaisultraan asti tukilääkkeet käytössä.
Sen mitä olen täältä lukenut, moni julkisella käyvä kyllä jatkaa tukilääkkeitä, etenkin jos on reseptiä jäljellä, ja asteittain vähentää sitten muutaman viikon kuluessa (eli tiputtaa annostusta puolella esim viikoksi ennen lopetusta - ei lopeta täysin seinään). Tukilääkkeistä kun nyt ei myöskään mitään haittaa ole.
Pregcheckin (PC) liuskatestit on tosi suosittuja. Myydään 2kpl paketeissa, löytyy k ja s ketjun kaupoista, ja on edullisia, luotettavia & ilmoitettuja herkempiäMistä te olette löytäneet noita liuskatestejä tai mitä raskaustestejä olette käyttäneet? Jos ensiviikon loppupuolella alkais testailemaan tuoresiirron onnistumista enkä odottaisi sitä tasan 14 vuorokautta kuten aiemmin.. pp4 siis nyt vasta itsellä.