Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tää lohduttaa vähän, kiitos@Aida91 Ystävän kokemus: ensimmäisestä siirrosta tuli oireet nopeasti, toisesta ei mitään ensin - silti tuli plussa ja vauva siitäkin!Toivotaan parasta.
![]()
Ihan tavallinen RFSU:n monipakkaus. Mulle oli tärkeää että testi oli ei-herkkä että pystyin ajattelemaan negatiivisen/haamujen esiäidin olevan väärä negatiivinenMistä te olette löytäneet noita liuskatestejä tai mitä raskaustestejä olette käyttäneet? Jos ensiviikon loppupuolella alkais testailemaan tuoresiirron onnistumista enkä odottaisi sitä tasan 14 vuorokautta kuten aiemmin.. pp4 siis nyt vasta itsellä.
Mä oon tilannut aina raskauskeijusta. Onestepin 10iu testit on ainakin itsellä toimineet, eikö oo hinnalla pilattuja. Rfsu early on tosi herkkä ja ei oo kans koskaan kyllä näyttänyt mulla väärin, ne on vähän kalliimpia. Itse tunnustan olevani himostestaajaMistä te olette löytäneet noita liuskatestejä tai mitä raskaustestejä olette käyttäneet? Jos ensiviikon loppupuolella alkais testailemaan tuoresiirron onnistumista enkä odottaisi sitä tasan 14 vuorokautta kuten aiemmin.. pp4 siis nyt vasta itsellä.
Miten teillä on ollut tuoresiirrossa luteaalituki? Onko yleistä että se lopetettais testipäivään? Tuntuu pelottavalta ajatukselta.
Cyclogest, tappi aamulla ja illalla. Ymmärsin että kannattaa ostaa testipäivään asti, ja sitten testistä riippuu jatkuuko vai eiMiten teillä on ollut tuoresiirrossa luteaalituki? Onko yleistä että se lopetettais testipäivään? Tuntuu pelottavalta ajatukselta.