IVF/ICSI-HOIDOT 2026

Mistä te olette löytäneet noita liuskatestejä tai mitä raskaustestejä olette käyttäneet? Jos ensiviikon loppupuolella alkais testailemaan tuoresiirron onnistumista enkä odottaisi sitä tasan 14 vuorokautta kuten aiemmin.. pp4 siis nyt vasta itsellä.

Mistä te olette löytäneet noita liuskatestejä tai mitä raskaustestejä olette käyttäneet? Jos ensiviikon loppupuolella alkais testailemaan tuoresiirron onnistumista enkä odottaisi sitä tasan 14 vuorokautta kuten aiemmin.. pp4 siis nyt vasta itsellä.
Ihan tavallinen RFSU:n monipakkaus. Mulle oli tärkeää että testi oli ei-herkkä että pystyin ajattelemaan negatiivisen/haamujen esiäidin olevan väärä negatiivinen 😂

Mä oon tilannut aina raskauskeijusta. Onestepin 10iu testit on ainakin itsellä toimineet, eikö oo hinnalla pilattuja. Rfsu early on tosi herkkä ja ei oo kans koskaan kyllä näyttänyt mulla väärin, ne on vähän kalliimpia. Itse tunnustan olevani himostestaaja🙈

Takaisin