Kirppuliini
Näppärä viestien naputtelija
Millä annoksella määräsivät Pergoverista? Mulla 350 yksikköä. Olen kuullut, että eri paikoissa enimmäisannos voi olla eri ainakin Gonalilla.Lääkärit sanoivat että lähdetään maksimilääkkeillä kun oma toiminta on niin pientä, olen kuitenkin lukenut että pieni lääkemäärä voisi myös olla oikea ratkaisu tällaisessa tilanteessa. Kuullut myös mini-ivf:stä.
Nyt kuitenkin täytyisi saada toivoa ja positiivisempi mieli, uskoa tähän hoitoon. Olen perusvireeltäni positiivinen ja uskon aina että kaikki järjestyy, huomaan vaan jo uupuvani näiden ajatusten kanssa ja on vaikea pysyä positiivisena pettymysten jälkeen. Mies uskoo ja on ihanan kannustava, hän on varma että saadaan vielä lapsi. Haluaisin itsekin nyt vaan toivoa ja olla positiivinen, että ehkä tästä hoidosta on meille apua. Ja niinhän se on ettei tarvita kuin yksi hyvä munasolu joka hedelmöittyy ja kiinnittyy!
Lääkäri sanoi kerran, että ei tarvitse huolehtia omista ajatuksista ja tunteista, että ei ne heikennä hoitojen tehoa. Tuo oli itselleni aika lohduttava ajatus. Saa olla pelokas, surullinen ja epätoivoinen.
Toivottavasti teillä sujuu hoidot hyvin!