Sympatiaa, Mustikka_25. Meillä jäi eka ilmoittautumismahdollisuus väliin pääsiäisen vuoksi (mikä ei ollut mitenkään itsestäänselvästi kalenterista laskettavissa), mikä tuntui tosi kurjalta. Lohtuna tekivät alustavan varauksen seuraavaan kiertoon, mikä toi varmuutta siitä, että ei siirry toista kertaa.
Meillä taitaa valitettavasti jäädä siirto väliin, sillä sain ovisplussan kiertopäivänä 6 (

), joka sattui olemaan maanantai eli juuri se kielletty ovispäivä. Olin vielä huolellisesti pedannut kierron siirtämisen niin, että olisi molemmissa suunnissa mukavasti pelivaraa maanantaihin. Muutenkaan ei varmaan kovin otollinen tilanne, kun limakalvo tuskin on kummoinen, jos ovuloi vain pari päivää kuukautisten jälkeen. En keksi oudolle ovisajankohdalle muuta syytä kuin sen, että mulla Cyclogest siirtää vain vuotoa, ei ovulaatiota. Tuntuu siis, että vanha kierto puskee läpi. Ihan maallikon arvaus kyllä. Lääkäri arveli, että plussa voisi olla virheellinen, mutten usko, kun oli pieniä oireita, jotka saivat tekemään noin varhaisen testin.
Nämä harmittaa mutta pitää pitää varmaan pää kylmänä ja ajatella, ettei vähiä alkioita kannata hassata outoihin kiertoihin. Ajoitushaasteista tulee myös välillä olo kuin joku yrittäisi viestiä mulle, että tämä ei kannata... Ollaan kohta kerätty sarja kaikenlaisia kierron huonosti osumisia.