Kuuttituutti
Päivystävä dosentti
Meidän klinikalta sanottiin että ei tarvitse toimivuutta testata että ovat sen verran laadukkaita että niissä ei oo ollut ongelmaa. Mut esim menopur kynässä kun on 1200 yksikköä niin mulla oli nyt niissä 50 extraa.Kirjoitin itse epäselvästi, liikaa oletuksia että ihmiset ymmärtää kun itse hoitoalallaMutta siis meinasin lähinnä kun neulan toimivuus täytyis testata aina ennen käyttöä ja suositellaan vaihtamaan joka kerta neula. Neuloja kyllä on paljon, mutta mietin kun ”lääkeainetta” menee sit joka kerta testatessa hukkaan. Että onko ollut teillä silti riittävästi lääkettä pistoksiin vaikka testaatte aina uudelleen toimivuuden? Että onko huomioitu lisänä lääkeampullissa vaikka lukee esim 900ky ja tän pitäis olla tasan se määrä mitä ohjeen mukaan kuluu.
Oon niin loppu julkisen hoitoja, kun edes mitään ajatusta endometrioosin hoidosta kesälle ei sanottu, sitäkin pitää itse kysellä. Tuntuu niin turhauttavalta, kun tuntuu ettei ketään kiinnosta saadaanko toista lasta tai että kukaan oikeasti paneutuisi meidän tilanteeseen... syksyllä täytänkin sitten 39v. ja viimeinen vuosi julkisten palveluiden parissa.