Joo
@Kaihonkukka Tilkassa ollaan! Onneksi meilläkin matka lyhyt, niin ei mene klinikalle matkustamiseen rahaa ja käynnit voin ottaa saldoista ja/tai tehdä etänä.
Me ei olla näitä julkisen summia laitettu mihinkään ylös, mä ahdistun niin herkästi isoista rahasummista :D Parempi siis meille näin. Miten tuo yksityisen ja julkisen yhdistely käytännössä toimii? Ootteko tehneet jotain tiettyjä juttuja vaan yksityisellä, vai miten?
Mä mietin ferritiiniarvoja, ne oli pari vuotta sitten jotain 20 luokkaa ja silloin lääkäri sanoi, että ovat ihan hyvät. Mutta Googlen mukaan eivät ole

Suostuukohan julkisella mittauttamaan niitä? En tiedä voiko ferritiini vaikuttaa raskautumiseen? Hyvinvointialueen työterveys on niin naurettava, että sieltä ei varmasti mitään saa.
Siirrossa mulle sanottiin, että ennen seuraavaa hoitoa otetaan uudet labrat. Amh oli viimeksi yli 5, mutta silti kroppa reagoi laiskasti Gonaliin. Nyt tarkoitus isontaa määrää. Mutta mitään lähetettä kokeisiin ei oo tullut. Eikai tässä nyt vaan käy niin, että laittavat lähetteen vasta kun ilmoittaudutaan hoitoon... Eli periaatteessa punktioon päästäisi hyvässä lykyssä vasta syksyllä kesätauon takia. Tässä odotellessa kun olisi ihan täydellistä hoitaa kaikki verikokeet alta pois. Argh, raivostuttaa tää hitaus!