@Jaz tsemppiä! Kerro miten meni

Piikittelyt ovat sujuneet hyvin (2 kertaa laitettu menopur 225 IU lauantai ja sunnuntai iltana) ja ei oo mitään erityisiä tuntemuksia vielä, vähän päässä humahti ekan piikin jälkeen ja torstaina on eka folliultra. Jipii!
Mies ei nyt tällä IVF-kierroksella tule mukaan noihin ultriin töiden takia, mikä vähän surettaa mutta me käytiin kaikissa ultrissa ja muissa poli-ajoissa viime syksy ja talvi aina yhdessä joten kyllä mä pärjään :). Mua jännittää kuinka paljon me saadaan nyt munasoluja; mulla on ollut käytössä ekan IVF:n jälkeen mm. C, D, E, B-vitamiini lisä, myo-inositoli, ubikinoni, royal gele, seleeni, sinkki, NAC, parsakaali, omega 3 ja melatoniini , sekä rauta ja foolihappo oli jo ekallakin kerralla. Toivon, että tää parantaa munasolujen laatua.
Yritän nyt vielä tänä piikitys ja munasolujen kasvatusaikana syödä erityisen terveellisesti. Katsoin yhtä ruokaopasta, joka neuvoo hyviä ruokia munasolujen laadun paranemiseen; sellainen kuin Egg Quality Diet. Ei siinä mitään uutta ja ihmeellistä ollut, perus "marjat, kala, pähkinät, lehtivihreät, sitrushedelmät jne..".
Kertokaa millaisia saaliita te olette saaneet ja lääkkeet:
Mulla oli ekassa pitkäkaava ja lääkkeinä synarela + gonal f ja follien määrä oli 13 ja saatujen munasolujen määrä -> 5 joista hedelmöityi 4. Näistä 2 lopetti kasvun kahden päivän iässä ja 2 pakastettiin kolmipäiväisinä.

Onnea hurjasti kaikille tällä matkalla

toivon niin paljon että kaikilla onnistaa