Mulla olisi paketti teroluttia kun ostin joulukuus mut en tarvinnut kaikkea ja nyt laitettiin cyclogestTsemppiä vielä täältäkin @KirppuliiniOnneksi icsi voi tuoda ihan erilaisen tuloksen sitten kun siihen on voimia.
Meikä lähtee tänään Terolutin metsästykseen, sattumalta luin täältä jostain keskustelusta, että siinä on saatavuusongelmia ja perhana sentään pitää ajaa yli 200 km ja jokaisessa kysymässäni apteekissa on jäljellä vain yksi paketti ja tarve olisi isolle määrälle... Viimeksi sitä käytettiin mulla neljä tabua päivässä ja lisäksi lugesteron, nyt cyclogest eli silläkään ei voi sitä korvata, huoh. Tietenkään eivät klinikalla sanoneet mitään saatavuusongelmista ja kauhea rumba jo parin päivän lääkemäärän takia, kun edes siirtoon pääsy ei ole varmaa, mutta lääke pitää aloittaa ennen sitä. Onneksi on vapaa päivä ja aletaan olla flunssastakin toivuttu. Sit eri apteekista kotopuolessa Ovitrelle ja sit vielä kolmannesta Gonapeptyl ja jostain se Cyclogest. Oon joskus miettinyt, et oisko tilausta lapsettomuusteemaiselle stand upille, aineista kyllä meinaan riittäisi!![]()
Ja joulukuussa mä ajelin pitkin Pirkanmaata hakemassa Gonapeptyliä, teroluttia ja monia muita mitä tarvitsin.. vaikka taysista sanoi et joo on sitä aina heidän apteekissa.. no ei ollu
Noissa osassa tutkimuksissa on käytetty jopa 600mg CoQ10 (eli ubikinoni tai ubikinoli). Varmaan kannattaa myös kysyä esim voisiko DHEA kuurista tms olla hyötyä? Ja pumpulipilvi tuolla mainitsikin melatoniinin, niin se voi olla hyvä lisä.