Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Onnea paljon@StellaMom MeillÀ oli PAS viime viikon keskiviikkona ja tÀnÀÀn sain selvÀn plussan kotitestiin.Eli todellakin se yksi alkio voi riittÀÀ. Perjantaina on tulossa vielÀ verikoe protokollan mukaan.
![]()
Kiitos!Onnea @Ixia86Ihania uutisia! Mua kiinnostaa toi sun nafti proge-arvo tuoresiirrossa. Milloin se mitattiin ja saitko siihen lÀÀkkeet jo tuoresiirrossa ja/tai nyt PASsissa.
Mua jÀnnittÀÀ huominen aika paljon, ettÀ tuleeko soittoa klinikalta ettÀ ei tarvi tulla siirtoon. Oon töiden puolesta paikassa mistÀ en voi vastata puhelimeen, mutta kai ne puolisolle sitten soittaa jos en vastaa⊠Toivottavasti toki eivÀt soitaKÀyn aamulla ottamassa S-prog verikokeen niin varmistan proge- tasot. Nyt kÀytössÀ se vakio cyclogest aamuin illoin.
![]()
Sun oireet kyllĂ€ kuulostaisivat lupaavilta!Mulla on menossa pp4âŠ.
Mulla oli nopeasti jakautuva kolmannen pÀivÀn morula ja pp1-pp2 tuntu aaltomaisesti pitkin pÀivÀÀ nipistÀvÀÀ kipua kohdun kohdalla ja myös vÀhÀn sellaista repivÀÀ kipua. Sit pp3 eteenpÀin ei nyt oo ollu yhtÀÀn mitÀÀn tunteitainhottaa kun odotukset on korkealla
se pettyminen on niin jÀrkyttÀvÀÀ. Ja kun esikoisesta just oli samanmoinen alkio siirretty niin sekös vielÀ buustaa tÀtÀ toivoa onnistumisesta
oon hÀnestÀ tehny pp9 posin.
Oliko @Ixia86 sulla millainen alkio joka siirrettiin? Ja mikÀ pp sulla nyt menossa?
IlmoittelenSun oireet kyllÀ kuulostaisivat lupaavilta!PidÀhÀn meidÀt ajan tasalla niiden kehittymisestÀ ja tulevan testin tuloksesta!
Mulla alkoi siinÀ pp2 kohdilla kohdussa kramppimaiset ja nopeasti ohimenevÀt tuntemukset. Ne on edelleen jatkuneet, mutta tÀnÀÀn pp5 ei ole enÀÀ niin paljoa tuntunut mitÀÀn, vÀhÀn nippaillut.Mulle tosiaan siirrettiin 5 pÀivÀn ikÀinen 4AA blasto, joka kuulemma laatuluokitukseltaan paras mahdollinen, mutta eihÀn se toki kerro mistÀÀn muusta kuin siitÀ, ettÀ tÀmÀn laatuluokan blastolla raskaus alkaa todennÀköisimmin.
TÀÀllÀ ekakertalaisena en tiedÀ paljon mitÀÀn mitÀ odottaa joten mennÀÀn pÀivÀ kerralla eteenpÀin! Ja toki ei se sieltÀ luiskahda pois mutta ainahan sitÀ haluaa ettÀ mahikset ovt parhaimmat niin miettii tyhmiÀ!
Ilmeisesti epÀkypsiÀ tai jotain muuta kun tultiin kertomaan heti kerÀyksen jÀlkeen ettÀ ei ollut yhtÀÀn mitÀ voisi hedelmöittÀÀVoi ei @Nektariini86olen niin pahoillani! Eka IVF on kai usein vÀhÀn kokeilua mutta ei tuohon voi valmistautua mitenkÀÀn. Onko sulla tietoa ettÀ olivatko vielÀ epÀkypsiÀ vai eivÀtkö hedelmöittyneet tai jotain muuta? MÀ laitoin aikanaan viestin omapolun kautta ja labrasta kirjoiteltiin takas ettÀ mitÀ maljalla oli tapahtunut. Se helpotti vÀhÀn epÀtietoisuuteen. Halauksia sinne
![]()
Voi ei, tsemppiÀ teilleMeillÀ kolmesta kerÀtystÀ yksikÀÀn ei ollut kelvollinen. Silti uskoa siellÀ oli ja ens viikolla pitÀisi sitten tyhjennysvuodosta aloittaa vielÀ isommalla annoksella pistely. TÀnÀÀn annan pettymyksen tulla ja pidÀn mÀssÀilypÀivÀn leffojen kera. Takki on hetkellisesti kyllÀ aika tyhjÀ
Itse punktio ei mulla tuntunut juuri missÀÀn, jÀljiltÀ tuntuu ettÀ on jotain ronklattu kyllÀ.
voihan sekin mahis olla ettÀ vaikka noita follikkeleita kasvaa niin sieltÀ ei tuu mitÀÀn hyvÀÀ laatua, sitÀhÀn mÀ en tiedÀ kun eka kerta myös tÀssÀ lÀhdetÀÀn kokeilemaan. Toivottavasti tuo punktio ei kauheesti tunnu mullakaan.