kiitos kiva päästä keskustelemaan tästä välillä liikaakin tunteita nostattavasta teemasta![]()
selvästi vaatinut teilläkin kärsivällisyyttä! tietysti tilanteetkin on niin erilaisia ja jos nähty hyvä mahdollisuus niillä lääkekokeiluilla niin hyvä sekin! osaavat ehkä paremmin arvioida kuinka toimia ivf hoidoissa. meillä on myös vain tää yks 2.5 letrokierto ilman mitään muuta ja jännittää, että se vaikuttaa ivf-hoitojen suunnitteluun heikentävästi![]()
(siksi että eivät tiedä mihin kiinnittää huomiota, mutta voi olla että tää ei oo mikään juttu ees).
jos saa kysyy niin onko sulla jo tiedossa suunnittelukäynnin ajakohta? itsekun mietin tota et jos venyy nää viiveet niin voiko käydä niin et kohta ollaan jossain pääsiäisruuhkassa ton joulusulun jälkeen tai jtkin.....vaikka siis teoriassa kumpaankaan ei pitäis joutua vaan tehdä eka ivf ennen sitä.
onko teillä ollu selvä näkemys pakaste ja tuoresiirrosta?
meijän täytyy kyl miettiä vielä koska kiinnostaa kyllä maximoida mahdollisuus mutta no riippuu varmaan että tuleeko sieltä ees mitään pakastettavaayksäriltä arvioi mun pyynnöstä dataan perustuen että ehkä vois saada pakkaseen jonkun 4-5. kuulostaa tosi vähältä mutta en tiiä miten monta ihmiset yleensä saa (ikäryhmässä) tai vaihteleeko sekin tosi paljon..
toivottavasti kaikki sujuu hyvin ja päästään molemmat hyvissä ajoin ennen joulua ekaan ivf![]()
Huutele sen verran että paljonko alkioita saa pakkaseen vaikuttaa moni moni asia.
Lääkkeet mitä käytetään, ikä kuin asento ja mitä näitä oli
Itse olen siis aikaisemmin luovuttanut munasoluja niitä tarvitseville sen 5krt.
Kypsiä ja hyviä munasoluja oli 20-25kpl kerta mitä saatiin pakkaseen. Niitä ei tietenkään hedelmöitetty sattuneesta syystä..
Luovutus kerrat mulla oli 29-34v
Nyt itse omissa hoidoissa Ekassa IVF saatiin 12 munasolua joista 1 meni tuoresiirtona ja 1 pakkasen ja loput 10 hukkui matkalla.
Toisessa IVF saatiin 19 munasolua joista 1 tuore ja 9 pakkaseen eli 9 kpl hävisi matkalla