Mua kyllä kiinnostais tuo estrogeeni, koska reservi on niin huono. Meillä oli tänään punktio ja se ainoa kasvanut munarakkula ei sisältänyt munasolua, eikö mitään sellaista solukkoakaan, joka viittaisi munasoluun
Lääkärin kanssa jutellaan viikon päästä, miten jatketaan. Ilmeisesti pitkää kaavaa kokeillaan. Nyt rakkula ei ollut kasvanut juurikaan viimeisestä ultrasta ja jäi reilun 15mm kokoiseksi, vaikka kaksi viikkoa pistin sillä 300iu:n annoksella.
Aika epäileväinen olo on siihen, että minun kropasta saataisiin enää laadukkaita munasoluja irti. Mies jaksaa olla toiveikas, mutta itselläni on pakko katsoa realiteetteja. En tiedä pitäisikö yrittää buustata elimistöä vielä ravintolisillä. Eikös se ubikino ja joku hormonivalmiste vaikuttanut munasarjoihin ja -solujen laatuun. Ei kai niistä haittaakaan voisi enää olla.
Mulle lääkäri määräsi DHEAN ja sit kans sanoi et voi sitä q10 syödä. Meillä heti toinen lyhyt lyhyen perään, lääkäri oli sitä mieltä, että pitkässä mun hormonitoiminta saattais sammua kokonaan.