Monday
Silmät suurina ihmettelijä
Apilainen, käsisaippua mukaan ja sitä pönttöön
paperivuoraus varmaan helpoin, mutta kaikkea se ei nappaa. Mulla Cyclogest, sekin jättää pöntön öljyiseksi ja välillä valkoista öljyhippua myös. Inhottavaa! Hirvittää sen lopetus viikonloppuna, mitä jos keltarauhanen ei tuotakaan tarpeeksi itse progesteronia?
Cha cha, toivotaan että menisi ohi kokonaan eikä tulis hyperiä!
Miljoona kiitosta kaikille onnitteluista! Täällä testit vahvistuneet ja oireita piisaa, mutta silti mietityttää että ovatko liian haaleita että siellä voisi joku olla oikeasti kiinni. Huomenna verikoe ja 9 päivää siirrosta. Yritän olla mahdollisimman positiivisin mielin kuitenkin kun ekaa kertaa raskaana!
paperivuoraus varmaan helpoin, mutta kaikkea se ei nappaa. Mulla Cyclogest, sekin jättää pöntön öljyiseksi ja välillä valkoista öljyhippua myös. Inhottavaa! Hirvittää sen lopetus viikonloppuna, mitä jos keltarauhanen ei tuotakaan tarpeeksi itse progesteronia?Cha cha, toivotaan että menisi ohi kokonaan eikä tulis hyperiä!
Miljoona kiitosta kaikille onnitteluista! Täällä testit vahvistuneet ja oireita piisaa, mutta silti mietityttää että ovatko liian haaleita että siellä voisi joku olla oikeasti kiinni. Huomenna verikoe ja 9 päivää siirrosta. Yritän olla mahdollisimman positiivisin mielin kuitenkin kun ekaa kertaa raskaana!
Mulla oli ovitrelle irrottamassa munasolun ja se pitää pistää niin että oma ovis tai ovisplussaplussa ei ole ehtinyt tulla ja se tähdätään pistettäväksi kun munasolu on n. 18mm. Munasolujen lasketaan kasvavan n. 2mm päivässä. Eli sulla olis tänään vasta 19mm ja vielä ehtisi pistää ovitrellenkin joten eiköhän parin päivän sisällä tule ovisplussa 
Mullakaan ei mitään ollut karannut, ne vaan ei kovin moni olleet kasvaneet oikeaan kokoon, mutta mulla onkin huonot elimet.
olen niin kiitollinen tästä ja toivon, että menisi loppuun saakka hyvin.