Mitä piti sanoa melatoniinista?
Cherry, ehkä meillä siirto samaan aikaan! Jos nyt saan mitään siirrettävää...niin touko-tai kesäkuussa voisin päästä siirtoon
Olispa hauskaa piinailla samaan aikaan!
Raskauduttiin viimeksi about samaan aikaan
Tänään tuli loppuraportti labrasta, niin 6 blastoa saatiin 9 kypsästä munasolusta, jotka kaikki hedelmöittyi
Odotin maksimissaan kahta blastoa per stimulaatio ja sekin oli optimistinen arvio, että olen tosi onnellinen tuosta saaliista. Nyt vaan toivotaan, että siellä oisi terveitä tyyppejä.
Tuosta melatoniinista... mä käytin nyt stimulaation aikana apteekin reseptitöntä, koska oli univaikeuksia. Että ei ihan huonosti vaikuttanut mun stimulaatioon. Mutta voihan olla että jos mulla oli korkeat etrogeenitasot ja melatoniin oli tasottanut niitä niin vaikutus vain hyvä.
Kun ei ole mitattu vuoteen, niin tasoa ei tiedä.
Mä luulen että jos käyttää melatoniinia niin siitä kannattaa mainita lääkärille ja kuulostella mikä hoitavan lääkärin mielipide on. Tässä voi olla kirjavaa tulkintaa vähän niinkuin Ubiqinonin ottamisessa tai pienen kortisoniannoksen annoksen kanssa kiinnittymisen aikaan.
Muoks. Meillä ei ole ollut ICSI, mutta täältä muiden hoitoja seuranneena, niin melkein seon niin että 1 IVF on sellasta tunnustelua, että miten hormonit vaikuttaa, miten kyspyy munat, miten hedelmöittyy ja miten kehittyvät blastoiksi ja sitten toisella IVF kierroksella tiedetään miten ekassa kävi ja korjataan sitä hoitoa sen mukaan. Että voi olla ettei tule automaattisesti ICSI:ä jos simpoissa ei ole mitään vikaa. Ja jos ei hedelmöity niin 2.IVF:ään varmaan korjataan ICSI.