Hei kaikki!
Oli kyllä sellainen jännitysnäytelmä tänään....
Meillä oli siis testipäivä tänään ja puolisolla oli muutaman päivän olleet rinnat kipeät. Ehkä enemmän kuin normimenkoissa. Noh, testi tehtiin aamulla (mun vielä nukkuessa) ja kun heräsi oli kaksi viivaa odottamassa
Eihän sitä voinut todeksi uskoa niin puoliso lähtei Mehiläiseen verikokeisiin. Ollaan viisastuttu sen verran, että kannattaa se verikoe tehtä, kun voi olla kemiallinen tai tuulimuna. Ja kummatkin olivat viime syksynä. Iltapäivällä puoli kahden aikaan puoliso sitten soittaa ja avaa omamehiläisen. No siellä on kumma näkymä, jossa ei näy kyseisen labrakokeen kohdalla kuin selostus alalaidassa vasemmalla viitearvot raskaanaolevalle, ei raskaana olevalle ja oli vielä joku muukin. Ja sitten vasemmassa yläkulmassa _< 5(nuo merkit pitäisi olla päällekkäin) ja tuohan tarkoittaa, että ei raskaana. hCG pitäisi tässä vaiheessa olla jo paljon enemmän. No pettymys oli suuri ja päätettiin sitten soittaa Mehiläiseen ja kysyä jatkoista. Soitettiin ja kerrottiin, että vähän epäselvä oli labrasivu ja siellä oli lisäksi kaksi muutakin lähettettä samasta raskausverikokeesta tälle samalle päivälle. Hoitaja ihmetteli sitä ja kun oli avannut puolison tiedot niin totesi mun höpöttelyjen jälkeen (olin juuri kertomassa, että kemiallinen tämäkin), että " Kyllä täällä näkyy, että "Maija" on raskaana. Oikein hienosti arvo on noussut 453!" Minä kysyin, että et ole tosissasi. Onko sulla oikean henkilön tiedot auki??
Cherry red Puoliso on 43-v joten toivoa sinullakin on. Toista lasta lähdin yrittämään vähän ennen kuin täytin 40-v ja syntyi, kun olin 41-v. Eka syntyi puolison synnyttämänä, kun hän oli 38-v.
Nyt vaan sitten jännätään, että pysyykö kyydissä. Voi, kun pysyisi.
Mutta kuitenkin puoliso on saanut oikean plussan näillä munasoluilla ja 6 on vielä pakkasessa. Toivoa on. Ja toivoa on meillä kaikilla!
Mutta toi sekoilu omamehiläisen labratulosten kanssa... meinas jättää sydän yhden lyönnin väliin, kun se täti sanoi, että raskaana ollaan
Kissankäpälä