IVF/ICSI-HOIDOT 2021

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Kosmos
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
CB Digi nyt illalla näytti hymynaamaa :) osaako joku kertoa missä vaiheessa siirto yleensä tehdään jos on 5 ja 6 päiväiset blastot pakkasessa?

Eikös ne 5 ja 6 päiväiset siirretä molemmat aina 5.päivänä positiivisesta ovulaatiotestistä... Mulla siirrettiin 6päiväinen kun keskiviikkona ovulaatiotesti oli positiivinen niin seuraavana maanantaina.

Mulla tehty monta lääkkeellistä siirtoa ja estradotilla limakalvo oli aina erittäin hyvä. Ainoa haitta oli, kun laastareiden reunoille kertyi vaatteista tummaa nukkaa, ja vatsa oli pian täynnä laastarin muotoisia nukkaneliöitä, kun en jaksanut jynssäillä niitä pois.

Muistatko mikä kp sit on ollu siirto? Mä sain nyt kp14 ultra ajan ja mietin kuumeisesti ehtiikö siirtoon ennen pääsiäistä. (25.3 siis ultra)

Omanapa:

Nyt iltaa kohti mennyt alavatsa kipeämmäksi tai aremmaksi, eilen ja tänään päivällä oli pienempää tuntemusta punktion jäljiltä.
Lisäksi pari kertaa on tänään pissalla käyminen sattunut hieman alavatsaan, samoin myös kohtua vihlasee ajoittain ja oon ihan mielettömän väsynyt.
Siis väsymys on niin lamaannuttavaa, että oli pakko käydä nukkumassa päikkärit tänäänkin ja tuntuu ettei sekään helpottanu vireystilaan ollenkaan.
Täytys sen verran saada kerättyä itteään, että sais aikaseksi tehtyä pitsan iltapalalle.

Voiko ovitrelle aiheuttaa näin hirveetä väsymystä? Pistetty keskiviikkona.

Omanapa:

Nyt iltaa kohti mennyt alavatsa kipeämmäksi tai aremmaksi, eilen ja tänään päivällä oli pienempää tuntemusta punktion jäljiltä.
Lisäksi pari kertaa on tänään pissalla käyminen sattunut hieman alavatsaan, samoin myös kohtua vihlasee ajoittain ja oon ihan mielettömän väsynyt.
Siis väsymys on niin lamaannuttavaa, että oli pakko käydä nukkumassa päikkärit tänäänkin ja tuntuu ettei sekään helpottanu vireystilaan ollenkaan.
Täytys sen verran saada kerättyä itteään, että sais aikaseksi tehtyä pitsan iltapalalle.

Minäkin pistin keskiviikkona eikä ole aiheuttanut juuri mitään. Ehkä hieman tissi/nänniarkuutta. Ehkäpä sulla on tärppi käynyt :happy: jos on keltarauhasvalmiste käytössä, niin se voi aiheuttaa myös oireita.
*Muoks vai oliko niin ettei vielä oltu mitään siirretty :bag:

Omanapa:

Mä pistin ovitrellen viime sunnuntaina. Rinnat alkoivat olla kipeät jo ennen ovitrellen pistämistä lauantaina ja pahenivat vain ovitrellen myötä. Joudun nukkumaan rintaliivit päällä ja käyttämään päivisin urheiluliivejä. Väsymystä en huomannut aiemmin mutta nyt punktion jälkeen uni on maistunut ja olen tarvinnut päivisin päiväunia. Normaalisti en pääse uneen päivisin vaikka yrittäisin. Myös yöunet ovat mahdottoman pitkiä päiväunista huolimatta.

Minäkin pistin keskiviikkona eikä ole aiheuttanut juuri mitään. Ehkä hieman tissi/nänniarkuutta. Ehkäpä sulla on tärppi käynyt :happy: jos on keltarauhasvalmiste käytössä, niin se voi aiheuttaa myös oireita.
*Muoks vai oliko niin ettei vielä oltu mitään siirretty :bag:

Joo ei ole edes siirretty vielä mitään, keskiviikkona toivottavasti blasto kyytin :D

Mä pistin ovitrellen viime sunnuntaina. Rinnat alkoivat olla kipeät jo ennen ovitrellen pistämistä lauantaina ja pahenivat vain ovitrellen myötä. Joudun nukkumaan rintaliivit päällä ja käyttämään päivisin urheiluliivejä. Väsymystä en huomannut aiemmin mutta nyt punktion jälkeen uni on maistunut ja olen tarvinnut päivisin päiväunia. Normaalisti en pääse uneen päivisin vaikka yrittäisin. Myös yöunet ovat mahdottoman pitkiä päiväunista huolimatta.

Mullakin meni nännit jo ihan megakipeiksi ennen ovitrelleä, sen jälkeen jatkunut samanlaisena. Mäkin luovutin ja vedin urheiluliivit tänään päälle kun ei kestä hankausta ollenkaan. Mulla alkoi kyllä pientä väsymystä ilmaantua ovitrellen jälkeen ja nyt tosiaan selkeästi pahentunut punktionjälkeen.

Ja niin, onhan mulla näköjään lämpökin koholla. Normaalisti 36,5, nyt mitatessa oli 37,5.

Mullakin meni nännit jo ihan megakipeiksi ennen ovitrelleä, sen jälkeen jatkunut samanlaisena. Mäkin luovutin ja vedin urheiluliivit tänään päälle kun ei kestä hankausta ollenkaan. Mulla alkoi kyllä pientä väsymystä ilmaantua ovitrellen jälkeen ja nyt tosiaan selkeästi pahentunut punktionjälkeen.

Ja niin, onhan mulla näköjään lämpökin koholla. Normaalisti 36,5, nyt mitatessa oli 37,5.

Toivottavasti et ole kipeäksi tulossa!

Varmaan tuota lämpöä kannattaa seurailla ja soittaa herkästi naistenpolille ettei ole mitään tulehdusta kehittymässä!

Jos jotain kivaa tässä niin onpahan kerranki tissit :hilarious:

Kannattaa seurata tuota lämpöä ettei vaan tulehdusta pukkaa. Toivotaan ettet tule kipeäksi!

MUOKS. Ja maanantaina pitäis alottaa luget, niitä oireita sitten odotellessa :D

Ihmettelen suuresti ettei mulla vihlo vielä lainkaan kohdun seudulle vaikka lugetkin jo alkanut. Aiemmin tuntunut että vihlonta alkanut pian jo ensimmäisen lugen laiton jälkeen. Toivotaan että sulle tulisi vain raskaudesta johtuvia oireita eikä vain lugesta :wink

Mulla ei nyt siis muuta kun väsymystä ja rinnat kipeät kiitos ovitrellen mutta eiköhän ne pian helpota kun huomenna tulee jo viikko ovitrellesta. Ja tietysti vielä punktion jälkeen hieman hellänä ja turvoksissa oleva alavatsa.

Tsemppiä piinailuihin:thumleft

Meegu, mulla jäi kuopuksen jälkeen kuppikoko isommaksi eli sinänsä olen ihan tyytyväinen ilman mitään ylimääräisiä turvotuksiakin ja kauhulla odotan jos raskaus alkaa ja taas kasvaa rinnat lisää :hilarious:

Joo tota jotain tulehdusta kans mietin, että täytynee nyt varmaan lämpöä seurailla. o_O
Mä oon ihan sika harvoin kipeenä ja nytkin tosiaan olo muuten ihan normaali. Väsymys on tosiaan jotain ihan mieletöntä mutta oletan sen tosiaan johtuvan ovitrellestä, eilisestä aikasesta aamusta ja punktiosta.
Lämpö mulla yleensä nousee ovulaation jälkeen normaalistikin reilu 37c mutta ei nyt ihan näin paljoa kuitenkaan eli kaiketi lämpökin vois sitten selittyä sillä. :angelic:

Meegu, mulla jäi kuopuksen jälkeen kuppikoko isommaksi eli sinänsä olen ihan tyytyväinen ilman mitään ylimääräisiä turvotuksiakin ja kauhulla odotan jos raskaus alkaa ja taas kasvaa rinnat lisää :hilarious:

Joo tota jotain tulehdusta kans mietin, että täytynee nyt varmaan lämpöä seurailla. o_O
Mä oon ihan sika harvoin kipeenä ja nytkin tosiaan olo muuten ihan normaali. Väsymys on tosiaan jotain ihan mieletöntä mutta oletan sen tosiaan johtuvan ovitrellestä, eilisestä aikasesta aamusta ja punktiosta.
Lämpö mulla yleensä nousee ovulaation jälkeen normaalistikin reilu 37c mutta ei nyt ihan näin paljoa kuitenkaan eli kaiketi lämpökin vois sitten selittyä sillä. :angelic:

Mä mietin kans tota voisko sun lämpö johtua ovulaation jälkeisestä noususta + iltaisin kehonlämpö muutoinkin korkeampi. Mulla saattaa ihan alkuyöstä kiivetä lämpö ovulaation jälkeen jopa 38 ja tipahtaa taas auht normaaliin kunnes alkuyöstä taaa nousee. Kuukautisten alettua laskee normaaliksi.

Mä mietin kans tota voisko sun lämpö johtua ovulaation jälkeisestä noususta + iltaisin kehonlämpö muutoinkin korkeampi. Mulla saattaa ihan alkuyöstä kiivetä lämpö ovulaation jälkeen jopa 38 ja tipahtaa taas auht normaaliin kunnes alkuyöstä taaa nousee. Kuukautisten alettua laskee normaaliksi.

Joo todennäkösesti on ihan vaan oviksesta johtuvaa :) Sullapa käy korkeella, mulla pysyttelee yleensä aika tasasesti 37,2 tienoilla menkkoihin asti.

Täällä kp10 & tikuttelut aloitettu. nyt ”pelko persiissä” Odotellaan tuleeko oman kierron O+ väärään ajankohtaan. 5pv ikäistä pitäis päästä siirtämään. Ti on ultra jossa tsekkaillaan tilannetta.
Alkaa olla ”O” oireita.. että saas nähdä kuinka käy:shy:

Mä oon nyt mielenkiinnosta seuraillut ovitrellen poistumista kehosta herkillä raskaustesteillä.
Tänään on 5 päivää pistämisestä ja herkkään testiin ilmaantui aamupissasta enää nipin napin silmin nähtävä hailura viiva.
Oletin näkyvän kyllä hiukan pidempään testissä kerta varoaikakin on sen 10 päivää. :facepalm:
No, keskiviikkona toivottavasti blaston tuoresiirto ja testienkin pitäisi sitten myöhemmin luotettavasti näyttää plussaa kun ei lääkekään enää vaikuta tulokseen.

Ovulaatio todennäköisesti tulee nyt ”liian aikaisin” siirtoa ajatellen :shifty:...
täytyy outella soittoajan alkamista ja kysyä mielipidettä, mutta apteekin O testi näytti plussaa (Ohjeen mukaan kaksi saman vahvuista viivaa), ja omatkin oireet viittaa siihen että viim. huomenna tapahtuu. Ja mun laskelmien mukaan aikaisintaan to sais olla ovulaatio että omaan kiertoon sais siirrettyä 5 pv ikäisen, kun viikonloppuna ei siirtoja tehdä.

Oisin pistäny kuvan tähän testeistä, mut en näköjään osannu..:facepalm:

Takaisin