Itsetehtyä vauvalle

Keskustelun 'Maaliskuiset 2020' aloitti Kosmoskukka, 20 heinä 2019.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | Top 100
  1. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Mun äiti varmaan tekee vauvalle taas jotain:) Viimeksi lempparit olivat ihanat töppöset ja huppariliivi :Heartred
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. cherryblossom Aloittelija Maalisäidit 2020

Minulla myös tuleva isoäiti, jonka käsistä syntyy kyllä vaikka mitä. Ensimmäinen virkattu peitto oli syntynyt heti vauvauutisen kuulemisen huumassa. Itse en ole ihan yhtä kätevä, mutta jos se lasketaan, että suunnittelen maalaavani vanhan pinnasängyn uuteen uskoon. Lisäksi olen vuosia säilönyt koulun käsityötunnilla itse tehtyä potkupukua, josta olin koulukäsityöksi poikkeuksellisen ylpeä ja tyytyväinen. Se on odottanut nyt sitten tätä hetkeä.
    • Tykkää Tykkää x 5
  3. HenKa Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

Mummi kutoo villanutun, -housut, -sukat, -myssyn ja -tumput. Itse tyydyn toistaiseksi ihastelemaan muiden aikaansaannoksia :joyful:.
  4. Sakemanni Aloittelija Maalisäidit 2020

Oi, kumpa osaisi itsekkin neuloa ja virkata :angelic: Itse olen vaan kätevämpi tuolla puutöiden puolella. Vauvan mummokaan ei valitettavasti osaa, mutta ehkä tuo isomummo tekisi jokusen lapasen ja myssykän :)
  5. Minttunen Uusi käyttäjä

Täällä kovasti sukkia alkanut tekemään :angelic: vaikka pienten sukupuolet selviää vasta ens kuussa. Täytyy tehdä 4 paria että on sitten varautunut kaikkiin ylläreihin :happy: Suunnitelmissa olisi neuloa vielä unipussit sitten vähän lähempänä. Kuvan laatu vähän huono, mutta eiköhän tuosta näe..

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 4
  6. HenKa Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

Hyvin näkee. Ihastuttavia pikku-sukkia :).
    • Tykkää Tykkää x 1
  7. Freya88 Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

IMG_20191026_140602.jpg Toukkapussit, violetti virkaten ja valkoinen neulottu/virkattu :love7
    • Tykkää Tykkää x 5
  8. Bella Swan Moderaattori Staff Member Maalisäidit 2020

Miten ihanat :Heartred Pakko pyytää äitiä tekemään meillekin:p
  9. Lp83 Aloittelija

Mä oon väsänny jussi pipoa ja sukat, tupsu vielä puuttuu :) sit teen vielä kaulurin ja sitten lapaset.

Attached Files:

• Tykkää Tykkää x 5
  10. Leijonaemo- Rakastunut foorumiin Lokamammat 2018 Maalisäidit 2020

Mulla on haaveena myös tehdä toukkapussi vauvalle :Heartred
  11. Freya88 Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

Aloitin jo kolmatta :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. hannaka Addikti Elomammat 2018 Tammimammat 2017 Maalisäidit 2020

Meijän äiti teki esikoiselle aikoinaan toukkapussin ja sitä käytettiin paljon. :)
    Se on edelleen tallella, jossain.
    • Tykkää Tykkää x 1
  13. Maria83 Aloittelija

En tiedä teenkö itse vielä mitään, mutta mun äiti on tehnyt jo villapeiton ja nyt teossa kuulemma villatakki- ja housut sekä villasukat :Heartred Myös miehen äiti kova neulomaan, joten sieltäkin varmasti tulee jotain.
    Ihanaa, kun ovat niin innoissaan!

Luulen, että teen itse vaatteita sitten hieman vanhemmalle lapselle.
    • Tykkää Tykkää x 1
  14. Papumaa Aloittelija

Töppöset, sukat, pipo, tumput ja viltti on tullut neulottua. Rakastan neulomista ja ihana värkätä erilaisia palmikko- ja pitsineuleita :love7 Tällä hetkellä työn alla on palmikkoa ja helmineuletta sisältävä haalari.
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. Kosmoskukka Tuttu foorumilla Maalisäidit 2020

Joutuu varmaan ostamaan uusimman Suuri käsityölehden, kun siinä on Jujunan suositun Hiiop jumpsuitin kaava.:) Koot alkaen 50. Jujunan nettisivuilla on myös tosi hyvät ohjeet sen ompeluun.
    • Tykkää Tykkää x 3
  16. Freya88 Peruskäyttäjä Maalisäidit 2020

Lainasin kirjastosta vinon pinon käsityölehtiä, neulonta- ja virkkauskirjoja. Todella ihania kuvia ja selkeitä ohjeita!
    Illat menee mukavasti käsitöitä näpräten:happy:
    • Tykkää Tykkää x 2
  17. Ciara Aloittelija Maalisäidit 2020

Aloin tekemään mobilea kehdon yläpuolelle :happy:
    • Tykkää Tykkää x 3

Jaa tämä sivu