Mulla tulee huomenna inseminaatiosta 2 viikkoa, tein tänään jo testin, näyttää positiivista, saa nähdä miten käy. Taustalla endometrioosi ja siihen leikkaushoito, joten jännitti, millaset mahikset raskauteen on! Mulle itsellinen vanhemmuus ollut aika luontainen reitti, en ole koskaan ollut kiinnostunut seurustelusta ja en ole kokenut kaipuuta parisuhteeseen. Kyseessä nyt siis ensimmäinen raskaus, ei yhtään hajua mita odottaa

Toivotaan nyt että kaikki jatkuu hyvin.
Mulla yksi läheinen tietää tästä prosessista ylipäätänsä ja jos raskaus jatkuu, en aio vielä lähiaikoina muilla kertoa, joten kiva että tälleenkin netin kautta tukea ja vertaistukea voi saada. Mietin kyllä, että jos lapsi sitten syntyy, kuinka yksin sitten on, en tarkoita pelkästään vastuuta lapsesta, vaan ihan sitä, kun töistä jää pois, olen tottunut siihen että sosiaalinen kiintiö täyttyy työpäivän aikana ja kavereita harvakseltaan tapaan, eipä juuri paljoa edes ole kavereita, kun tykännyt enemmän tiiviistä yksittäisistä ystävyyssuhteista, kuin että olisi joka viikonpäivälle uusi kaveri. Mietin että onko mitään vauva-ajan harrasteita, jossa tapaisi muita uusia äitejä

toki ehkä vähän hassua alkaa tässä vaiheessa jo murehtinaan tulevaa yksinäisyyttä