SuperTaateli
Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinäkuunmammat 2015
Toukomammat 2017
Huhtikuiset 2023
Toukokuiset 2023
Olipa kiva löytää yksi ketju aiheesta kun aloin vasta etsiä tosiaan itsellisten äitien vertaiskeskusteluja.
Itse siis harkitsen vahvasti hankkivani hoidoilla toisen lapsen. Minulla on yksi lapsi edellisestä suhteesta, mutta paljon toivomani toinen lapsi”jäi tulematta”.
Nyt olen varmaan siinä vaiheessa, että varaanko ajan julkiselta puolelta ja aloitan prosessin.
Minulla myös verkoston hieman huonot, mutta kaiken tarvittavan avun olen muuten kyllä valmis ottamaan vastaan, jos vauvan saisin joskus. Perhe asuu 300-400km päässä ja muuttoa lähemmäksi heitä olen myös pohtinut. Mutta toista lastani en viitsisi viedä taas kauaksi isästään. Kyllä on isoja päätöksiä.
ihana lukea teidän ajatuksia ja kokemuksia.
Prosessi julkisella kestää , helposti yli vuoden (ellei tuuri käy) joten laittaisin sinuna pyörät pyörimään vaikka olisi vielä joitain epävarmuustekijöitä. Jos nimimerkkisi 84 viittaa ikääsi, on suorastaan kiire aloittaa prosessi julkisella, moni 39 vuotta täyttänyt on saanut hylkäävän päätöksen ikänsä vuoksi
Aina ehdit perua siihen asti kunnes on THE toimenpide käsillä!
Kiva että meitä itsellisiä, itselliseksi harkitsevia tai haluavia löytyy enemmänkin