Isyyspakkaus.

Ite ootte ihania

edit. pieni (?) lapsus otsikossa: ylimääräinen ys eli ei isyysYSavustus [:D], muokkasin samalla alkuperäiseen tekstiin
 
Kiitos iisi!! [:)] Mulla pakkaus junnaa, tiiän mitä sinne ostan mutta odottelen palautuksia.. Jos joku kehtaa,niin laittakaa kuvaa laatikoistanne.. Kiva ois katella muiden luomuksia.
 
Innostuin niin valtavasti tästä isyyspakkaus-ideasta, kun luin teidän juttuja, että päätin sitten itsekin väsätä sellaisen!
Ja ihan vaan pikkasen kopioin joitakin lootan kamoja teiltä [8D]

Meikäläisen isilootaan tulee:

-I <3 dad-body H&M:ltä.
-I <3 dad-pipo H&M:ltä
-"Uusi vauva, huoltajan opas"-kirja (huumoria, huumoria[:D])
-"Mute"-tutti
-"Tähtää isi ylemmäs"-ruokalappu
-Pieni viski-pullo (isännällä on isoja jo ihan tarpeeksi monta-pieni riittää [;)])
-Sisu-aski
-Nikotiinikorvaus-purkkaa (isäntä yrittää päästä röökistä eroon)
-energia-juomaa
-Pikku Kakkonen-purkkaa
-Turkooseja harsoja
-Korvatulppia

Jos vielä jotain keksin, niin sitten vielä lisään. Ajattelin itse antaa tuon isänpäivänä. Koska en pysty panttaamaan sitä kauempaa! Tosin tutti, ruokalappu ja harsot eivät ole vielä tulleet. Tilasin ne siis netistä.

Onko joku jo antanut oman isyyspakkauksensa? Miten loota on otettu vastaan?
 
Tänään kun on kotiaskareet tehty, nekku kohti kauppaa ja apteekkia, viimoset ostokoset ;)

Sitten on hyvää aikaa kasata laatikko ja antaa vaikka jo tänä iltana ;)

Miestä jo kiukuttaa kun olen koittanut kaikessa salaisuudessa kasailla :D Tosin ihmetteli koko viime vkon miksi juuri minun piti hakea aina poisti :D Sieltähän tuli loput tilaamani roippeet :D
 
No niin, tänään tuli äitiyspakkaus, mutta en jaksanut odottaa isyyspakkauksen kanssa ja annoin jo eilen... mä olen ihan mahdoton [:D]

Mies oli aluksi aika hämmentynyt, kun annoin "Kelan kirjeen" eikä tajunnut mistä on kyse, mutta kun sai paketin ja saatekirjeen oli kyllä ihan ällikällä lyöty. Yleensä mies ei tykkää yllätyksistä (ja minä aivan liikaakin), mutta oli todella kiitollinen siitä vaivan määrästä, minkä olin pakettiin laittanut. Sanoi vielä, ettei oikein tiedä, kuinkan voisi kiittää...voi sitä mussukkaa

Kiitokset kaikille hyvistä vinkeistä!

Lopullinen pakkaus koostui:

  • 3 kirjaa: vauvanhoito-opas ja 2 kirjaa vauvalle
  • viskiä
  • tonnikala, nuudeli, karkkipussi
  • korvatulppia
  • 4 lelua: ensilelu ja 3 kumiankkaa
  • harso (paketissa 10)
  • vauvanöljyä
  • kestovaippa (AIO Popolini)
  • HM:n 1 <3 DAD t-paita vauvalle
  • tutti


Paketti on samalla osa miehen synttärilahjaa.
 
Kiitos vinkeistä, hyviä ideoita ja varsinkin tuo kirje! [:D]

Mä taidan väsätä isyyspaketin jouluksi, saapahan enemmän availemista jouluna :)
 
Mullaki rupeis paketti olee kohta valmis. Parin päivän sisällä meinasin käydä vielä ostamassa jonkin sorttiset isä-bokserit ja ehkä sukat? ja sitte huumorilla tehdyn vauvanhoito oppaan. [:D] Isänpäivänä olis tarkotus antaa, on vaa miekkosella koko päivä menoa kun ensin valmennettavien peli aamupäivästä ja sitte illasta oma peli. Ja siinä välissä pitäis hänen isällänsäki käydä Josko sitä aamusta heti ojentais sängyssä tuon iisin mahtavan "kela-kirjeen" jossa paketin sijainniksi laittais sitte keittiön.[;)]
 
Minäki innostuin viime viikolla tekemään isyyspakkausta.. Oli tylsää, niin netistä vähän tilailin rompetta! [:D]
Nyt vaaan odottelen milloin kaikki saapuu, haluaisin isänpäivänä antaa! Tänää tuli body vauvalle, jossa luki et 50 % äiti ja 50 % isi ja sitte sukat miehelle, jossa luki vaipanvaihdon suomenmestari ja samassa oli vaaville sukat.. [:)]
 
Vielä odottelen h&m:n pakettia mistä tulee i love dad -body ja samassa oli kaksi muutakin bodya, sitte miehelle paita.. Niin ja sitte mussukoitten sivulta tilasin vielä ruokalapun, tutin ja tuttipullon [:)] Kiitos sille, joka sivusta vinkkasi!
Sitten jos ostais vielä lisäksi karkkia, juotavaa jne pientä. [:)] Kiva värkätä salassa, kun tykkään ite kans yllätyksistä! Tosin mies kerkes hakee tänää postin ennen mua ja ihmetteli et mitä taas olin tilaillu, varmaan aatteli et itelleni vaihteeks jotain! [:D]
 
Äippäpaketti tuli ja meikäläinen hyppäs autoon ja kurvaili hakemaan sitä. Mies ei tajunnut että syy miksi olin niin innoissan oli tuo isyyspakkaus! Sanoin kun avasin lootan että täällä hei on jotain sullekin! Annoin sen iisin rustaileman kirjeen, jota olin tuunannut. Eli laitoin headerit ja footterit ihan kun Kelan mulle tullut kirje. Ja fontit ja kaikki [:D]

Mies ei ihan tajunnut ensin. Sitten kävi hakemas lootan. Ja oli niin yllättynyt, ja tykkäs sisällöstä. Olen häpi häpi häpi!

[:D] [:D] [:D]
 
Jenni: Mäkin odotin sitä äippäpakkausta melkein enemmän sen takia, että sais antaa tuon isyyspakkauksen [:)] Mut en kuitenkaan jaksanut odottaa loppuun saakka [:D] Ja mun kohdalla ainakin antamisen ilo on se suurin ilo!

Kaikki vaan tänne raportoimaan pakkauksen vastaanotosta!
 
Sain tänään isyyspakkauksen vihdoin valmiiks[:)] Eihän tuohon askarteluun menny ku 2,5 tuntia ja ylös noustessa meinas kyl selkä ja sitä myöten jalat hajoo [:D] Otinpa sitte kuviaki pakkauksesta.

 
Laatikkona toimii siis vanha kenkälaatikko, jonka päällystin punasella kartongilla ja sisustan punasella huovalla [:)] Tässä vielä kuva sisällöstä [:D]

 
Tosi mahtava paketti mmj! Kunpa saisin jotain itsekin aikaiseksi, tähän mennessä pakkauksessa on vasta yksi kirja.. [8|] Jouluna meinasin sittenkin antaa, tulis liian kiire tähän isänpäivään [:)]
 
Mä annoin eilen omalle miehelleni pakkauksen ja hän oli todella iloinen yllätyksestä :)
 
Paketti sisälsi:
 
1 pullo viskiä (Chivas Regal)
3 kirjaa (1 vauvan käyttöopas, 1 tuoreen isän kirja, 1 ajoneuvokirja, jota voi lukea lapsen kanssa)
1 energiapatukka
1 energiajuoma
1 pakettia Sisuja
1 Body (I love dad)
1 Kylpyöljy
1 Vauvan rasva
1 korvatulpat
1 helistin
1 kylpylelu (joka oli kyllä 5 kylpyankkaa :))
 
Tämmöisen setin annoin ja mukana oli iisin ohjeistuksesta hieman muokattu versio ja printtasinpa mukaan tämmöisen hupiohjeenkin: http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=41000
 
Mies oli todella otettu ja tykkäsi paljon tuosta bodystä. Muutenkin oli ihana nähdä kuinka hämmentyneen iloinen hän laatikosta oli :) Ihana mies mulla!
 
 
Cissi: Ihan loistava toi ohjeistus!!! [:D] Annetaan tuleville isoisille isänpäivänä, jos ovat unohtaneet, kuinka vauvaa kuuluu käsitellä [;)] [:)]
 
Onpas kivannäköinen tuo Mmj:n pakkaus! [:)] Mulla odottelee H&M:n paketti juuri ärrällä, täytyy lähteä hakemaan se, niin sais värkättyä loppuun! Ainut ongelma on vaan et mihin lykkään nuo kamppeet, ei löydy ees kenkälaatikkoo! [:D]
 
Cissi: Tuo ohje oli kyllä hyvä! [:)]
 
miya: hankin itse anttilasta ihan tuollaisia pahvisia säilytyslaatikkoja, kun muutenkin tarvittiin. Nyt en heti löytänyt juuri sitä oikeaa netistä, mutta sellaiset ihan peruslaatikot, tulevat flat-pack'inä ja itse väsäät sen laatikoksi. Oli jopa ulkonäöltään ihan ok.
 
Jenni74: Joo taidan tietääkin minkälaisia tarkoitat! Eipä tullu mieleen mulle ollenkaan. [:)] Huomenna olenkin lähdössä
juuri ostoksille (tältä paikkakunnalta kun ei saa mitään, niin täytyy lähteä aina kauemmaksi), täytyypä siis etsiä sellainen!
Kiitos vinkistä! [:)]
 
Takaisin
Top