Isyyspakkaus.

hilppa86

Vauhtiin päässyt keskustelija
Onko kukaan ajatellut laittaa sellaista kasaan? Itse olen ajatellut kasata jonkinlaiset isyyspakkauksen,  jotain isäaiheista vaatetta vauvalle yms. Muutama body onkin jo valmiina sitä ajetellen :)
 
Itse olen myös ajatellut pienen pakkauksen väsätä [:)] Jos pikku hiljaa haalisi tavaroita kasaan.. Vauvalle ja tulevalle isille jotain yhteistä, vauvan tarvikkeita ja isälle jotain omaakin [;)]
 
Minua himottais kyllä kasata! [:)] En vaan tiiä, miten saisin sen salassa tehtyä, kun ollaan oikeestaan koko ajan yhessä. [8|] [:D] Mutta mutta... Kyllä varmasti yritän! Hyviä ehotuksia otetaan vastaan täälläkin. [:)]
 
Oon kans ajatellu tollasen koota. Täältä ja täältä oon kattellu noita. Kenkälaatikon meinaan päällystää ja koristella ja sinne koota sitten kaikkee hyödyllistä ja hyödytöntä. Olen ajatellut laittaa ainakin:

  • karkkievästä synnytykseen, joka melko varmasti käytetään jo ennen itse h-hetkeä (karkkihiiri, kun on)
  • kupongin, jolla mies saa x verran vapaailtoja
  • jonkun oppaan
  • vauvan ensilelun tai vastaavan
  • vaatteita vaavelille ja iskälle

Aika alkutekijöissään vielä, mutta eiköhän se siitä kehity.
 
Itse en vielä laatikkoa itsessään ollut edes kerennyt ajatella, mutta tuollainen kenkälaatikko voisi olla sopivan kokoinen :) Saakohan niitä jostain ihan ilmatteeks vai pitääkö tässä kengät ostaa [8|][:D]

Meillä on tuo tuleva isä aikalailla rock-henkinen, harlikka miehiä.. niin ajattelin siihen teemaan sopivaa vaatenpartta yms hankkia.

* daddy-rocks tutti
* Harley Davidson- body/ rockhenkinen-body..

Sitten voisin laittaa:

* korvatulpat
* energiajuomaa (semmonen pieni shottipullo)
* hauska hoito-opas

Ja jotain yritän vielä keksiä.. Muiden ideoita odotellessa [:)]

Ajattelin,että voisin antaa tämän kun on isäinpäivä marraskuussa.. voisi olla yllättynyt :)
 
Olen myös miettinyt sitä isyyspakkausta. Täällä ainakin on paljon tuollaisia isyyspakkauksiin soveltuvia tuotteita: http://www.mussukat.fi/tuotteet.html?id=31/ Itse ajattelin tuota Daddy Rocks ja Mute-tuttia [:D]
 
Meidän huushollissa mies ei kokkaa. Ei sen takia ettei hän voisi, mutta a) minä tykkään siitä ja b) hän ei osaa. Joten nyt olen pikkuhiljaa aloittanut "opeta kullanmurulle kokkaamista" projektin. Olen nyt kirjoittanut kymmenkunta helppoa (noh, mielestäni helppoa) reseptiä vihkoseen jonka tulostan. Se tulee sinne mukaan. Hänen on nimittäin pakko jeesata sitten myöhemmin.
 
Sitten sinne tulee pieni whisky-pullo. Isänpäivän tienoollahan saa paljon isä-tuotteita, ja ajattelin tsekata jotain sieltä. Ja muuta vielä - en ole ihan miettinyt sitä loppuun asti.
 
Kenkälaatikoita saa varmaan kenkäkaupasta: ostin juuri kengät, enkä saanut (enkä halunnut) laatikkoa mukaan. Mun pakkaus lienee vaan liian iso mahtuakseen kenkälaatikkoon.
 
Kysymys on vaan milloin antaa sen. Toisessa foorumissa oli kaksi suosikkihetkeä: silloin kun äitiyspakkaus tulee (isi saa oman lootansa). Tai sitten kun on sairaalassa, niin tekstaa miehelle että kaiva se loota sieltä varastosta. Hän voi sitten ihastella kamoja yksin. Muutamat olivat myös lisänneet kirjeen jossa kertoi miksi mikäkin tuote on siellä.
 
 
Isyyspakkausta täälläkin ollaan mietitty. Mäkin ajattelin antaa pakkauksen isänpäivänä [:)]

Mä ajattelin laittaa pakkaukseen:

- isä-tohvelit tai kylpytakin tms. Näitä oli ainakin viime vuonna Seppälässä ennen isänpäivää.
- isälle ja vauvalle jotain vaatetta
- isin kulta-tutti
- energiajuomaa ja sisua [:)]
- jonkin isyyttä käsittelevän kirjan, jos löytyy
- isän lempijääkiekkojoukkueen bodyn tms vauvalle
- ultrakuvasta teetetyn mukin

Kiva jos täältä saisi pakkaukseen lisää ideoita [:)]
 
Tipsi: itse tilasin Sami Garamin Tuoreen isän kirjan, kun löysin netistä tarjouksen.
Maksoi 2,95€ + postikulut, joten ei haittaa, vaikkei isää niin miellyttäisikään.
Tarjous edelleen täällä.
 
Itse suunnittelin isyyspakkausta jo ennen raskautta ja alkuraskaudesta mutta jossain välissä se pääsi lipsumaan mielestä. [:D] Mutta pakko kait se on joku "selviytymispaketti" väsätä ukolle, niin paljon kuitenkin on kaikessa mukana ja tukena. ?
helmiäinen2011, tuo kirja oli pakko tilata kun niin halvallakin lähti.
 
hilppa86: Kenkäkaupasta. [:D] Ilman kenkiä tai kengillä. Itsellä kenkälaatikoita on n. 40, mutta niissäpä on kaikissa myös jotain sisällä...[;)]

Voi ei, että te ootte ihania. Mulla on syystä tai toisesta mennyt elämässä täysin ohi tällainen mahtavista mahtavin idea! Miten voikaan olla mahdollista, että en tiedä kaikkea?! [8D]

Apua, nyt heti keräämään. Joudun ehkä laittamaan saapaslaatikkoon..Notta mahtuu. [;)] [;)] Viskiä, ihan ehdottomasti. Sitä tuo aviomies rakastaa. Jotain, mikä liittyy siihen, mitä isi voi tehdä vauvan kanssa. Pesuvälineitä, oma pyyhe vain siihen käyttöön jne. Joku pikkupikku uistin (hirmu kalamies) myöhempiä yhteisiä harrastuksia varten. Mitä vielä. Nyt keksimään.
 
Itse ajattelin laittaa pakettiin seuraavaa:
 
Super isi t-paidan =)
Ronsulta pääsi paukku kirja (yhteisiä lukuhetkiä varten)
Sami Garamin tuoreen isän kirja
Ilove my dad body ja sukat
Meidän isi on vahvempi kuin teidän body (vaavin isi on kova punttimies)
Karkkia
Korvatulpat
joku ensilelu vauvalle ja isin kulta tutti
Ja tuo viskipullo viskiä rakastavalle isille (Maizan hyvä idea) Viskin voisi laittaa vaikka tuttipulloon, jossa lukisi "ISIN PULLO"
 
Apua! =) tarvitsen suuren laatikon =)
 
Sairaalaan mukaan, jos vain ehtii ja muistaa siinä hötäkässä..
 
Kiitos helmiäinen2011 kirjavinkistä! Laitoin heti tilaukseen [:)]
 
heips!!

mä ajattelin kans tota isänpäivää. kaikki ketkä asuu pääkaupungissa, niin itiksessä sellainen pieni liike, mistä löytyy esim bodyja jo valmiilla painoilla "isin kulta" "meidän iskä on vahvempi kuin teidän iskä" ym ym ja muuta roinaa. on niissä kaarissa keskiosan päällä (eli reunoissa kulkee kävelytiet) vaikea selittää, siinä taitaa olla ravintolamaailma ja kännykkäkauppa vieressä. siellä bodyt esim 10e ku tuolla mussukoissa oli kallimpi.

mä kyllä liitän mukaan vielä "anomuksen" varpajaisten pitoa varten ja ohjeet kuinka saa juhlia "hyvin tiukat humoristisesti"
kamalasti olisin halunnut ukolle sen "eihän suutarikaan yhtä kenkää tee"-paidan, mutta ilmeisesti niitä ei enää myydä

[8|]
 
Nonniin, täällä pakkaus etenee [:)] Satuin ohimennen löytämään sopivan laatikon, joten se on nyt kotona. Sen päällystän jotenkin, eli vaiheessa toki vielä.

Ja tilasin ensimmäisen tavaran lootaan, tuon helmiäisen suositteleman kirjan. Pikkuhiljaa ajattelin tavaraa tuonne kasata,niin ei mene ihan budjetti kuralle.

Miten muille etenee?
 
hilppa, ei etene. Aattelin päällystää tuon kenkälaatikon remontin ylijäämätapetilla, mutta tapetti on niin paksua, etten saa sitä kääntymään nätisti. Yks vaihtoehtoehto olis toki päällystää sanomalehtiartikkeleilla (isä-aiheisilla) tai muuten scrapata. Olisko kellään hyviä ideoita? Muitakin tosi hyviä ideoita oon teiltä saanu, varsinkin noi korvatulpat (mies uhkas jo ite ostaa Peltorit) ja viski (mies on "suurkuluttaja"). Ite ajattelin antaa samalla, kun minä saan äitiyspakkauksen. Sitä ennen kaupat varmaan tursuaa kaikkea isänpäivä-aiheista, jotta josko silloin tekis löytöjä. Onnea ja innostusta kaikille pakkauksien kanssa [:)]
 
iisi voithan sie leikata sopivia paloja siitä tapetista ja liimaat laatikkoon kiinni, niin ei tarvi taitella? Mulla on kans tapettinäytteitä, niillä ajattelin päällystää ja sitten jotain isätekstejä siihen lisäks. En oo kauheen pitkälle sitä vielä miettiny.
 
Ostin isyyspakkaukseen aivan mahtavan kirjan! Juhani Seppänen: Ensimmäinen sana on isä. Jos tulevan vauvan isukii tykkää lukea, tämä voi olla hyvä kokemus. :) Olin ihan fiiliksissä kun löysin tämän. JA maksoi 5 € Loisto-pokkarina. Alun perin ilmestynyt vissiin 2000.
 
Aloitin tänään isyyspakkauksen kokoamisen[:D] sairaslomalla on aikaa....
En löytänyt mistää kirjakaupasta mitään hyvää kirjaa, joten tilasin netistä tuon Sami Garamin kirjan[:D]
Ei kallis (5,90e) hinta, joten ei haittaa vaikka ei olisikaan ihmeellinen. Ainakin kuullosti ihan hyvältä.
Ostin tänään lisäksi "isä on vähän väsynyt"-mukin, karkkipussin, energiajuoman ja kalpa-tutin[;)]
isäntä-tossut miehelle ostin viime jouluna, joten niitä ei tarvitse, mutta pitää vielä yrittää etsiä joku siisti body ja ne korvatulpat. Katsoo nyt mitä kaikkee kivaa eteen osuu kun lähtee metsästysretkelle tuonne kaupunkiin[:D][:D] Kenkälaatikko ja paperit sen koristeluun ovat valmiina! Vielä kun malttaisi olla antamatta sitä kun saan sen valmiiksi[:)][8|]
 
Mitens muiden isyyspakkaukset edistyvät? [:)]
 
Minä vasta aloittelen pakkauksen tekoa, tänää ostin energiajuomaa sekä pienen kuoharipullon, sain töistä ilmaiseksi paketin vauvan puhdistuspyyhkeitä, ne meinasin laitaa.. [:)] 
Netistä olen katsonut noita bodyja ja tutteja teksteillä. Meinasin vielä odotella josko sattuisi kaupasta löytymään isänpäivän lähestyessä.
Isälle jokin vauvakirja, korvatulpat, vauvalle lelu ovat vielä ainakin hankintalistalla[:D]
 
Ja isänpäivänä olin ajatellut kyseisen pakkauksen antaa [:)]
 
Just tilasin (www.mussukat.fi) tutin tekstillä "mute", bodyn tekstillä "made with löööv" (meidän oma juttumme) ja T-paidan tekstillä "Daddy Rocks" isille. Sitten on jo hankittu body tekstillä "min pappa är starkare än din pappa" ja pipon tekstillä "Isä". Ruotsinkielinen kirja Du Skall Bli Pappa (kuulemma hyvä, mies kirjoittanut miehelle) on jo piilossa. Lisäksi tulee se Whisky-pullo. Hmm.. Pitää miettiä mitä vielä.
 
Mutta juu, etenee.
 
 
Takaisin
Top