Isyyspakkaus.

Meillä etenee hitaasti, mutta varmasti [:)]

Eilen ostin korvatulppia kun kävin apteekissa. Kirjanhan tilasin aikaisemmin.
Tili tulee ens viikolla, sillon varmaan tilaan sen bodyn ja jonkun hienon tutin..  Ajattelin ostaa tulevalle isälle jotkut hauskat isä-aiheiset bokserit, niitä alkaa jo kauppoihin tulla kun isäinpäivä lähenee..
 
Ei etene [:@] Nyt oon ollut vähän aikaa niin saamaton. Isänpäivänä ajattelin täytettä sinne ostaa. Muuten...koskas se äitiyspakkaus oikein saapuukaan (silloin ajattelin antaa)???
 
Täällä saatiin isyyspakkaus eilen valmiiksi ja nyt alkoi se vaikein osuus...
Polttelee, polttelee ja polttelee, haluaisin niin jo antaa paketin isukille!
Alunperin oli tarkoitus antaa paketti isänpäivänä, mutta taidan aikaistaa
sitä sen verran, että annan paketin sitten, kun äitiyspakkaus tulee [:)]
 
Mä hypistelin tänään vauvan"hoito"oppaita kaupassa. Olis ihana semmonen omistajan opas, mutta rupesin miettimään saadaankohan me semmoinen joltain lahjaksi. Isänpäiväjutut tulee varmaan piakkoin kauppoihin, joten sietä jotain nasevaa haen ja meinaan antaa samalla, kun mulle tulee ä-pakkaus.
 
Itsekin meinasin tai oikeastaan päätin tänään että isänpäivänä annan paketin. [:)]
Nyt olen saanut ostettua sinne: korvatulpat, sisu pastilleja, 1 tölkin energiajuomaa, pikkusen kuoharipullon sekä äidinmaidon korviketta 1 tölkki.
Tilasin hm:ltä bodyn "I love dad" sekä sukat samalla tekstillä.
Mussukat sivustolta ajattelin tilailla tutin "I love dad" teksillä, ruokalapun "tähtää ylemmäks isi" (vai olikohan tolla tekstillä[:-]) No mutta, kummiski. [:)] sekä tuttipullon "ääntä kohti" tekstillä [:D]
Yritin netistä etsiä miehelle vauvaopasta, mutta ei löytynyt mitään kovin halpoja. Täytyy yrittää noita kirjakauppoja kierrellä vielä. Sitte olis joku ensilelu vauvalle.
Sitte taitas paketti olla valmis [:)]
 
Teen rock- aiheisen pakkauksen synttärilahjaksi, joulukuussa syndet [:)]. Tilasin jo yhden bodyn ja tutin vaaville mis lukee "daddy rocks" tms. Siitä se lähtee pakkauksen suunnittelu.. Miekkonen kun soittelee rock bändissä niin ilahtuu varmasti.

Harmi vain kun yks tuttavapariskunta otti viime vkl puheeksi isyyspakkauksen,muuten mies ei olisi tiennyt siitä tuon taivaallista etukäteen [&o] ja olisi yllättynyt vielä enemmän.
 
Mä olen päättänyt antaa isyyspakkauksen sittenkin vasta joululahjaksi [:)] Tuleva isukki saattaa joutua töihin isänpäivänä, joten jouluna on sitten mukavampi avata ja ihmetellä kaikessa rauhassa [:)]

Mulla ei ole paketissa vasta kuin kirja Tuoreen isän kirja - Sami Garam, jota helmiäinen2011 mainosti. On kiva [:D] Täytyy alkaa kauppoja kiertelemään jos täältä käpykylästä jotakin löytyisi sinne. Ainakin isä-muki sekä kylpytakki isälle olisi etsinnän alla.
 
Tähtiys: Mä pelkään juuri tuota! Miehellä ei ole aavistustakaan...tosin meni törkimys penkomaan mun laukulle ja todennäköisesti bongas viskipullon [:@] Olettaa varmaan joululahjaksi [:D]

Mun paketti siis liikahti eteenpäin aika voimakkaasti. Viime viikolla kävin ostamassa sinne pienen 0,2 l:n viskipullon (jotain erikoisviskiä, hinta 25€ [:o] ), 2 kirjaa vauvalle ja isille (toinen vähän vanhemmalle, toinen vauvalle) sekä vauvanhoito-oppaan (huumori-sellaisen). Vielä olis listalla

  • korvatulpat,
  • lelu vauvalle,
  • pari vaippaa (kesto-AIO),
  • miehelle karkkia,
  • jonkinlainen isi-aiheinen body pojulle ja
  • isille t-paita ym.

Vielä etsiskelen mukaan jotain kirjettä. Vaihtoehtoina on kelan kirje, jonkinlainen lyhyehkö opas isyyspakkauksen käyttöön tai "isyystesti" eli yksinkertaisilla kysymyksillä selvitetään miehen sopivuuttaa isäksi. En ole netistä vielä mitään löytänyt, mutta etsinnät jatkuu [:)]

Sain myös itse paketin väsättyä. Päällystin kenkälaatikon vihreäkuvioisella hyllypaperilla ja päälle leikkasin eri värisistä kartongeista kirjaimia, joista muodostui "ISYYS- PAKKAUS" (kahdella rivillä siis).

edit Ai niin, "Pakkauksen sisältöön kuuluu myös vaimo/äiti, jota ei kuitenkaan toimiteta pakkauksessa vaan tulisi löytyä jo kotoa. Vaimo/äiti vaatii yhtälailla huolenpitoa, kuin vauvakin ja sitä tulisi myös huoltaa hellyydellä/pusuilla/haleilla rikkoutumisen estämiseksi" [:)]
 
Jenni: Itekin oon sen netistä pöllinyt ja muokkaillut, joten ilman muuta saa käyttää [:)]
 
Ihana idea teillä tää isyyspakkaus! Mä rupeen kanssa väsäilemään jouluksi! Tässä olisi kyllä tulevan iskän pyöreät synttäritkin ihan ovella, mutta ehkä on vielä vähän liian aikaista - siis mulle, en ehdi kerätä kaikkea!
Joo. Tää on hyvä.
 
sea: APUA! Olin ihan täysin unohtanut miehen kolmekymppiset!!! [&:] Kiitos muistutuksesta *kiittää ja kumartaa*
 
Hyvä iisi! [:D][:D][:D]

Meillä isyyspakkaus kutistui kirjaksi ja deodorantiksi..Rahakukkaron nyörit on niiiiin tiukalla. Mutta halusin antaa jotain samalla kun "itselle" tuli tuo äitiyspakkaus. Vaikka sehän on tietysti molemmille....! Mies oli aivan älyttömän liikuttunut jo tuosta pienestä. On se niin ihana kulta.
 
Siis, mä oon ihan loistava...voi taivas! [:D] Laitanpa raskausdementian piikkiin tuon [;)]

Maiza: Ajatus on tärkein! Täytyy sanoa, että tuntuu, että saattaa tuo isyyspakkaus jäädä pian tuolle asteelle...jos vielä jotain pientä... Tulossa on siis vielä miehen nimpparit (aina jotain pientä antanut, mutta tänä vuonna taitaa jäädä antamatta [:)] ), ISOT synttärit (joskus viime keväänä lupasin isot kemut järjestää...nyt taitaa mahakin jo jonkin verran haitata [:D] ) ja joulu. Sitten vielä tajusin, että ens vuonna on vielä isänpäivä samaan aikaan... Miten se on onnistunut kasaamaan kaikki juhlat yhteen könttiin?!? Noh, eipähän mun ja vauvan synttäreilläkään tule isoa eroa olemaan, kun LA on mun synttäreiden aatto [:)]
 
iisi: kokemuksesta voin kertoa, että helpottaa lapsen elämää kun isänpäivä ja isän synttärit on samoihin aikoihin. Minun isällä on synttärit 17.11 ja ollaan aina nämä vuodet lyöty ne periaatteessa yhteen. Tietenkin pienenä ollaan laulettu isille sekä isänpäivänä että synttäreillä, mutta esim vanhempana niin ollaan satsattu lahjaan (yhteen) pikkasen enemmän.
 
Tod näk mulla ja vauvalla tulee olemaan about 1 kk väliä synttäreissä [:D]
 
 
Tänään tuli kotiin postista kirje ylisuuresta paketista mikä ei ollu mahtunu postiluukusta, toivon että olis mussukan tuotteet mitä tilasin isyyspakkaukseen [:)] Sitte rupeis täälläki olee paria tuotetta vaille valmis paketti. [:)]
 
Tänään lähti H&M:n Shoponlinestä tilaukseen mm. " i <3 Dad" - body ja sukat samalla tekstillä :)
Eilen laitoin tilaukseen T-paidan:  "Maailman Paras Iskä" ja lippalakin tekstillä " Tosi Äijä" :)
Kotoo löytyy jo kertakäyttö vaipanvaihto alusia, senkin paketin ajattelin laittaa mukaan ;) * VINKS,VINKS*
Tilasin kirjakellarista sen "Sami Garamin Tuoreen isän kirja" Hintaan 7,90e ! :)

Vielä olisi hommattava:
- energiajuoma tölkki
- Namipussi (avokin lemppareita)
- Isin kulta-tutti taikka isin prinsessa- tutti
- korvatulpat
- Ja hattentatin sivuilta sellainen hiekka, mihin voi painaa käden tai jalan jäljen :)

Täytyy varmaan hakea S-marketista isohko pahvilaatikko että saa kaiken mahtumaan ;)
 
Aaaw [:)] Ihana idea!!!

Multa mennyt kokonaan ohi itseltäni tälläinen! Ihan, sanoisinko 110%:sti hieno, mahtava idea!!!!!! Ja todellakin, aion kyllä kyhätä kokoon jonkunlaisen pakkauksen!!! [:)]

Ja ihan loistavia ehdotuksia/vinkkejä teiltä tullut!! KIITOS!!!
 
Saa kopioida, jos näkee tarpeelliseksi omaan isyyspakkaukseen lisätä. Tämän kirjeen annan sitten, kun ä-pakkaus on pengottu läpi tyyliin "kulta...tää taitaa olla sulle" [:)]

---

PÄÄTÖS ISYYSAVUSTUKSESTA

Olette hakenut (tietämättänne) isyysysavustusta lasketun synnytysajan
18.2.2011 perusteella.

Teille on myönnetty isyysavustus.

Etuuden määrä
Isyysavustuksena on myönnetty isyyspakkaus.

Perustelut
Isyysavustus on myönnetty (tietämättänne) hakemuksenne mukaisesti
pakkauksena.

Isyyspakkauksen toimittaminen
Pakkaus on noudettavissa välittömästi lähimmästä makuuhuoneesta.

Lainkohdat
Isyysavustuslaki 1-3 §

(Isyysavustukseen on oikeutettu jokainen Suomessa asuva mieshenkilö,
mikäli hänen vaimonsa/puolisonsa katsoo tämän asialliseksi/hänellä on
ylimääräistä aikaa tällainen toteuttaa/hän keksii tämän toteuttaa ja jonka
vaimo/puoliso on oikeutettu äitiysavustukseen.

Isyyspakkaus on henkilökohtaisesti suunniteltu vastaamaan saajan tarpeita
sekä vaivalla toteutettu eikä sen eteenpäin myyminen ole soveliasta.

Vaimon/puolison kiittäminen/muu muistaminen tulisi toteuttaa välittömästi
pakettiin tutustumisen jälkeen mahdollisuuksien mukaan halauksella ja/tai
suukolla.)
 
Takaisin
Top