Isyyspakkaus

Sellainen aika suora kysymys Caarina, mutta miks sä ylipäätään olet sun miehen kanssa yhdessä? Rahan takia? Sen perusteella mitä olet tälle palstalle kirjoittanut, niin juuri muuta syytä en ole keksinyt. Toki asia ei mulle kuuluu, mutta mitään positiivista et ole miehestä sanonut. Hän ei tue sua, pelottelee sun lapsia, mahdollisesti pettää, haukkuu sua, kohtelee sua muuten vaan törkeästi, kiistelette jo nyt lapsen huoltajuudesta, ette puhu mistääs, ette tee mitään yhdessä jne jne. Voin sanoa, että parempiakin miehiä maailmasta löytyy ja itse olisin mieluumin yksin kuin miehen kanssa, joka jatkuvasti tuottaa mulle hyvän olon sijaan pahaa oloa.
 
Siinä on se ettei oikeen pääse eroomaan kun heti uhkaillaan. Milloin se lupaa tehdä mun veljen ja vanhempien elämästä helvettiä, milloin ilmoittaa lastensuojeluun jostain typeristä asioista ja nyt on keksinyt tän huoltajuusjutun. Pääsen mä ja lähimmäiset helpommal ku ollaan kimpassa.
 
Ja jos haluat erota, niin eikö silloin olisi vaan hyvä, jos mies tajuaisi itse lähteä ja löytäisi vaikka jonkun toisen pahoinpideltäväkseen henkisesti (mitä en tietysti toivo)
 
Erottua joudun antaa hänen tavata lasta joka toinen viikonloppu... Kun oomme yhdessä niin olen lapsen turvana kuitenki. Se miten hän omia lapsiaan on kohdellu isäviikonloppuina niin en varmasti halua oman lapseni kokevan... Mun puolesta ei tarvisi tavata ollenkaan.
 
Oon samaa mieltä aamutorkun kanssa, tuo suhde kuulostaa jo pelottavalta. Näitä tarinoita on liian monta että mies alistaa vaimon ja lapset ja sitten vaimo ei uskalla lähteä. oon niin sitä mieltä caarina että kannattaa lähteä suhteesta pois vaikka siinä olisikin monta muttaa, uskon että sun läheiset ja viranomaiset olisi sun ja lastesi puolella.
 
Enkä kyllä tiedä ketään, joka olisi loppujen lopuksi katunut lähtemistä. on äärettömän stressaavaa, jos joudut kotona pelkäämään koko ajan itsesi ja lasten vuoksi. Jos miehesi kohtele omia lapsiaan huonosti ja on heille vaaraksi, niin siitäkin on syytä tehdä ilmoitus lastensuojeluun. Kannattaa varmaan puhua tilanteesta myös äidillesi ja veljellesi, mikäli et ole vielä puhunut. Voimia.
 
Hauska idea poppy :) ite en kyllä ois ikinä saanut noin siistiä jälkeä kangastussilla aikaan!

Mä olen alkanut arpomaan, että annanko isyyspakkaukseen suunnitellut jutut kuitenkin vasta sitten kun vauva on syntynyt, vai nyt isänpäivänä. Tosin hankinnat ovat jääneet aika vähiin, tilasin netistä daddy since 2016 t-paidan ja väkersin itse turvalonkeron. ajattelin, että jos annan lonkeron etukäteen, niin mies voi siihen tartuttaa hajuaan valmiiksi ja jättää siksi aikaa vauvalle kun ei itse pääse olemaan sairaalassa, niin vaavi ei unohda iskää sillä välin :joyful: ja paidan antaisin sitten kun sen voi pukea päälle.
Mies ei oikein osaa arvostaa pikkutilpehööriä, joten luulen, että nämä ovat riittävä "isyyspakkaus" hänelle.
 
Aika hartaudella mä noita väänsin että tulisi jotenkin siistiä jälkeä :grin

Voi ei se t-paita kuulostaa ihanalta! En kyl uskalla hankkia kun voi niin helposti mennä 2017 puolelle..
 
Mä olin aiemmin jo tilannut harsoliinan jossa lukee "isin kulta" ja tutteja myös samalla tekstillä.. mut kun ne tuli en malttanut olla antamatta niitä :smiley-angelic006 joten nyt ne on jo annettu.. päädyin kyllä tekemään vielä sen isyyspakkauksen.. mä laitoin vaan isin lempi nanna-pussin, suklaalevyn, batteryn, isille kahdet boxerit, vauvalle kaksi yöpukua joissa toisessa lukee i ❤️ Mam & dad ja korvikemaidon ja tuttipullon.. lisäksi nuorin lapsi halusi "oman" lahjan antaa isille joten hän "osti" kaksi arpaa ja jo arvotun pe illan eurojackpotin.. toivottavasti olis voitto :Heartbigred
 
Takaisin
Top