Isyyspakkaus

Tää kuulostaa mielenkiintoiselta! Ainakin vois harkita kyseistä.
 
mä höpsöilin ja esikon odotusaikana tein :) juurikin isänpäiväksi + sattu meillä synttäritkin siihen lähiajoille
Sisältönä oli:
* Itsetehty lahjakortti joka oli "pihvi-illallinen valitsemassa ravintolassa" ja seuralaisen piti olla oma nainen :) + hierontakortti
* suomileijona tuttipullo, yöpuku vauvalle jossa oli kuva isä ja vauva karhuista
* laatikollinen sukulakuja, "rakkaalle" tekstillinen kismet ja cocis jossa teksti "isä" (sillo myytiin niitä pulloja joissa oli nimiä, henkilöitä yms)
* miehen lemppari dödöjä, shampoota, huulirasva

Tommonen höpsö mut miehelle tuli hyvä mieli yllätyksestä :)
 
voihan se olla, että isäinpäiväksi jotain pientä kerää, kun hirveästi tässä budjettia ole..
Ja kun ei toinen perusta tuollaiselle, niin tiedä, miten asian ottaa sitten.
 
Mä en tee isyyspakkausta. Tuolla Yleistä löpinää keskustelussa sanoin, et teen miehelle carebagin, jonka avulla se sit selviää sen ajan, ku mä oon synnärillä. Todennäköisesti tulee joku viski/konjakki + sikari varpajaisia varten. Ja tietenkin pitää ruokaa ym. hankkia. Ajattelin nakittaa äitin tekee miehelle jotain kiusausta/pataa, ettei raasu nälkään kuole :D
Eikä mun mies sentään mikään avuton oo, mut ku tulee niin iso muutos elämään, ettei välttämättä huomaa syödä tai pitää ittestään muutenkaan huolta.
 
Pitänee vissiin tehä isäinpäiväks tolle hevimiehelle joku uskottava setti. Erikoisoluita, joku hauska tutti ja jotain katu-uskottavia vauvan vaatteita ym. Kiva kuulla ideoita!
Uskon että jos hää on päivääkään yksin kotona niin varmaan aikoo syödä pitsaa ja omia herkkujaan, joista minä en tykkää, joten parempi olla puuttumatta ruokapolitiikkaan :D
 
Mä en tehnyt esikoisen aikana, olin jotenkin niin hullaantunut tulevasta vauvasta etten ajatellut isär ollenkaan :D Kuopuksen aikana tein, ja salakuljetin sen synnytyssairaalaan jossa annoin tuoreelle isälle kun kuopus oli syntynyt :) Mies kyllä yllättyi.
Laatikossa oli:
- lastenkirja "minä rakastan sinua isä"
- tutti jossa volyyminappi
- korvatulpat
- tummaa suklaata
- erikoissuklaata
- t-paita jossa superman logo tekstillä isä (eli superisä)
- body "pikkuveli" tekstillä

Mietin jos laittaisin mukaan sikarin ja esim konjakkia, mutta en halunnut yllyttää siihen toimintaan joten jätin pois.

Tästä kolmannesta en tee laatikkoa koska ei ole enää ylläri enkä keksi uutta sisältöä :)
 
Ootteko alkanu hamstraamaan tavaroita tähän? Tekis kovasti mieli alkaa ostelee pikkuhiljaa kaikkea, mut en tiiä mistä alottasin ja mihin ne tavarat laittasin :O

Oon aatellu et laittasin kivaan laatikkoon:
-Isien kirja -kirjan,
-pari bodya(aattelin yhden tehä ite, valkoseen bodyyn jotai humoristista tekstiä)
-Pari tuttia
-Muutama pari kumihanskoja
-hengityssuojaimia
-energiapullo tai patukka.
-Pari tsemppivaippaa (vaippaan joku kiva teksti)
-Kosteuspyyhepaketti
-Vauvahelistin
-Harso
-Äidinmaito korviketta
-tuttipullo
-Kaljapullo?
-korvatulpat
 
Muokattu viimeksi:
Kumihanskat ja hengityssuojain on ihan paras idea! :D just sopivan humoristinen.
 
Kumihanskat, korvatulpat ja hengityssuojain on ihan ehdottomat. Mieheni tuntien menevät varmaan ihan käyttöön... :D
 
Josko laittais parit bodyt. Teksteillä: Made by engineers (ollaan molemmat insinöörejä) ja soinen, minkä löysin valmiina: "That's not me who smell, it's the dog... Honest!" (meillä on kaksi koiraa)
 
Kivoja ideoita isyyspakkaukseen tullu! :) kyllä mä ehottomasti haluan miehelle koota jonkulaisen pakkauksen :)
 
Oon kanssa ajatellut jotain laittaa kasaan.. Ihanaa kun täältä saa kivoja ideoita, jos itse ei kaikkea hoksaa :)
 
Mä en varsinaisesti tee isyyspakkausta, mutta koska olen vastuussa perheen muonituksesta ja hyvinvoinnista, pakkaan isälle myös oman sairaalakassin. Sinne tulee ainakin; naposteltavaa, energiajuomaa, vesipullo, maksettu ruokalipuke sairaalan henkilökunnan ruokalaan, tupakka aski, kamera, sisäkengät, särkylääkettä, varavaatteita, dödö ja hammasarja/tahna, kampa ja varoiksi käteistä jos tulee hoppu... :)
 
Takaisin
Top