Isyyspakkaus

Tilasin isyyspakkauksen netistä mussukat.fi -sivustolta miehen nimelle kun lepovuoteelta ei oikein tuo shoppailu muutoin onnistu :D on tää nettiaika ja shoppailu tehty helpoksi, rahanmenoa ei voi estää :D
 
Teidän muiden ahkeruudesta innostuneena aloitin minäkin vihdoin tavaroiden hankinnan :) ostin kirjan jossa annetaan humoristisella tavalla ihan oikeita neuvoja tulevalle isälle. Siin oli niin mun miehen tyylinen kansikin, että oli pakko valkkaa se.
 
Poppy oliko se se omistajan opas? Se on aivan mahtava kyllä :DD lueskelin ite sitä ku ostin sen miehelle. Käytännönläheinen tyyli kyllä siinä kirjassa.
 
En löytänyt mitään kirjoja ruotsiksi, mistä tykkäsin suomenkielisenä :sour: ni tä oli joku onnea sinusta tulee isä, mun kökkö ruotsilla käännettynä.. Tungin kaikki kirjat kaupassa anopille ja kysyin et onko tää hauska vai tietokirja :grin
 
Kai sitä täytyy itsekin jotain pientä keksiä. Menee tosin muutaman viikon päähän ennen kun ostamaan pääsee, odotettava seuraavaa tilipäivää.. :) voihan sitä odotellessa jo suunnitella valmiiksi. Jonkun pienen konjakkipullon ainakin taidan hakea, saa mies sitten vaikka varpajaisissa sen tuhota :D
 
Mulla alkais näyttää tältä: äänenvaimennin-tutti, tuttipullo, (tänne ehkä se korvikepurkki sit kuitenkin?), pyjama, joku iskä t-paita, daddy-aiheinen body, korvatulpat, ehkä joku kirja, helistin, isä-kahvikuppi, kahvia, suklaata.
 
Jos kerkeän niin haen ite kuulosuojaimet lapselle, korvatulppia miehelle, ehkä joku kirja tms ja ehdottomasti suklaata ja teetä :) varsinkin kun meni miehen synttäritkin tyksissä niin kiva kuitenkin ostaa jotain vaikka sitten myöhässä..
 
Onko täällä ketään kitaran soitosta tietäviä?
Mies soittelee silloin tällöin kitaraa ja ajattelin jos isyyspakkaukseen laittaisi jonkun lastenlaulukirjan, josta voisi vauvalle soitella. Ongelma on siinä, että en tiedä soitetaanko kitaraa ns. Normaaleista nuoteista, joita perus laulukirjoissa on? Mies latailee netistä kitarajuttuja ja musta ne on olleet aika eri näköisiä tavallisiin nuotteihin verrattuna..
 
Minä soitan kitaraa soinnuista, siis näistä A, C, D, Hm jne... Löytyy kyl yleensä nuottiviivaston päältä nuo soinnut. Riippuu tietenkin mitä ja miten miehesi soittaa, toiset käyttää tabeja, joista taas itte en ymmärrä mitään kun vain säestän enkä tiluta.
 
Dodii, ennestään oli se isin varapäre ja kirjat #Vauva, omistajan opas" sekä Vaippavapaalla vaihtoehtoinen opas uusille isille" Sit tilasin bodyt teksteillä "Made by Engineers" ja "Isän oma apukokki" (mies tykkää ruuanlaitosta), "äänenvaimennin" tutin ja limenvihreän harson (miehen lempiväri). Tänään ostin hengityssuojaimen ja vielä pitäis ostaa lapselle kuulosuojaimet ja isälle korvatulpat sekä kahvia. Oliskohan jotain muuta mitä vois vielä tuohon laittaa? Ai niin, se korvikepurkki oli hyvä idea laittaa tuonne, niin ja tuttipullo!
 
Miksi vauvalle kuulosuojaimet (kenties "blondi" minä?') :D
Miten ois essu miehelle kun poika tulossa niin pissien varalle :'D
 
Miksi vauvalle kuulosuojaimet (kenties "blondi" minä?') :D
Miten ois essu miehelle kun poika tulossa niin pissien varalle :'D

Mie hommaan lapselle kuulosuojaimet siksi että mies harrastaa lentämistä ja kentällä on kova ääni mutta haluan kuitenkin että voidaan lähteä mukaan kentälle lapsen syntymän jälkeen..
Toi essu muuten on hyvä idea!
 
Mä totesin etten tee mitää miehelle. Eihän hänkään oo tehny mitää mulle. Teen kuitenkin jo vauvan niin saa piisata. Äitiyspakkauksessakaan ei ollu mitään suoranaisesti äidille. Siellä oli vauvanhoito juttuja joita voimme molemmat käyttää. Kondomit otti itselleen kukkaroon, koska ei mulla oo kuulemma niille käyttöä. Luulis et pääsee kauppaan hakeen itelleen ruokaa.

En aio muistaa isänpäivänäkään. Ei hänkään muistanut mua äitienpäivänä, sanoi etten oo hänen äiti. No, ei hänkään oo mun isä. jos hänen lapset haluu muistaa niin sit voi mut saavat tuoda kakut ja kahvit mukanaan en aio osallistua. Mun lasten ei tarvi kun ei oo niiden isä.
 
Muokattu viimeksi:
Jospa hän ajattelee samalla tavalla, että ei hänkään, kun et sinäkään? Eikös mies rempannu teillä puol taloo vauvan takia?
Liivinsuojukset, nännirasva ja siteet ainakin huonosti meneen vauvalle :-D
Kukin tavallaan, mutta hassuja mun mielestä sun perustelut.
Mä teen isyyspakkauksen siks, että musta on kiva että meille on tulossa yhteinen lapsi ja että se on sen isä ja koska musta on kiva tehdä näin ja luulen, että sekin tykkää.
 
Mie en tee isyyspakkausta nyt sit kuitenkaan.. Koska ei ole mies ei osaa arvostaa sellasta.. Sanoo vaan odottavansa innolla että saa Vauvan paidan alle synnytyksen jälkeen :D
 
Tietty ku on loukkaantunu toiselle, niin eipä siin paljon huvita tehä.. Meillä mä oon aina ostanu lahjoja ja eipä enään takas tuu mitään, kyl siin omaki fiilis menee. Tykkään antaa lahjoja, mutta tykkäisin itekki saada.
 
Omapahan on talonsa mitä remppaa mä kyl ehdotin että muutan muualle ettei tarvi vaivautua mun takia. Ei kuulemma kelvannu ja heti ruvettii uhkailee käräjillä ja huoltajuuden viemisellä ym. Ei hän taloa laittanu vaan kaverinsa ja pari urakoitsijaa ja mun isä. Ja sopimus oli et mä ostan vauvan tavarat, ette muuten arvaa kumpi on jo valmis, joo ei ainakaa ukko.

Se on se ku raha puhuu. Miehellä sitä on ja hän luulee että on kaikkivoipa sen takia. Mullei taas oo kun tuet joten joudun nöyristelemään.

No ei se mitää. Isänsä sukunimeä ei tuu vauva saamaan. Sitä kunniaa en miehelle ja vpäiselle apelle suo.
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top