Isyyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Air4M
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Minä tilasin nuo sukat mussukat.fi tai tikkunekku.fi -sivulta, en oo varma kummasta :) Miesten sukkia saattas löytyä vaikka ihan prismasta kun tuo isänpäiväkin lähestymässä.

Vitsit, tuolla tikkunekussa oli, mut ei neutraalin värisinä :/ Argh, salaisuuden pitäminen on vaikeeta. Ja meidän Prismassa ei enää oo miehille ku urheilusukkia! Ihan sekoa. No varmasti noit isi-sukkia tulee viim. ens kuussa kauppoihin. Taidan suunnistaa sinne hemaan... Pipon ajattelin ite taiteilla kangastusseilla, mut sukkiin ei ihan onnistu...

Iik, nyt alkaa olemaan paketti kasassa! Vielä ruokalappu pitäisi ommella ja sisällysluettelo kirjoittaa. Sitten vaan odottelemaan, että äp tulee ja pääsen antamaan :)

Mulla oli isyyspakkauksessa, jonka annoin samana päivänä kun tuli äityispakkaus:

Vauva - Omistajan opas
Vauvan pelastusliivit (isä kalastaja)
Korvatulppia kasa
Suojalasit
Hengityssuojain
Kertakäyttökumihanskoja
Pissan määrästä värjäytyviä vaippoja
Isäparka - kirja
Äänenvaimennin - tutti
Tuttinauha
Kahvia koneeseen - termosmuki
Lasinen tuttipullo (estää ilman pääsyn tutin avulla kuten koliikkipullo mutta ei kasausta)

Meillä on huumori kohdillaan ja tiesin että mieheni ottaa huumorilla suojavälineet vaikka tokihan saa niitä käyttää jos tahtoo vaipanvaihdon yhteydessä. Jokainen tuntee oman miehensä parhaiten ja tietää mitä juuri lähelle uskaltaa ostaa jos idea on tiedossa. =) Meillä siis tuleva iskä kilpailee isojakin kalastus cuppeja ja on kova juomaan kahvia. Mutta jostain syystä näkee kakka vaipan inhottavana ja on onnistunut kummityttömme kanssa niiden vaihdot välttämään joten ajattelin vähän piruilla suojilla. Ensikertalaisena voi koliikkipullon kasaus ja vaipan seuraus olla turhauttavaa isän mielestä jos ei heti osaisikaan joten lasipullo erikoistutilla on kasattavissa vain oikein ja liberolla on vaippoja joissa on värjäytyvä osa kastuessaan. Yritin myös etsiä niille tiimi paitaa (poika siis tulossa) esim. samanlaiset hupparit tms. kun koin itse hiukan tylsäksi jo kaikilta löytyvät erilaiset äiti ja isä bodyt, mutta en löytänyt joten jos sitten vaikka syntymän kunniaksi jos sattuu löytymään. =)

Tuollaisin ajatuksin lähdin pakettia tekemään. Onnea kasauksiin jokainen onnistuu varmasti ja mies nauttii jo pienestäkin yllätyksestä mikä todistaa isäksi tuloa! =)

Hihii! Tänään sain antaa isyyspakkauksen. Kyllä mies tykkäsi :) Repesin vain itse, kun mies yritti ihmeissään avata kelan kirjettä - olin liimannut vahingossa kirjeenkin kuoreen... Otsa kurtussa luki kirjettä, kunnes pääsi kohtaan "Isyyspakkaus on noudattavissa välittömästi saunasta" :D Oon kuulemma ihan höpsö ja ihana. Naurussa suin kävi pakettinsa läpi ja kiitteli kovasti. Mietti jo, että miten pystyisi minut jotenkin yllättämään, kun olen näin hienon yllätyksen hänelle keksinyt. Tässä kuvaa paketista ja sisältöluettelosta.
759d0cc811b59b5eb9c69d33737a5b45

e317f353f2f922a1878e476f917e0591

Ainoastaan ruokalappu jäi kiireessä keskeneräiseksi.

Eiih! Vaikkei mun aluks pitänyt tehdä isyyspakkausta, niin silti olin siitä tässä vähitellen innostunut ja alkanut haalii ja suunnittelee tavaraa, jota sitten isänpäivän kynnyksellä antaisin. Se kela-lappukin oli niin ihana idea :)

Noh... just äsken selasin forumia, ja mies olikin tullu mun selän taakse.. "Isyyspakkaus? Mikä se on? .... aii, onks se joku vitsijuttu?" :arghh: Ehkei siis mene kela-jekku läpi kun tietää homman nimen. Menköön siis isänpäivälahjana, kuten alkuperäinen suunnitelma oli :shy:

Voi ei Herkkusieni, kun yllätys meni pilalle! :sad001 Voithan sä sellasen vielä väsätä mieheltä salaa. Jätät vaan kelakirjeen tekemättä, jos siitä meni jo pointti. Eiköhän mies oo kuitenkin otettu paketista, vaikka jo kuullut sellasesta :)

Harmi, että mies sai vihiä asiasta :( Kyllä mullakin oli työn ja tuskan takana, ettei missään vaiheessa mies jotain paketin osaa löytänyt. Piilottelin tavarat ympäri vaatehuonetta, omien vaatteitteni joukkoon, sukkahousulaatikkoon ym. :p

Herkkusieni, kyllä meilläkin oli tulevalle isille ennestään tuttu tuo isyyspakkaus. Sen verran moni jotain pientä antaa miehelleen tai se on kuullut kaveriltaan, myös somen kautta on puhuttu viimeaikoina jonkun verran isyyspakkauksesta ja mm. jotain muumipakkausta jaetaankin jossain maassa tietääkseni pienellä hinnalla iseille tms. Muistan jonkun jutun joskus lukeneeni.

Kaikesta huolimatta oltiin meillä ainakin tosi tyytyväisiä. Kyllähän meistä jokainen osaa synttäreinä ja joulunakin odottaa saavansa lahjan mutta yllätys ja ilo se silti aina on ja tuo se paljon iloa myös sulle kun saat etsiä tavaroita mitkä yhdistävät vauvaa ja isää. =)

Ja jos tuntuu niin voithan sen piilottaa ja sit synnytyksen jälkeen laittaa viestiä kun isä käy kotona että "Katsoisitko sängyn alta siitä laatikosta peiton mukaan ...." tms. ja siellä olisikin sit kirje ja paketti. Luulisi paketin olevan silloin jo unohtunut ainakin päällimmäisistä ajatuksista. =)

Tai voisit vaikka kysäistä ottaisiko synnäri sen säilytykseen hyvissä ajoin ja kätilö toisi sen samalla kun kakku kahvitkin. Monesti toteuttavat pyynnöt parhaansa mukaan. =) Toki se edellyttää että laatikossa on oltava sitten kirje ensimmäisenä että se on äitin tekemä. =)

Iiih!!! Tänään tuli jo eka lähetys jonka tilasin isyyspakkaukseen eli semmonen ihana pehmokirja jonka voi sitoa vaikka pinnikseen reunapehmusteeksi :) käet vaan syyhyäis ja en malttais odottaa ens viikkoon ku pääsen toisen odottajan kanssa shoppailemaan ;)

Mä meinasin jo toisen kerran jäädä kiinni kun olin tekemässä nettitilausta ja se taas huomaamatta oli kulkemassa mun selän ohi :grin On se ninja!!

Voi olla että toteutan sen kela-kirjeenkin, ei ehkä kuitenkaan muista juttua kun sitä häkeltyneenä lukee... Varsinkin kun annan vielä ajan tässä kulua :cat: Tuo sappuran idea, jossa paketti on piilotettuna valmiina kun mies käy synnytyksen jälkeen kotona on kyllä kans aika ihana ajatus... Malttaako siihen asti ootella :grin Ja sitten kyllä ei nää sitä ensireaktioo :happy: Mutta onneksi on vielä aikaa miettiä (ja tehdä ostoksia).

Oon toistaiseksi ostanut parit tutit tekstillä, parit sukat, tuttiketjun ja sit maaaailman söpöimmät töppöset( http://www.hm.com/fi/product/01793?article=01793-B :Heartred). Vähän vielä joutuu tässä vielä muutenkin odottelemaan isänpäivän lähestymissä, koska silloinhan kaupat on isi-kamaa pullollaan! :) Ainakin mukaan nimittäin pitää ehdottomasti saada joku iskä-aiheinen kaffikuppi, kun mies on tässä alkanut oikein kunnon kahvinkittaajaksi :joyful:

Muistan myös kun siskon lapseni oli pieni, oli hänellä paita tai body, jossa luki "Minäkö söpö? Näkisittepä isäni?". Sellainen olisi oikein söpö lisä pakettiin, pitänee ehkä itse painattaa semmoinen :)

Herkkusieni en mäkään malta odottaa pitempään ku isänpäivään.. :D itte elättelen toiveita että jo ens viikolla alkais tulla isänpäiväksi tavaraa kauppoihin ni ehtisin ostaakin niitä nyt loman aikana :)

Huiii!!! Enää puuttuu isyyspakkauksesta hierojalle lahjakortti, subwayn lahjakortti ja joku pieni viski/brandy/kuohari pullo :) saas nähä mitenkä maltan oottaa sinne isänpäivää edeltävään perjantaihin ennen ku "toimitan" Kela kirjeen ;)

ImageUploadedByVau Foorumi1445620650.588034.jpg

Olenkin unohtanut laitella tänne kuvaa, tässä valmis isyyspakkaus :) Lisäksi laittelin jokaiseen tavaraan erikseen laput missä tilanteessa/ miten mitäkin käytetään :D Voi että, se fiilis kun antoi sen, jotain ihan parasta!! Mies oli niin haltioissaan :) Se kun luki sitä kelan kirjettä (kiitos vielä Hansulle pohjista) niin oli naurussa pitelemistä, hiljeni siinä kohtaa kun oli että paketin voi noutaa saunasta :D Mut oli kyllä paras idea tehdä tuo, kaikki se mitä tunteita sen antaminen miehessä sai aikaan, ei sitä voi sanoin kuvailla miten hyvä fiilis itsellekin tuli ❤️

Takaisin