Isyyspakkaus

Mindis, harmi kun miehesi noin suhtautui :sad001 ja vielä kyseli joululahjan perään :sad001 kuitenkin maailman ihanin joululahja tulossa.
 
Siis tosi innoissaan odottaa pientä ja koskettelee mahaa koko ajan.. mieshän siis myös oli se joka ensin alko puhumaan, että voitais alkaa lasta yrittämään.. sille on tosi tärkeetä aina ollu se että se saa joka tilanteessa lahjoja; nimipäivänä, synttärinä, ystävänpäivänä, jouluna ja nyt sit isänpäivänä.. itte en oo koskaa ollu materialisti vaan lähinnä sit on meiä perheessä ollu tapana ostaa lahjoja jos huomaa jotain mitä toinen tarvii eikä katsota onko sillon toisella synttärit tai jtn..
Ittellekki oli tosi iso pettymys ku mies ei tykännyt yhtää pakkauksesta :sad001 sano se ensin että "tässä on nii paljo kaikkee että en tarvii joululahjaa", mut nyt sen mieli on muuttunu ja sanoo vaan "oliha siinä jotai vähän mulle, mut enemmän ja lähinnä vaan vauvalle". :sad001
 
Mindis, kuulostaa et sun mies on vähän mustis vauvasta. Pelkääköhän se, et jää jatkossa kakkoseks, kun sun ja muiden huomio tietenki paljon lapsessa.
 
Onha se mustis ja vaatii tosi paljon huomioo, mut se on tottunu siihen ettei se saa täysin mun huomioo koska meillä on karvalapsikin jo.. mut paljon mahdollista että sitä pelottaa että se jää nyt sit lapsen tullessa kokonaan ilman huomiota.. tosi hyvä pointti tytsy! Enpä ollu ajatellukkaan tommostaki näkökulmaa! :)
 
Lahja annettu :Heartred Kela-kirje meni täydestä :) (oli menny vahingossa naapurille, joka toi sen tänään :wink ) Mies ihanan onnellinen, vaikka sanoikin, että ei se tarvii muuta lahjaa ku mut ja meidän vauvan (ja pakkauksessa olleen Bonan :D) Voi kiitos tästä ideasta, oli niin kiva ilostuttaa omaa kultaa näin isänpäivänä ennenku se on vielä virallisesti isä!
 
Eiks kukaan muu oottanu isänpäivään asti pakkauksen kanssa? Olis kiva kuulla reaktioita :) mun mies vielä illalla nukkumaan mennessäkin kiitti lahjasta :Heartred Se useammin mua yllättää pienillä kivoilla jutuilla, kiva kerrankin itse "keksiä" jotain sille :)
 
Täällä ootettiin isänpäivään :) tuleva isä oli tyytyväinen lahjaan ja ihmetteli miten olin sen onnistunut salaamaan, oli ajatellu että saa jonku pienen tylsän jutun vaan :D mieluisin oli varmaankin vauva omistajan opas kirja, ainakin sitä selaili oikein innoissaan naureskellen :)
 
Takaisin
Top