Isyyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Air4M
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ja Pauliina just tommonen ihana reaktio toivon että tulis meiä kaikkien miehiltä ku sunki mieheltä, joka osas nähtävästi ihan todella arvostaa sun vaivannäköä :)

Nonnii, täällä siis päätetty joko tänää tai huomenna, että saa Kela kirje saapua miehelle ni oon kotona näkemässä miehen reaktion koska jännitän sen reaktioo iha hulluna!! Itken varmaan iha hurjana jos se ei tykkää siitä tai jos se sattuuki tykkää siitä :'D tässä kuvia pakkauksesta jonka tein, kuvasta puuttuu vaan konjakki+sikarit jotka eilen vasta ostin :)
af61eb7008a50b58d94799f6c4d99780
5731dacae79e468e136c6882f96178d5
946a7eddbd0718ca95b9492bbe54f223
7db89b8688bdd010194ddd3d2878e410
b8454d1d2d496538a8875f9e99ac9e63
f2ab834f021111e7ffefa6048921dfc4
d02c37a248f069ab7e73be6dfd030cec
2e70f078a0acc56793b84accdf06f93e
388c1d874ed7082ccc7054c38f6db3c9

Ainiin ja sit kuvassa ei oo ammetta johon pakkaan kaiken ja kuvaan on lisätty enemmän suklaata tuohon synnärin eväspussiin ;)

Voi miten ihania juttuja!!! ❤️ Mä en kyllä usko hetkeäkään ettei miehesi olisi tosi otettu ja innoissaan tuosta :) Tuu sitten kertoo mitä tuumas! Itelle tulee vieläkin niin lämmin olo kun miettii sitä iltaa kun oma mies pakettinsa sai ❤️

Jospa tuo mies ois ihan tyytyväinen tuohon lahjaansa vaikka siinä onki vauvajuttuja :)
Kiitos pauliina <3 :)
Se sun paketti oli kyllä nii ylisöpö!!! :)

Ihania isyyspakkauksia :) Minä aloitin eilen pakkauksen tekemisen. Jännittää miehen reaktio, kun annan sen isänpäivänä! :)

Mietin et miten ton kela-kirjeen kanssa tekis. Jos laitan siihen, että paketin saapumisesta lähetetään tekstiviesti. Sit vois kirje tulla postissa pe ja isänpäivänä lähetän miehelle tekstarin mistä paketin voi noutaa :)

Tänään olis tarkoitus ostaa loput :) vähänkö kivaa!

Mullakin enää lahjakortit tekemättä ja leffaliput hakematta. Ja ehkä johonkin ruokaraflaan haen vielä jonku lahjakortin, ni pääsevät jäbän kaa syömää, ku en oo kotona. Noilla vaan vähän eri makumieltymykset, ni en tiiä, mistä sen lahjakortin sit hakisin...

Täällä tosiaan on tänään vastaanotettu isyyspakkaus!

Päätin sit tehdä ihan sen kela-kirjeen, ja oli mies ihan äimän käkenä kun sitä luki (oli vissiin päässyt unohtumaan se, että oli jo törmännyt aikasemmin siihen juttuun hiippaillessan mun selän takana...). Siinä päivitteli, että "ISYYSPAKKAUS!!" .... thihi, alko se sit nauraa ku pääsi kohtaan, josta luki noutopaikka :grin

Paketin avaaminen oli kiva hetki, siinä oli mukana kortti multa ja pikkuiselta jossa kerrottiin, että paketissa on kaikkea tarpeellista tulevaan ja toivotettiin hyvää tulevaa isänpäivää tulevalle (ja maailman parhaimmalle) iskälle. :Heartred Oli kyllä tosi otettu ja liikuttunut ja aikoo kirjeenkin esitellä porukoilleen sunnuntaina kun mennään sinne syömään :joyful:

Mua vaan harmittaa, etten muistanut ottaa kuvaa valmiista setistä! :confused:

Piti siis sisällään mm.

-Maailman paras isi -kahvikupin
-Kahvia unettomien öiden jälkeisiin aamuihin
-Sisu-askin kun sitä tarvitsee
-Suklaalevyn, käytettäväksi hätätilanteessa (kuten äidin lepyttelyyn....;))
-Pitkät kalsarit pakkaspäivien vaunulenkeille (ihmetteli tuossa syksyllä mihin kaikki siltä on kadonnut)
-Peace-deodorantti aamuihin
-Isin pelikaveri- sekä äänenvaimennin -tutit
-Tuttiketju
-Maailman söpöimmät töppöset
-I love dad -sukat ja supermies -sukat
- "Minäkö söpö? Näkisittepä isäni" -paita vauvalle
- Minion laastareita -pieniin haavereihin
- Kylpyankka-setti
-Kehyksissä teksti "Keep calm and sing soft kitty" (Mindikselläkin näytti olevan samaa teemaa! :grin Tahtoisin tekstin pinnasängyn viereen :D)

....Olikohan siinä kaikki vai unohtuiko jotain? Muutama suunniteltu ostos jäi vielä puuttumaan, kun aika loppui kesken. En valita, koska eiliseen suunniteltu ostosreissu peruuntui baby showerien takia eli ihan pätevät syy :grin

Tänään oli siis ainut mahis tässä ennen isänpäivää tehä ja antaa kun tiesin miehen olevan pois kotoota.

Onnistunut oli siis yllätys! Muakin jännitti, että mitä mies tuumii kun on semmoinen, jolle ei yleensä kantsi mitään krääsää ja hömppää ostaa, mut näköjään, kun kyseessä on oma isyys ja oma tuleva lapsi, ni se vähän mörrimöykkyisempikin mies heltyy ja saa tipan silmäkulmaan :Heartred

Herkkusieni voi että miten ihana reaktio sun mieheltä!!! :) selkeesti tykkäs ja hurjana tuosta isyyspakkauksesta <3
Joo, toi big bang theoryn soft kitty on ollu meillä semmosena vitsinä aina ku toinen on esim kipeenä tai krapulassa, ni pitihä mun pienelle askarrella siihen isyyspakkaukseen semmonen soft kitty body ;)

Nonnii, täällä vissii ei sit se isyyspakkaus ees kelvannut oikeesti miehelle, kun tänään sano että "kait sulla on rahaa ostaa mulle sit joululahja"? (Siis tässä kuussa saan sairaspäivärahaa yhdeltä viikolta ja muuten ei tule rahaa ollenkaan). Ja sit mä kyselin ihmeissäni että eikös se isyyspakkaus riittäny? Mies tuumas, että "no oliha siinä jotai mullekki, mut lähinnä vaan sille vauvvalle".. siis pakkauksessa oli miehelle; 2x tpaitoja, gollarit, 2x uus pipo, brandya, sikareita, arpoja, 5x suklaata, 3x batterya, hierontalahjakortti, 2x subwayn lahjakortti, 3x protskupatukka, uus pyyhe, axe saippuaa.. mut ei siis nähtävästi ollu kuitenkaan tarpeeks :O

Voi ei MIndis! Eikö miehes ollut yhtään innostunut? Ettei ollut vaan huono päivä tai jotain? Tuossahan on hirvee määrä tavaraa hänelle ja jo muutenkin, mutta ois voinut arvostaa sun näkemää vaivaa koko paketin eteen!

Mun mielestä kanssa ei pitäisi kenelläkään olla mitään pahaa sanomista jos toiselle rakkaudella tuollaista pakettia väsää! Ja vaikka ehkä olis ihan kiva joulunakin jollain pienellä muistaa, niin joka tapauksessa mielestäni voisi omat itsekkäät toiveensa joululahjoista tänä vuonna unohtaa, kun parhaimmat paketit on tulossa muutenkin ;) Itekin miehelle sanoin, että ihan pienet lahjat vaan annetaan, koska rahat muutenkin tiukilla... Miehen lahjaan taisin oikein 17,90 laittaa... Muutenkin jos yhteistä perhettä suunnitellaan tai saatikka, että sellainen jo kohta on, niin silloin en ymmärrä miten rahaakaan eivät olisi yhteisiä. Niin että se maksaa, jolla on rahaa, kun kerta vaipat ja asuntolainat on maksettava, on toinen töissä tai ei... Hohhoijaa...

Hansu siis sen reaktio siitä pakkauksesta oli aika vaisu, ni en oikei tienny oliko se mielissää vai ei.. ni kait se sit oli sen takia vaisu ku ei tykänny siitä :( ja ei sillä ollu ees huono päivä tänää, että vois sen piikkii pistää..
Air4m sitäpä minäki! Että paras lahja on tulossa sit joulun jälkeen <3 ja itte oon tehny selväksi että en kaipaa mitää joululahjoja vaan mielummi tehhää yhessä sit hankintoja vauvvaa varten silläki rahalla..

Höh mä oonkin mindiS miettiny mitä miehesi tuumasi ja piti kysyäkin.. Ihan todella harmi että on tommonen asenne!! :o Niin kiittämätöntä.. Tulee oikein paha mieli sun puolesta! Onko sun mies muuten millälailla ollut nyt vauvan odotusaikana? Odottaako pientä kovasti ❤️?
Me ollaan miehen kans myös puhuttu ettei kauheasti osteta nyt mitään ihmeempää joululahjaa, eiköhän se maailman paras lahja oo kun saadaan se oma nyytti ❤️

Voi Mindis! Tulipa paha mieli sun puolesta, kun miehelläs noin itsekkäitä ja materialistisia kommentteja. Me ollaan sovittu, että jos keksii jonkun joululahjan toiselle, niin saa ostaa, muttei haittaa, jos ei keksi/ehdi/jaksa. Paras lahja on kuitenkin tulossa kummallekimn vauvan muodossa <3

Takaisin