Isyyspakkaus

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Air4M
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Rahi, kiitos tiedosta. Harkitsin sitä, mutta päädyin tohon halpikseen. Onneksi ei korkeelta putoa, ku toi ei kai monta euroa maksanu.

Pakko vielä tulla kommentoimaan Hilla sulle, että luovuin nyt sitten siitä bodysuunnitelmasta kun ei vaan tunnu löytyvän, mutta löytyi pipo samaa jalkapallokuosia kuin tuo sun tekemä body ja tilasin sen. Meneepähän vähän pidemmän aikaa, ja myös sitten keväällä/kesällä kun beibi pääsee ulkoleikkeihin. :) Body löytyy onneksi suosikkilätkäjoukkueen väreissä :)

Pöh :D Meiän esikoinen meni paljastamaan isin yllätyksen liian ajoissa :D Postissa on vielä muutamat osat tulossa, mutta likka oli saanu kaapin auki ja sit kävi hakee vielä isin kaveriksi repimään laatikon esille :D No pitää ne loput osat antaa sit sopivalla hetkellä kunhan saapuvat :) Isi oli kyll otettu <3 Laitoin pakkaukseen vähän siten vinkkejä tarvikkeista joita tulee tarttemaan esikoisen kanssa kun itte oon osastolla, ja sit kun kotia tullaan vauvan kanssa niin sillekin ajalle isin tarvikkeistoa :)

Voi höhpöh Saini! Onneksi isä oli otettu ja suurin osa tavaroista oli jo valmiina.

Mulla mies kommentoi tänään isyyspakkausta veljelleen puhelimessa ylpeään sävyyn. Tuli hyvä mieli <3

Voi harmi, Saini! Harmittaa varmaan aika lailla. Mulla kanssa välillä pokassa pitelemistä, kun mies ihmettelee, miks ei saa nähä kauppakuittia (just tänään ostin sille sisua, suklaata ja batteryä). Kyllä sillä joku haju siis on, että joku juttu mulla on suunnitteilla. Edelleen ihmettelee, mitä ostin kerran kun pysättiin kauppamatkalla jonkin mun fb-kirppis jutun takia :D

Kyll se hiukan harmittaa kun ei kaikki tavarat ollut koossa vielä :) Ehkä pitää sit ku noi loput tulee niin annan ne siten miten olin alun pitäen aatellut :) On se kyll ollu hankala pitää kauppareissujen ostokset salassa ku yleensä oon esitelly kaikki mitä oon löytäny :D Pitäny aina jokin pikku juttu ostaa mitä sit näyttäny :D

Voi höh Saini, että paljastui yllätys liian aikasin. Onneksi mies arvosti elettä ja voit antaa sit jatko-osan pakettiin myöhemmin :) Mä mietin kans et kuinka saan pidettyä salassa noi ostokset, ku tein osan netin kautta ja jos niistä tuleekin saapumisilmoitus kotio postissa ilman, että kerkeen napata piiloon. :sorry: En taida muutenkaan odottaa siihen isänpäivään asti vaan kasaimen valmiiksi jo aiemmin :grin niin saan antaa paketin.

Mä sain eilen postista loput kamat pakkaukseen ja miehen ollessa iltavuorossa sain pakkauksen kasatuks valmiiks. Jätin pakkauksen keskelle eteisen lattiaa ja ei meinannu malttaa mies ottaa takkia päältään kun alkoi pakkausta tutkimaan töistä tullessaan. Liikuttui kyyneliin kun häntä olin muistanut, eli onnistunut juttu :)

Hansu! Eiks ne saapumisilmoitukset tule nykyään sähköisinä? Mulla ainakin vaan tekstari tuli noista mun paketeista ja yhdestä tuli sähköposti :)

Kyl ne taitaa enimmäkseen tulla, mut joistain on tullut toinen versio kotiinkin, että paketti saapunut. Toivotaan, että pysyy salassa paketti loppuun asti :wink

Just tuli kaksi juttua suoraan postissa kotio, mut onneksi olin ite just lähdössä kotoa niin sain heti piiloon. Samalla innostuksella kävin hamstraan loputkin tavarat. Vielä odottelen muutamaa postin kautta tulevaksi ja kaksi juttua pitää käydä vielä ostaan. Mulla taisi lähteä koko paketti vähän lapasesta :woot: tuli hommattua kaikkea mahdollista ja rahaakin sain uppoamaan vähän liikaa. No ensimmäisen lapsen kunniaksi kunnon paketti isillekin :wink Taitaa olla niin, että en malta odottaa isänpäivään asti vaan annan samaan aikaan ku saan äippäpaketin eli kahden viikon päästä (jos maltan sinnekään asti odottaa.. :p)

Hihi! Annoin sit eilen pakkausen, kun sain sen kasaan :hilarious: olin taas niin malttamaton! Jätin keittiön pyödälle kelan kirjekuoren ja sanoin vahingossa avanneeni miehen kirjeen, Meni hetki ennen ku tajusi, mistä oli kyse.. Oli kyllä innoissaan ja otettu paketista :joyful: ei osannut odottaa yhtään. Laittoi kavereille kuvia innoissaan paketista :happy:

Hööh, en saa lisättyä kuvaa tänne! mut tollanen oli mun paketin sisältö :)

OIKEANLAINEN VAUVAN VARUSTUS:

· Isin kulta –body

· Isin pelikaveri –body

· Mun isä on vahvempi kun sun isä -body (mahdollinen jälkitoimitus)

· Äänenvaimennin tutti (mahdollinen jälkitoimitus)

· Tappara nalle

· Tappara tuttisetti

ENERGIAA VAATIVAAN TYÖHÖN:

· Energiajuomat x3

· Vanilla Frezza Mocca

· Proteiini patukka x3

· Suklaa patukka x3

SUOJAVARUSTEITA VAUVAN HOITOON:

· Puhdistuslappuja

· Vaippoja

· Kumihanskat

· Korvatulpat

· Tuttipullo ja äidinmaidonkorvike (varatissi, kun oikeat ei kotona)

HÄTÄVARA VAIKEISIIN PÄIVIIN

· Jallupullo

· Arjen helpotus kortit

Hansun pakkaus kuulostaa ja varmasti näytti hyvältä :)

Mun isyyspakkauksen loput osat saapuneet mutta Varusteleka mokasi ku piti olla armeijatägit tekstillä niin sain tyhjät! Hiukan ottaa pattiin! Tosin ehkä keksin millä korjaan ton heidän mokansa. Palautusta en jaksa alkaa odottaa nimittäin. Mutta aattelin että käydään sit yhdessä kaivertaa niihin lasten syntymäpäivät jne :)

No höh, kävipä Saini tyhmään saumaan tollanen moka! Toivottavasti saat asian korjattua. Kivalta kuulosti myös hansun pakkaus.

No mies otti asian innoissaan :) meinasi että hän laittaa niihin asiaankuuluvat tiedot mitä niihin yleensäki laitetaan :) lisäksi hän sai ensiapupakkauksen :D

Aloitin tänään isyyspakkaukseen teon. Ostin pienen punaisen solmion ja uusi vauva huoltajan opas-kirjan.

Mies tykkää hitman leffasta ja toivoi, et meidän muksu puetaan samaan tyyliin ristiäisissä (kasteen jälkeen). Pakko oli ottaa kraka :D

Munkin on vissiin pakko ruveta nyt isyyspakkausta väsäämään, kun tuo mies näki kuvan jonkun isyyspakkauksesta fb:ssa, ja kateellisena sitten kommentoi, että miksi hän ei oo saanut tuollaista! :D No olkoon sitten isyyspakkaus ensimmäinen isänpäivälahja. Onneksi teiltä on tullut hyviä vinkkejä, että mitä kaikkea siihen pakkaukseen voisi laittaa :D

H&M:llä on ainakin yks sukkapari, missä toisissa sukissa lukee I <3 Mom ja toisissa I <3 Dad.

Takaisin