Isyyspakkaus

Täällä kans eile annettu isyyspakkaus :happy: Ja mies tykkäs kauheesti! :Heartred Varsinkin siitä Vauva: Omistajan opas -kirjasta :grin Kerranki asiat on esitetty sillai et hänkin ymmärtää :hilarious:

12189009_10207081009958741_5738362105754157354_n.jpg
 
Ompas hauskaa kun laitatte ihan kuvat tänne!! Täytyy itsekin laittaa kuhan saa tuon jättipotin kasaan. Se onkin todellinen jättipotti kun yhdistän miehen synttärit, isänpäivän ja joulun =D Vois korttiin kirjottaa vielä nimpparionnittelut ja onnittelut uuden työn johdosta =D Heh, hyvin meni.
 
Mä annoin isänpäivänä paketin, mutta ei siihen sit tullu vauvalta muuta kuin i :Heartred dad sukat. Mut oli kuulemma kauheen söpöt ja aikoi aina pukea ne vauvalle :) paketissa oli myös mieluinen kirja, salmiakkisuklaata, hihaton paita, bokserit ja suihkusaippuaa. Tarkoitus oli hommata pikkujuttuja terveisinä vauvalta, mutta en sit ehtiny hommata. Mut oli oikein iloinen niistä sukistakin :D:Heartred
 
Kiva kun täällä on isät reagoineet noin iloisesti! Olen varma, että oma mieskin ilahtuu tosi kovin ellei jopa liikutu sitten jouluna paketin kanssa. Täytyy muuten tehdä oma ketjunsa synnytyksestä ja isien reaktioista, se ois mahtavaa :Heartred. Se on itselleni synnytyksessä yksi pieni asia, mitä odotan tosi paljon; nähdä tulevan isän reaktion ja ensipäivät kotonakin vauvan kanssa
 
Mäkin ootan tota miehen reaktiota! Se on aika yli suojeleva mua kohtaan joten sille voi olla kova paikka nähdä kun muhun sattuu... luulen myös että nään ekan kerran hänen itkevän kun saa junjorin syliinsä :)
 
Onko kukaan tutustunut tarkemmin / tilannut tuota www.pakkausisalle.fi valmista pakkausta? Vaikutti ensisilmäyksellä ihan hyvältä mutta vähän tyyriiltä... ...vai oliko sitä, onhan siinä paljon tavaraakin?
 
Mun mielestä tuossa pakkauksessa on hurjasti kaikkea! :) itte ku kyhäsin pakkauksen omalle miehelle ni meni 250-300€ siihen..
 
Takaisin
Top