Isyyspakkaus ?

Mulla alkaa olla viittä vaille valmiina pakkaus. Mietin vaan siihen koko ajan "jotain pientä" lisuketta vielä. Ja että milloin antaisin sen. Nyt alan kallistua siihen että annan sen kun oma äippikseni alkaa, jotain kivaa sitten miehellekin. :)

Olen jakanut pakkauksen kolmeen "osioon":

1. Synnärieväät: Colapullo Isä -tekstillä, Kismet-levy Rakkaalle-tekstillä, Sisu-purkkaa
2. Varpajaisiin: pieni pullo laadukasta viskiä ja sikari
3. Vauva-arkeen/vauvan hoitoon: Kotikaupungin lätkäjoukkueen vauvanbody, tuti ja pipo, Me and my daddy -body, pari opusta (Vauvan omistajan opas ja joku Isyysjutska missä eläinkuvia ja aforismeja isyydestä tjsp)

Varmaan vielä siis jotain hankin tänne, luulisin että niitä vaippoja ainakin, niitä kun pitää joka tapauksessa hankkia vielä, ja ehkäpä sit puhdistusliinoja tms. Ja nyt vielä raavin päätäni että mitäs vielä keksis... :p
 
Mä en oo koonnut niinkään isyyspakkausta vaan isänpäivälahjan, kun laskettuaika on päivää ennen isänpäivää. Vaikka vaavi nyt menisikin yliajalle, niin silti hän on lahjansa ansainnut.

Isänpäivälahjaan olen löytänyt t-paidan isille ja vauvalle. Vaavin paita on hieman iso, mutta se mahtuu päälle sitten kun mies pitää isäkuukautensa. Isin paidassa lukee Best Dad in the world 2014 ja vauvalle on I :Heartred Daddy -paita.

Lisäks aattelin ostaa jonkun kirjan ja ehkä konjakkipullon isille ja tuttipullon vaaville.
 
Minäkin väsäsin esikoista odottaessa isyyspakkauksen ja nyt ajattelin tehdä myös :) Isovelipakkaus pitää myös pojalle tehdä :D Kiva olisi laittaa pojalle pakettiin paita jossa lukee "isoveli". Ja isälle myös joku paita olisi kiva ja vauvalle vaikka body. Mistähän tällaisia vaatteita löytyisi, onko ideoita? Netissä toki jotain on, mutta joissakin on hintaakin aika mukavasti postikulujen kanssa...
 
mulla nyt tällä hetkellä.
Harsoliina:,(vauvan pukluja varten) tutti: (eli mute button) korvatulppia :sad001 takaamaan yö unet/ kautta suodattamaan väsyneen äidin nalkutus) Tuttipullo: ( jotta voi nauttia myös yö syötöistä) äidinmaidon korvike :( jos äiti ei nälän yllättäessä olekkaan heti paikalla) vaippoja. ( jotta pääsee kanssa vaihtamaan kakkavaippaa) Puhdistuspyyhkeitä: (jotta saa pyyhkäistyä isommat sotkut pois ennen vessaa ) talkkia:( vaipanvaihdon yhteydessä)
varapäre: ( ohut puunsuikale siltä varalta jos meinaa pärepalaa arjessa ) :)
Sekä itse tehdyt käyttö ohjeet.. muuta ei mahtunut siihen laatikkoon mikä mulla on
Olisi kiva ostaa jokin podi sinne vielä tai t-paita isä tekstillä.. mutta taidan jättää sitten joululahjaksi
 
Tuo varapäre on tosi hyvä idea :D Tuossakin on ideaa, että jättäisi jotain joululahjaksi. Jos ei vastaan mistään tule aiemmin niin tilaa sitten vaikka netistä noita paitoja :)
 
Täällä isyyspakkaus tavarat hommattu ajat sitten (muutama kuukaus) ja alkuviikosta ajattelin sen pakata/koristella! Mies saa sen isänpäivänä :wink Tulokkaan on tarkoitus syntyä sektiolla 12.11 eli pari päivää lahjan antamisen jälkeen!
 
Pakko tarttua tohon "isovelipakkaukseen"! :) Olisko vinkkejä sellaisen sisällöksi? Meillä tosin esikoinen on tyttö, mutta jotenkin haluaisin häntä huomioida, kun tiedän että vieraat kiikuttaa vauvalle lahjoja, ja vauva ei niistä ymmärrä mitään, kun taas ilman lahjoja jäävä isosisko ymmärtää :/
 
Takaisin
Top